Dan Popescu Postat August 28, 2005 Autor Share Postat August 28, 2005 ceva poze deci: subsemnatul incercand sa vad cum de lumea merge cu motoare pe 2oua roti (gluma). Mobra lui Vlad (ceva yamaha, nu stiu de care) trage ca un armasar de rasa. Spre surprinderea mea, saua este EXTREM de inconfortabila, EXTREM de tare si de ingusta, vai de.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat August 28, 2005 Autor Share Postat August 28, 2005 in aceeasi ordine de idei, Vlad s-a delectat incercand ca faca viraje intoarse din acceleratie, nestiind ca la forbic aderenta este foarte mare chiar si pe nisipul fin de la Mamaia-Hanul Piratilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat August 28, 2005 Autor Share Postat August 28, 2005 echipajul italian campion la Open la clasa auto. Masina super preparata, echipa de asistenta, experienta tuturor si-au cuvantul. Baietii niste simpatici, daca-i auzeai vorbind romaneste mureai de ras. in poza a doua cunoscatorii vor remarca figura cunoscuta a unui mare KTM-ist care din motive nestiute de mine a venit ca si navigator la auto, in echipa cu alta legenda vie a RR romanesc-Somodean de la Bistrita (si mai mare KTM-ist, adica ceva mai in varsta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat August 28, 2005 Autor Share Postat August 28, 2005 doua imagini de ansamblu: una cu grupul complet al participantilor ce au ajuns pe malul marii........in concurs.. alta cu agitatia de la sedinta foto-media, luata din foisorul salvamar de prietena lui Vlad.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat August 28, 2005 Autor Share Postat August 28, 2005 doua imagini moto una cu festivitatea de repartizare cupe alta cu moto + forbic la sedinta foto, cu auto in plan secund si cu marea neagra pe fundal. Sa nu uitam: plecarea a fost de la Predeal, insumat peste 1200 km, majoritatea pe coclauri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat August 28, 2005 Autor Share Postat August 28, 2005 imagine cu unii din marii KTM-isti ai nostri, care, repet, din motive de mine nestiute s-au dat la auto, ba chiar cu rezultate bune, cu toate ca aveau mobrele in perfecta stare acasa.......din ciclul "toata lumea intreaba, nimeni nu raspunde"...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raven Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 acum pe scurt , pentru ca trebuie sa plec spre galati : a fost foarte misto , experienta mai multa , oameni super pasionati si super adevarati. eu am experimentat de data asta , dar din sezonul viitor vreau sa conteze cursele mele . Partea de navigatie a fost asigurata de dan popescu (multumiri pt calauzire , .uie pt praf ! ). Am vazut niste comentarii ce se vroiau acide la inceputul acestui topic , vreau sa va atrag atentia ca dan nu este cyber biker , cum sunt foarte multi de aici si de pe sbz. Dan face km in conditii pe care multi nu si le pot imagina , cunoaste orientare si multe altele. Merita respect . Despere cursa va scriu diseara sau maine dimineata mai mult. i'll see you ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 bravo voua! asteptam detalii despre traseu si dificultate pt.moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raven Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 acum sunt la galati si roadbook-urile sunt in bucuresti. dar o sa va postez cateva pagini pt cei care nu au vazut asa ceva. traseul a fost relativ usor , dar lungimea mare , de peste 900km . obositor , iar drumurile "agricole" o adevarata capcana de praf. ziceai ca am halit sacul de la aspirator. in schimb, pe pasul predeal , eram in elementul meu : hartoape , treceri prin vad , pietroaie etc. super fun . to be continued ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mleo Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 pentru "comentatori": dupa prima proba speciala (5,6 km) , fiind oarecum nepregatit, dar cu o mare si arzatoare dorinta in talpa dreapta.... am avut febra musculara la antebrate....ce sa mai zic dupa a doua zi, cu 2 sute si ceva de km de drum de munte si macadam.... nu mai radeti, dati-va cu nfs 5 , 6 ... 15 cat vreti, asta e altceva... e ptr. barbati...... PS ... masina e la HONDA , in 2 saptamini e gata, intre timp ne antrenam cu mazda mea, platforma e pe drum, pregatiri in toi....m-a prins microbul...ne vedem la Bacau..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mleo Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 Vlade...povesteste-le despre abandonurile (nu al meu) celorlalte echipe...adica dificultati, despre cum a schimbat Somodean puntea fata intr-o noapte, cum s-a dat Lazar (pilot cu mare experienta si puncte in clasament cat cuprinde) peste cap din cauza unei gropi ascunse in iarba.....deci, nu interesant ci de-a dreptul captivant....mie de 3 zile nu imi vine a merge la lucru, mi-e gandul doar la pregatirile urmatoarei etape... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raven Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 (editat) la sectiunea auto , este un spectacol total si in timpul cursei cat si dupa . adica in parcari , unde incep mecanicii sa constate ce a distrus echipajul dupa o zi de cursa. senzational , la ora 23:30 s-a comandat o punte de nissan si la 3:30 era deja montata pe masina. chiar daca era pentru alt model si cu alte rapoarte fata e puntea spate si masina mergea in prima speciala de ziceai ca-i posedata , in timpul cursei , radiatoare pocnite si reparate cu : MUSTAR ! , mers pe coborare de la zabratau fara nici cea mai mica urma de frana , etc. sunt povesti frumoase acolo si toata lumea se ajuta si se sfatuieste , chiar daca in cursa se lupta la secunde. Echipajul de pe honda a mers super tare pentru o masina fara nici o preparare , lucru recunoscut de toti . a avut ghinion cu 2 pene (prima cu roata descaltata total ) si o pompa de combustibil care a refuzat sa mai porneasca (din cate am aflat eu ) . Oricum , pare sa fie alta lume , total diferita de cea a noastra (din ce in ce mai putin a mea) de pe magheru si vecinii Iar dupa o zi de cursa si sedinta de prezentare a cele de a 2-a zi , incepea mult asteptata caterinca ! Acolo si pt auto si pt moto se da o noua definitie pt "forja" , forja poate insemna doar o viteza modica de 60-70 km/h , dar pe un drum unde te ia frica si sa mergi pe jos, stanga piatra sau padure , fara sansa de a iti gasi un loc de retragere , pe jos piertis , noroi sau orice alt "material" care te ajuta sa intri in niste glisade fenomenale , iar surpriza vine din dreapta : hau de 20-30 m . ai gresit , te-ai ars . Dar este sublima senzatia. ...to be continued Editat August 29, 2005 de Raven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat August 31, 2005 Share Postat August 31, 2005 Ma bucur ca ati descoperit senzatia asta si ca ati terminat cursa. Important e sa participi, e fun, am participat si eu la citeva etape in primii doi ani. Singura diferenta e ca atunci era taxa de participare 12 Euro, nu 100 (plus benzina, licenta, asigurarea, cazarea , masa ,etc, ajungi la niste sume astronomice) ca acum si eram cel putin 15-20 motociclisti, nu un ATV si o motocicleta... Cred ca explicatia o gasiti singuri...Totusi, daca se organizeaza la Brasov poate ma mai gindesc, desi in conditiile date cursele de enduro organizate sunt mult mai placute, mai challenging si mult mai rezonabile ca pret. De aceea la etapele organizate anul acesta au fost aproape 100 concurenti de fiecare data. In sfirsit, sper sa se schimbe ceva pentru ca cursa in sine e super. Navigatia e extrem de importanta, iti folosesti mult si intuitia, care e foarte importanta in asemenea cazuri. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat August 31, 2005 Autor Share Postat August 31, 2005 Ma simt obligat sa lamuresc o treaba. Avem de-a face cu o problema de exprimare, concomitent cu una de intelegere. La transcarpatica s-a anuntat o taxa de participare care pare mare. Si este mare. Ce nu s-a explicat bine (si nici cititorii nostri nu s-au omorat cu studiul Regulamentului Particular) este faptul ca in taxa erau TOATE cheltuielile incluse (mai putin benzina si uleiurile). Deci: taxa articipare, asigurare, cazare hotel 3 stele - cioplea, etc., masa de seara pe bon, masa festiva de sfarsit, salvare pe tot traseul, si nu mai stiu ce alte chestii. De fapt, exclzand benzina si transportul pana / de acolo, totul a fost acoperit. Pe de o parte este mai bine asa, pentru ca engros cazarea a fost mai ieftina decat la prezentare. Pe de alta parte sistemul asta de anunt, cu taxa mare a speriat foarte multi potentiali participanti care, informati gresit fiind (cu toate ca scria mare in posturile mele) au adunat aritmetico-matematic valori inexacte. Am vorbit cu nenea Victor sa specifice de acum incolo strict numai taxa de participare, iar de restul sa se intereseze fiecare, poate unii dorm la rulota, altii la cort, altii mananca vegetarian, etc. CONCLUZIE: cititi cu mare atentie regulamentele si completarile ulterioare, altfel o sa luam toate cupele din lume doar eu si cu Vlad, si nu de alta, dar mi-am umplut casa........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mleo Postat August 31, 2005 Share Postat August 31, 2005 vedeti un pic si la "campionatul national.........Brasov....". ...Poate reducand taxa la cat am anuntat colo , reusim de aceasta data sa dam motive de participare mai multor motociclisti , macar celor din zona ....taxa nu prea mare ....trasee frumoase.... Asta a si fost gandirea mea si a prietenilor mei cand ne-am hotarat sa ne "amestecam" in organizarea etapei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Septembrie 1, 2005 Autor Share Postat Septembrie 1, 2005 "amesteca-te" un pic si la alegerea traseului, ca m-am plictisit sa merg 1200 km si sa bag 4x4 doar o data pentru 20 m. Oricum ma rog in fiecare noapte de dinainte de cursa sa ninga si sa viscoleasca, sa mai ies si eu la lumina, dar dumnezeul meu personal se pare ca e'n vacanta. Se da el cu forbicu pe undeva ca lumea....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mleo Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 Traseul il alege cineva "neutru" , care nu participa la cursa , .... ideea e sa nu le stim nici noi cei din zona.... ca sa-ti spun sincer , nici pe mine nu ma incanta traseu de 120 la ora ....si mie mi-ar place o alternanta cu zone mai mult dificile decat de vitaza ....La etapa asta nu vor fi mai mult de 500 km , inclusiv legaturile ( deci probe aprox. 350 km). Ma gandesc ca in zona Fagarasului se vor gasi niste trasee frumoase... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.