mihaai Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) Are cam 3 linii de uzura pe el, se observa la vedere dar si se simte la atingere, e posibil sa fie doar asta problema sau si altceva??? de unde pot procura un cilindru folosit dar bun si cam la ce pret este??? Salutare trebuie sa mergi undeva sa cauti un piston nou,dar sa fie la o cota succesiva de reparatie a cilindrului cu segmentii aferenti .Cine ti-a facut treaba schimbind doar segmentii nu se poate numi meserias este un cirpaci trebuia sa-ti arate defectiunea cilindrului,si era perfect constient ca lucrarea nu are sa tina.Incearca sa pui un ulei mai gros BARDAHL 10W40 am gasit pe forumul leonardistilor si se recunoaste un consum de 100 grame la 1000 km daca motorul este sanatos Yamaha NEOS 4 Timpi, 49cmc, racire cu apa, alimentare cu injectie, absolut stock, limitat la 49 km/h, numai benzina 95, are 3500 km facuti, am 100 kg, merg fara pasager, in oras(Bucuresti) consuma 2,5-2,6 L/100km iar afara, am facut un drum intins pe canicula de 120 km, cu media de 45 km/k, si a consumat 1,98 L/100 km...sint multumit! Te cred si eu un consum atit de mic dar cu 45 la ora te prind ciinii din urma ,am avt modelul pe carburator, fara nici o limitare facea96 dupa kilometrajul lui si consuma undeva la 2,7 3,3... am ajuns la 34000 km fara sa pun mina in motor Din toate scuterele pe care le-am avut cel mai fiabil a fost Aprilia Amico:fara limitare ajumgea repede la 70 la ora si depasea greu aceasta viteza,consum de 2,2 2,5 am facut circa 30 de mii si am schimbat doar cauciucuri la el Editat August 4, 2011 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enzoo Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Salutare trebuie sa mergi undeva sa cauti un piston nou,dar sa fie la o cota succesiva de reparatie a cilindrului cu segmentii aferenti .Cine ti-a facut treaba schimbind doar segmentii nu se poate numi meserias este un cirpaci trebuia sa-ti arate defectiunea cilindrului,si era perfect constient ca lucrarea nu are sa tina.Incearca sa pui un ulei mai gros BARDAHL 10W40 am gasit pe forumul leonardistilor si se recunoaste un consum de 100 grame la 1000 km daca motorul este sanatos OK, dar daca duc cilindrul la alezat si ii pun piston pe masura in urma alezarii si apoi alti segmenti, e o "afacere" buna?? nu e mai sanatos sa caut un cilindru mai bun?? Multumesc pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 3. Fortele de rezistenta: in principal discutam de rezistenta aerului (care creste proportional cu patratul vitezei) si le putem neglija pe celelalte (rez. la inaintare opusa de pneuri, de trenul de rulare, de frecarile produse in elementele aflate in miscare etc) ca nefiind relevante in discutia noastra despre consum. Rezistenta la inaintare este mult mai mica in cazul scuterului/motocicletei decat in cazul automobilului, insa diferentele sensibile apar odata cu crestera vitezei. S-ar putea sa fie taman pe dos, de unde si consumul "de masina" al motocicletelor. Stiu ca rezistenta la inaintare se exprima in sectiune echivalenta, adica suprafata plan-verticala care la inainare produce aceeasi rezistenta de inantare ca automobilul respectiv. Tin minte m-am mirat cand am aflat ca nustiucare Mercedes avea 0.92 metri patrati de suprafata echivalenta. Poate vitezanele au aerodinamica dar pilotul aproape intotdeauna nu are. Altfel nu s-ar explica scaderea enorma de consum cand s-a luat o motocicleta VFR parca, s-a construit pe motorul ei proiectul Acabion si consumul a scazut, iar performanta e de vis. scuze, motor de Hayabusa. Cat consuma Hayabusa si cat da? Din aerodinamica s-a scos aproape totul http://auto.howstuffworks.com/acabion-gtbo2.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 OK, dar daca duc cilindrul la alezat si ii pun piston pe masura in urma alezarii si apoi alti segmenti, e o "afacere" buna?? nu e mai sanatos sa caut un cilindru mai bun?? Multumesc pentru raspuns. Un cilindru mai bun... cilindrul pe care il ai tu este de la fabrica deci nu este facut in replica ...Mai bun de atit nu poate fi chiar daca tu il duci la alezat se inlatura citeva zecimi de milimetru din diametrul lui .Important ca cel care face aceasta lucrare sa o faca dupa carte... alezare,honuire in cota de reparatie.In felul acesta economisesti 60 % din reparatie si in acelasi timp creste cu putin si cilindreeia motorului.In doua cuvinte asa se fac decind motoarele reparatiile de uzura a cilindrilor .Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enzoo Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Un cilindru mai bun... cilindrul pe care il ai tu este de la fabrica deci nu este facut in replica ...Mai bun de atit nu poate fi chiar daca tu il duci la alezat se inlatura citeva zecimi de milimetru din diametrul lui .Important ca cel care face aceasta lucrare sa o faca dupa carte... alezare,honuire in cota de reparatie.In felul acesta economisesti 60 % din reparatie si in acelasi timp creste cu putin si cilindreeia motorului.In doua cuvinte asa se fac decind motoarele reparatiile de uzura a cilindrilor .Asfalt uscat Multumesc pentru raspunsuri, mai am o singura intrebare: cam cat ar costa acest proces de alezare al cilindrului plus - minus....un pret informativ ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 la astea mici,de 50 era acum un an-doi vreo 120 ron,cu tot cu set inclus. la maxiscutere nu am idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Cred ca userul de mai sus are ceva idee de preturi, la capitolul acesta nu pot sa te ajut cu altele cu placere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 cred ca mai degraba schimba setul,decat sa-l repare. intamplator chiar stiu pe cineva cu motor bun si supape duse..hhmm.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 cred ca mai degraba schimba setul,decat sa-l repare. intamplator chiar stiu pe cineva cu motor bun si supape duse..hhmm.... Dcaca supapele sint uzate au mers nene nu gluma sa fara ulei fara ungere setul nu are cum sa arate bine trebuie vazuta compresia ,cea mai buna este 7 atmosfere si este acceptata pina la 5 atmosfere ,dupa aceeia ne intoarcem la problemele de mai sus,in afara ca papa uleiul randamentul motorului scade drastic si ne intrebam de ce CONSUMA MULT ?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 nuuu...motorul de care zic e de 300cc si s-a stricat distributia,pistonul a lovit supapele la pornire. ziceam ca ar putea cumpara tot setul de la dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 (editat) nuuu...motorul de care zic e de 300cc si s-a stricat distributia,pistonul a lovit supapele la pornire. ziceam ca ar putea cumpara tot setul de la dezmembrari. Pistonul de la 250 este mai usor decit cel de la 300 ambielajul este contra greutatea pistonului daca una din cele doua nu este pereche cu cealalta atunci nasc vibratiile anormale, deci ca urmare trebuie schimbat si ambielajul...convine...? Editat August 13, 2011 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 300 scrie pe scuter,dar in realitate e 270cc. dar daca gaseste alt motor de 250 troznit ar putea sa faca schimbul. pac-pac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 300 scrie pe scuter,dar in realitate e 270cc. dar daca gaseste alt motor de 250 troznit ar putea sa faca schimbul. pac-pac. Mda care pote sa fie uzat ca si primul...cea mai ieftina si mai sigura este rectificarea schimbat pistonul cu segmentii,si 25000km nu ar mai trebui sa ai probleme daca schimbi uleiul si filtrele la timp.Eu am 40000 km cu acelasi motor fara nici o segnentare...si merge ceas.Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaRiaN0122 Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 am un piaggio nrg mc3 ..si nam mai avut aceasta problema la el...il pornesc scoate fumul apoi mere motorul cum trebe (fum albastru)... dupa nu mai scoate nici un gram de fum si mere foarte bine scuterul...dar dupa aia dupa vro un juma de km... incepe sa scoata mult fum negru si miroase a ulei si pe toba scoate un pic de ulei ars da ff putzin ...si la vro 20 de km deja mio ars aproape tot rezervorul de ulei... imi spuneti si mie va rog care ii problema si cum o rezolv. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 pai uita-te si vezi...s-o fi fisurat furtunul care baga ulei in carb, s-o fi spart rezervorul si curge... stie cineva sa spune ce jiglere de fuga se pun la un set si care e consumul? -am pus jigler de 78 la set de 50 si consuma enorm vreo 4 la suta desi merge frumos, dar nu impresioneaza. -acum am pus de 72, consuma tot asa -la alt scuter cu set de 70 am pus jigler de 80 si consuma ok,vreo 3 la suta, dar are si forta,deci merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 am un piaggio nrg mc3 ..si nam mai avut aceasta problema la el...il pornesc scoate fumul apoi mere motorul cum trebe (fum albastru)... dupa nu mai scoate nici un gram de fum si mere foarte bine scuterul...dar dupa aia dupa vro un juma de km... incepe sa scoata mult fum negru si miroase a ulei si pe toba scoate un pic de ulei ars da ff putzin ...si la vro 20 de km deja mio ars aproape tot rezervorul de ulei... imi spuneti si mie va rog care ii problema si cum o rezolv. Multumesc Prima data ar trebui sa se inteleaga daca chestia s-a repetat de mai multe ori dar nu cred .Undeva ar trebui sa ai o mica pompita de dozaj ulei unde vine facut dozajul care dupa aceeia il arunca in carburator si acolo face amestecul benzina/ulei Cred ca trebuie sa controlez de la inceput etanseitatea bidonului de ulei sa nu-l piarda pe undeva,dupa aceeia trebuie sa controlezi integritatea pompitei de ulei sa nu aiba furtunasul pierderi,poate sa se invechiasca in timp si sa crape trebuie sa fie si o sita care in primul rind il filtreaza si apoi ii micsoreaza presiunea cu care vine din bidon (este la intrarea in pompita).Faptul ca motorul scoate fum negru inseamna multa benzina in amestec poate ca fumul era albastru dens .Chestia cu uleiul in toba este surplusul de ulei de ungere care motorul nu mai reuseste sa-l arda,unele scutere au in permanenta picatura de ulei la iesirea din toba.Trebuie sa demontezi si cred ca mai mult ca sigur pompita are probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosofret Postat Februarie 20, 2019 Share Postat Februarie 20, 2019 La 28.06.2008 la 20:32, haste a spus: reglaju de amestec - adik shaiba de pe cui zici tu nu ??? si atunci de ce prima oara cand am delimitat scuteru ..am facut un test..am coborat shaiba si mergea bine...dar dadea rateuri cand nu mai acceleram .... cand o urcam sus de tot... parca nu avea forta.... deci concluziile le tragi tu apropo .... la carb meu stoc(CVK ,4t) care e cel mai mare jigler care il pot pune ???? influenteaza cu ceva ?? sau treb neaparat carb mai mare? In mod normal cuiul pontou are 5 canale...iar pentru o buna functionalitate a carburatorului saiba trebuie pusa pe mijloc. Sa aiba doua canale mai sus si doua mai jos.(acum depinde si daca carburatorul este ,,original''...adica de la scuterul respectiv. Daca dai saiba mai sus..cuiul se duce in jos=debit mic...daca dai saiba in jos...cuiul urca in sus=debit mare. Debitul tre sa fie echilibrat...altfel debit mare=se ineaca...iar debit mic=nu are destula putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.