Sari la conținut

Probleme Cu Moto...


jaman
 Share

Postări Recomandate

Am si eu unele probleme legate de motor.detin o "mandra de CBR 600F din '92" si poate unii ma vor injura pentru ceea voi scrie si faptul ca nu stiu unele chestii dar asta e.care sunt problemele mele:se misca f greu ghidonul daca nu il folosesc 3-4 zile si roata imi scartaie de parca imi atinge ceva la roata(m-am uitat si nu pare nimic sa atinga),ce dregresant pt lant sa folosesc , am sub sa un bidonas pe care scrie coolant-ce lichid tre bagat in el , si in radiator cand completez ii ok numai cu apa ca , cineva mia spus ca isi baga si altfel de lichid dar cred ca e vrajeala sa ma ia la bascalie.ce lichid de frana sa folosesc cand vreau sa il schimb pe cel vechi-ceva compozitie speciala sa contina acela sau orice lichid de la 25 de lei in sus.faza scurta nu mai are intensitatea aceea parca.butonul de passing cat m-ar costa sa il repar?mansonul de acceleratie nu mai revine cand opresc gazul-ramane blocat-exista ceva solutie sau tre demontat si doar curatat?

Va multumesc tuturor acelora care s-au chinuit sa citeasca 'romanul' meu de plangeri si sper sa ma puteti ajuta si pe mine.

 

Asfalt uscat si toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu unele probleme legate de motor.detin o "mandra de CBR 600F din '92" si poate unii ma vor injura pentru ceea voi scrie si faptul ca nu stiu unele chestii dar asta e.care sunt problemele mele:se misca f greu ghidonul daca nu il folosesc 3-4 zile si roata imi scartaie de parca imi atinge ceva la roata(m-am uitat si nu pare nimic sa atinga),ce dregresant pt lant sa folosesc , am sub sa un bidonas pe care scrie coolant-ce lichid tre bagat in el , si in radiator cand completez ii ok numai cu apa ca , cineva mia spus ca isi baga si altfel de lichid dar cred ca e vrajeala sa ma ia la bascalie.ce lichid de frana sa folosesc cand vreau sa il schimb pe cel vechi-ceva compozitie speciala sa contina acela sau orice lichid de la 25 de lei in sus.faza scurta nu mai are intensitatea aceea parca.butonul de passing cat m-ar costa sa il repar?mansonul de acceleratie nu mai revine cand opresc gazul-ramane blocat-exista ceva solutie sau tre demontat si doar curatat?

Va multumesc tuturor acelora care s-au chinuit sa citeasca 'romanul' meu de plangeri si sper sa ma puteti ajuta si pe mine.

 

Asfalt uscat si toate cele bune.

faza cu ghidonul se manifesta ciudat, sincer nush

se aud discurile frecand placutele-e ok

spray curatat lantul, sau motorina si penson

coolant e vasul de expansiune unde se pune antigelul, cand ai de gand sa-l schimbi dute la un service daca nu te bagi tu

lichid de frana dot4 , ai marcat nivelul in paharele

cu faza scurta n-ai fost deloc explicit si nici cu butonul de passing( nu face contact???? , e crapat????)

mansonul poate sa ramana blocat din cauza capatului de ghidon care e prea infiletat, sau poti sa-l dau jos si sa pulverizezi niste spray de uns lantul intre manerul rotativ si ala fix

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la butonul cu passing nu mai face contact ,apas pe el si nu face nimic-o fi poate cablul dezlipit sau nu stiu iar cu faza scurta nu mai are becul intensitatea aceea pe care le-am vazut la alte cbr model ca al meu...mersi de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...