shadowm60 Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Stiu ca au mai fost discutii, dar tot nu m-am lamurit am gasit la unguri ce jigloare trebe, dimensiuni am schimbat ala de relanti ca era de 50 si ii trebe de 45, intradevar merge mai bine cea de la ac am pus cat scrie, acu nu se mai taie turatia la 5000 de ture dar tot nu merge cum trebe la consum nu stiu, oricum nu imi mia manca 25%, si nu glumesc ca a fost cand a facut asa, dar in oras se poate intampla simtome: dai antaia si plec din loc cu acceleratia ff finut si pana in 3000 motoru parca merge innecat dar porma isi da drumu ca din pusca, asta nu e problema de etz ca nu trage sub 3000, ca la carbu vechi aveam aceeasi chestie dar intro plansa mult mai mica de turatie, adica intre 2500 si 2700 mergea asa, tragea inainte de 2500 si dupa 2700, am mai citit, ca e normal si se poate micsora plansa in care "merge innecat", cel putin eu asa cred ca merge. cu acest carb nu reusesc orice ii fac, cuiu e bagat de tot inauntru, adic locasu de sus, sa intre cat mai mult in carb, nu pot sa ma plang ca trage dar merge innecata, se incalzeste, bujia neagra ca mama dracului, si in oras se incalzeste fff tare si cedeaza bujia le temepraturile alea... nu mai situ ce sa ii fac, am deschis aerul la maxim, e mai ok dar nu trage, tot reglam, cum scrie in carte ca se regleaza aerul, dar tot in zadar, plansa aia e fff mare in care face figuri si e greu asa cu ea in oras... pls, dak aveti idei sa ma ajutati, am citit undeva ca e carburator bun, numai ca poate ca eu nu stiu sa il reglezi. La nivel, am pus cum e in carte, ba chiar si mai mic nivel, in cazu in care e mai mic ar trebui sa traga mai bine in turatii mici dar in turatie mare sa i se taie filmu ca nu are de unde sa traga, ei bine la mine tot trage, deci nu e mare sa mearga innecata, deci nu mai stiu ce sa fac, cu tot felu de reglage, in gol dak o turez tot e mai lenes decat cu carb original de 250, dar din pacate nu mai am ca era la un prieten, si acu astept sa imi dea cineva pe al meu, ala de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 Stiu ca au mai fost discutii, dar tot nu m-am lamurit am gasit la unguri ce jigloare trebe, dimensiuni am schimbat ala de relanti ca era de 50 si ii trebe de 45, intradevar merge mai bine cea de la ac am pus cat scrie, acu nu se mai taie turatia la 5000 de ture dar tot nu merge cum trebe la consum nu stiu, oricum nu imi mia manca 25%, si nu glumesc ca a fost cand a facut asa, dar in oras se poate intampla simtome: dai antaia si plec din loc cu acceleratia ff finut si pana in 3000 motoru parca merge innecat dar porma isi da drumu ca din pusca, asta nu e problema de etz ca nu trage sub 3000, ca la carbu vechi aveam aceeasi chestie dar intro plansa mult mai mica de turatie, adica intre 2500 si 2700 mergea asa, tragea inainte de 2500 si dupa 2700, am mai citit, ca e normal si se poate micsora plansa in care "merge innecat", cel putin eu asa cred ca merge. cu acest carb nu reusesc orice ii fac, cuiu e bagat de tot inauntru, adic locasu de sus, sa intre cat mai mult in carb, nu pot sa ma plang ca trage dar merge innecata, se incalzeste, bujia neagra ca mama dracului, si in oras se incalzeste fff tare si cedeaza bujia le temepraturile alea... nu mai situ ce sa ii fac, am deschis aerul la maxim, e mai ok dar nu trage, tot reglam, cum scrie in carte ca se regleaza aerul, dar tot in zadar, plansa aia e fff mare in care face figuri si e greu asa cu ea in oras... pls, dak aveti idei sa ma ajutati, am citit undeva ca e carburator bun, numai ca poate ca eu nu stiu sa il reglezi. La nivel, am pus cum e in carte, ba chiar si mai mic nivel, in cazu in care e mai mic ar trebui sa traga mai bine in turatii mici dar in turatie mare sa i se taie filmu ca nu are de unde sa traga, ei bine la mine tot trage, deci nu e mare sa mearga innecata, deci nu mai stiu ce sa fac, cu tot felu de reglage, in gol dak o turez tot e mai lenes decat cu carb original de 250, dar din pacate nu mai am ca era la un prieten, si acu astept sa imi dea cineva pe al meu, ala de rezerva. Cauta pe cineva care se stie bine la ETZ uri sa-ti regleze carbul si sa-ti explice ce si cum se face nu poti sa-ti dai seama din scripte trebe auzit si incercat motorul. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 ...incearca fara filtru de aer...La ETZ , parca , este de hartie, si poate fi colmatat cu praf si benzina cu ulei aruncata din carburator.... Vezi avansul, daca e prea mic nu are timp sa arda complet tot amestecul , motorul se incinge bujia se inegreste si nu are putere...(curatza platina si pune o aprindere simpla de Tg.Mures(Gotronic) de aia cu 300.000 cere se gaseste la toate magazinele cu piese de Dacia...vei avea o scanteie puternica la toate turatiile...) Vezi sa nu traga aer flas pe la galeria de admisie...toate sa fie bine etansate... Si vezi sa nu fie colamatata cu calamina evacuarea, ca atunci clar nu merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowm60 Postat Iunie 22, 2008 Autor Share Postat Iunie 22, 2008 aprindere am de gotronic, filtru e nou nout! cu aeru fals nu stiu ca merge cu alt carb doar cu asta face figuri, mai incerc sa schim pe acolo garnituri, etc ...incearca fara filtru de aer...La ETZ , parca , este de hartie, si poate fi colmatat cu praf si benzina cu ulei aruncata din carburator....Vezi avansul, daca e prea mic nu are timp sa arda complet tot amestecul , motorul se incinge bujia se inegreste si nu are putere...(curatza platina si pune o aprindere simpla de Tg.Mures(Gotronic) de aia cu 300.000 cere se gaseste la toate magazinele cu piese de Dacia...vei avea o scanteie puternica la toate turatiile...) Vezi sa nu traga aer flas pe la galeria de admisie...toate sa fie bine etansate... Si vezi sa nu fie colamatata cu calamina evacuarea, ca atunci clar nu merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 eu am un carb 30N2-5 si in felul urmator lam reglat: - inchiderea supapei de 'inundare' a paharelului (inchidere: 33mm de la margine unde vine garnitura si 27mm deschidere). - cuiul pontou in penultimul reglaj de nivel sal pui(depinde de cat de uzat este cuiul) - surubul de aer 2 ture deschis. - surubul de relentin complet afara(shubarul coborat complet jos). - bujia folosita Brisk Super NR17YC - in momentul acela foloseam bobina de dacie direct pe platina = scantee foarte slaba! - aprinderea era reglata la 2.8mm.(aveam joc in rulmentul din dreapta deci reglajul nu era sigur....o data dadea scatee la 2,6...2,7...3) in functionare cu motorul pornit nu stiu cand dadea scantee. la prima pedala trebuie sati porneasca, nu tine relantinul(din acceleratie ti relantinul) dar porneste si merge super(nu acceleram pana la 5000 ci in jur de 4000max) si bujia imi era caraminie. mie numi mergea inecat nici chiar in ture joase(peste 2000rpm) relantinul imi statea la 1500...1700 mai in jos nu puteam sal reglez. niciodata numi inegra bujia!dar daca reglam relantinul in frana de motor scutura+sub 3000 rpm nu puteam sal las ca scutura ca naiba. am incercat un alt carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowm60 Postat Iunie 22, 2008 Autor Share Postat Iunie 22, 2008 (editat) eu am un carb 30N2-5 si in felul urmator lam reglat:- inchiderea supapei de 'inundare' a paharelului (inchidere: 33mm de la margine unde vine garnitura si 27mm deschidere). - cuiul pontou in penultimul reglaj de nivel sal pui(depinde de cat de uzat este cuiul) - surubul de aer 2 ture deschis. - surubul de relentin complet afara(shubarul coborat complet jos). - bujia folosita Brisk Super NR17YC - in momentul acela foloseam bobina de dacie direct pe platina = scantee foarte slaba! - aprinderea era reglata la 2.8mm.(aveam joc in rulmentul din dreapta deci reglajul nu era sigur....o data dadea scatee la 2,6...2,7...3) in functionare cu motorul pornit nu stiu cand dadea scantee. la prima pedala trebuie sati porneasca, nu tine relantinul(din acceleratie ti relantinul) dar porneste si merge super(nu acceleram pana la 5000 ci in jur de 4000max) si bujia imi era caraminie. mie numi mergea inecat nici chiar in ture joase(peste 2000rpm) relantinul imi statea la 1500...1700 mai in jos nu puteam sal reglez. niciodata numi inegra bujia!dar daca reglam relantinul in frana de motor scutura+sub 3000 rpm nu puteam sal las ca scutura ca naiba. am incercat un alt carburator merci de tip, o sa incerc cu motoru cald, la surubu de relanti. nu stiu la cate ture e desfacut dar merge ff ok, la 1700 sta bine, dar cand plec din loc un pic simt ca trage porma e lenesa pana in 3000, dak trag de turatie mai brutal nu finut atunci merge.... ideea e ca se incalzestee ff tare si o ia razna, m-am gandit sa fac un jiglor de relanti mai mic, sa cositoresc si sa scot porma lita... mai am un corp de carb, dar la ala e dus filetu la surubu de relati, deci nu pot incerca cu ala sa vad dak nu are ceva corpu de carb. P.S. E cineva prin timisoara cine are carb dinasta? sau in zona? chiar si judetele de langa poate ma lamureste Editat Iunie 22, 2008 de shadowm60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 cu jiglor mai mic no sa rezolvi nimic..poate o sa mearga si mai prost. dar de ce nu incerci celalalt carburator?lasa surubul de relantin..astupa locul cu silicon doar pt test, iar relantinul il ti din aceleratie. incalzirea excesiva ar trebui sa te puna pe gant..poate nu este carbul de vina ci combustibilui si uleiul aferent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 (editat) cu jiglor mai mic no sa rezolvi nimic..poate o sa mearga si mai prost.dar de ce nu incerci celalalt carburator?lasa surubul de relantin..astupa locul cu silicon doar pt test, iar relantinul il ti din aceleratie. incalzirea excesiva ar trebui sa te puna pe gant..poate nu este carbul de vina ci combustibilui si uleiul aferent! Buna idee... @shadowm: cam cat ulei ii pui per litru? Si de care? MZ-urile din cate stiu sunt mai mofturoase/pretentioase la ulei decat comunistele unde mere si-un ulei mai prost. Editat Iunie 22, 2008 de Lt. Navarro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowm60 Postat Iunie 22, 2008 Autor Share Postat Iunie 22, 2008 Buna idee... @shadowm: cam cat ulei ii pui per litru? Si de care? MZ-urile din cate stiu sunt mai mofturoase/pretentioase la ulei decat comunistele unde mere si-un ulei mai prost. ulei folosit e de stil , alea de drujba alea rosii, pun 1 litru de ulei la 50 de benzina cum scrie pe sticla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 ulei folosit e de stil , alea de drujba alea rosii, pun 1 litru de ulei la 50 de benzinacum scrie pe sticla. Eu folosesc ulei de amestec MOL DYNAMIC 2T , full sintetic { 0,25/ litru } si-l recomand cu caldura tuturor.Eu sunt foarte multumit cum se comporta motorul cu acest ulei .Benzina ; PREMIUM 95 EURO4 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.