Sari la conținut

Consumul Mare La Scutere


luci_xxx2007
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 167
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Motivele consumului mare: e in 2T!

si n-are site :kali:

 

acu depinde ce inseamna consum mare, ca daca are site in toba la un motor in 2 timpi, si e nepreparat, iar carburatia e ok, merge de n-are greata, si consuma decent....la scuter nu mi-a placut niciodata cauciucul lat...desi e util pe curbe si pierde la aderenta pe ploaie, trage sarmanu motor de el de zici ca moare, spre deosebire de clasicele cauciuce de moped...sa nu mai zic de atv-urile de 50cmc :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..e de 49cm3...si nu are cauciuc ..lat.....eu....zik..k...5litri la 60km...e ff molt...depinde..c ziketi..voi..motorul e in 2timpi....baag ulei..Castrol..special....fff...bonn..si benzina..numai...din..PetromV..cu aditivi.....deci va rog....SALVATIMI PORTOFELU:))ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..e de 49cm3...si nu are cauciuc ..lat.....eu....zik..k...5litri la 60km...e ff molt...depinde..c ziketi..voi..motorul e in 2timpi....baag ulei..Castrol..special....fff...bonn..si benzina..numai...din..PetromV..cu aditivi.....deci va rog....SALVATIMI PORTOFELU:))ms

incearca un reglaj la carburator si o benzina de 95. eu pun efix95 Rompetrol + ulei full sintetic motorex si-mi ia 3,5% cu set malossi 70cc, toba gianelli, variator cu role malossi etc.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi ia 6% la drum intins mers cu 40-50 si rareori 60. in oras ajungea p undeva p la 9-10. am fost la un mecanic si mi-a modificat p la cuiu ponton p acolo.. pana la 50 la ora nu mai trage bine dar ma simt eu mai bine la buzunar. daca merg peste 50 e consum la fel k inainte. acum in oras am un 6% dar numai accelerari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..e de 49cm3...si nu are cauciuc ..lat.....eu....zik..k...5litri la 60km...e ff molt...depinde..c ziketi..voi..motorul e in 2timpi....baag ulei..Castrol..special....fff...bonn..si benzina..numai...din..PetromV..cu aditivi.....deci va rog....SALVATIMI PORTOFELU:))ms

depinde de cati mm ai carburatorul...uita-te la el si daca stii,regleaza aerul si benzina...fa poze daca poti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu inainte imi lua 2 sau putin peste. Acum imi ia 2,5; cred ca ar trebui sa-i curat filtrul de aer. :kali:

Daca vrei consumuri mici, ia-ti in 4 timpi.

Motorul in 2 timpi e un compromis pentru greutate mica si se justifica la drujbe sau la cositoare de mana. La scuter daca motorul e cu cateva kg mai greu nu e o problema, deci mi se pare normal sa fie in 4 timpi.

Daca tu vezi lucrurile altfel si iti iei in 2 timpi, atunci nu te plange de consum, de uzura mai rapida etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde ce pozitie ai la saiba de dozaj de la cuiul pontou

exemplu - la mine,saiba pe pozitia minima consum 3.3% , pozitia imediat urmatoare 4% si asa mai departe...sunt 5 pozitii...

in momentul in care faci o schimbare la saiba de dozaj trebuie reglat nivelul de aer...metoda prin care reglezi carburatorul o afli cautand topicul de Reglaj Carburatoare,s-a tot explicat pe acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul de amestec merge numai la ralanti. In rest depinde de jiclorul de benzina si de filtrul de aer cat de bogat iese.

 

 

reglaju de amestec - adik shaiba de pe cui zici tu nu ??? si atunci de ce prima oara cand am delimitat scuteru ..am facut un test..am coborat shaiba si mergea bine...dar dadea rateuri cand nu mai acceleram .... cand o urcam sus de tot... parca nu avea forta.... deci concluziile le tragi tu

 

 

 

apropo .... la carb meu stoc(CVK ,4t) care e cel mai mare jigler care il pot pune ???? influenteaza cu ceva ?? sau treb neaparat carb mai mare?

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Reglajul de amestec merge numai la ralanti. In rest depinde de jiclorul de benzina si de filtrul de aer cat de bogat iese."

 

"reglaju de amestec e la surub"

 

stai ca nu inteleg la ce surub te referi ???? si cum adik sa mearga numai la relantii ...sincer nu inteleg unde vrei sa ajungi :kali:

 

si stiu ca shaiba aia lucreaza la toate turatiile :kali:

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun topic, chiar vroiam sa discutam despre asta.

 

Mai dragilor... am mai spus odata... cum sa consume bre un motoras de 49,5 cmc aproape 6%??? CUUUM??? Explicati-mi si mie, sa nu mor prost? Mergeti cu scuterul la arat??? Impingeti ziduri????? Aveti gaura in rezervor?????

Un automobil care are o greutate totala de cca 10X cat un scuter (scuter+calaret = 160 kg, automobil = 1600 kg), si care are un motor de 40X mai mare (49.5cmc comparativ cu un motor de 2l), consuma in afara cam tot atat! In oras, consuma 8-9-10%, dar sa nu uitam ca are un motor de 40X mai mare !!! Si o greutate totala de 10 X !!! Acum, nu trebuie sa fii doctor docent in fizica pentru a avea idee despre ce este aceea inertie si a intelege ca este necesara o forta mult mai mica pentru a pune in miscare un scuter de 160 kg decat cea necesara pentru a deplasa 1600 kg !!!

Nu stiu, mi se pare ca ori nu stiti sa calculati consumul, ori ... nu stiu, o explicatie logica nu gasesc!

Iata, amicul de mai sus cu chinezul sau, spune ca-i consuma 2% (si am auzit pe multi ca asa le consuma).

 

Un consum peste 3 % il consider mare, unul peste 4% este inadmisibil iar daca iti consuma 5 la suta... nu stiu, ori faceti misto, ori nu stiti sa calculati, ori rezervorul e gaurit, ori vi se fura din combustibil ori... ce sa mai zic? Poate conduceti vreun vapor, alta explicatie logica eu nu gasesc.

 

Ii rog in mod deosebit pe cei ce spun ca le consuma mult, sa fie atenti la modul de calcul si, daca considera ca au calculat corect, sa ne spuna ce tip de motor au, care este stilul de mers, ce vechime are motorul si orice alta informatie utila. Acest subiect (al consumului) ma preocupa in mod deosebit!

 

P.S. Ca sa va faceti o idee, ultima nava pe care am fost avea 12 clindri in linie si consuma... cat credeti? nu mai putin de 200 tone pe zi !!! Dar era vorba de un motor de 83.000 CP !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un consum de 5% in oras. I-am facut consumul babeste. Adica, plin, a ajuns la rosu din nou plin. MI-a iesit 5%. Mi-ar fi placut sa am un consum de 3% dar cred ca nu prea am cum. Al meu are motor in 2 T, de 150 cc. NU cred ca se poate face un consum mai mic, avand in vedere, ca plec cu el de la fiecare semafor puternic. Are un demaraj fff bun. NU pleaca nimic inaintea mea. Daca stiti voi o solutie in care sa consume mai putin de atat si demaraj la fel va rog sa imi spuneti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun topic, chiar vroiam sa discutam despre asta.

 

Mai dragilor... am mai spus odata... cum sa consume bre un motoras de 49,5 cmc aproape 6%??? CUUUM??? Explicati-mi si mie, sa nu mor prost? Mergeti cu scuterul la arat??? Impingeti ziduri????? Aveti gaura in rezervor?????

Un automobil care are o greutate totala de cca 10X cat un scuter (scuter+calaret = 160 kg, automobil = 1600 kg), si care are un motor de 40X mai mare (49.5cmc comparativ cu un motor de 2l), consuma in afara cam tot atat! In oras, consuma 8-9-10%, dar sa nu uitam ca are un motor de 40X mai mare !!! Si o greutate totala de 10 X !!! Acum, nu trebuie sa fii doctor docent in fizica pentru a avea idee despre ce este aceea inertie si a intelege ca este necesara o forta mult mai mica pentru a pune in miscare un scuter de 160 kg decat cea necesara pentru a deplasa 1600 kg !!!

Nu stiu, mi se pare ca ori nu stiti sa calculati consumul, ori ... nu stiu, o explicatie logica nu gasesc!

Iata, amicul de mai sus cu chinezul sau, spune ca-i consuma 2% (si am auzit pe multi ca asa le consuma).

 

Un consum peste 3 % il consider mare, unul peste 4% este inadmisibil iar daca iti consuma 5 la suta... nu stiu, ori faceti misto, ori nu stiti sa calculati, ori rezervorul e gaurit, ori vi se fura din combustibil ori... ce sa mai zic? Poate conduceti vreun vapor, alta explicatie logica eu nu gasesc.

 

Ii rog in mod deosebit pe cei ce spun ca le consuma mult, sa fie atenti la modul de calcul si, daca considera ca au calculat corect, sa ne spuna ce tip de motor au, care este stilul de mers, ce vechime are motorul si orice alta informatie utila. Acest subiect (al consumului) ma preocupa in mod deosebit!

 

P.S. Ca sa va faceti o idee, ultima nava pe care am fost avea 12 clindri in linie si consuma... cat credeti? nu mai putin de 200 tone pe zi !!! Dar era vorba de un motor de 83.000 CP !!!

poi k sa iti faci o idee k vad nu iti dai seama.. cei carora le consuma mult au schimbat pistonul cu unul mai mare, ce nu a fost facut special pt cilindru de 49, jiglere cat mai mari, tobe sport, muzicute sport etc.. iar dupa cum biune stii tot ce e sport mareste enorm consumu.. stock merge normal. cine baga 1k e in un cuter se asteapta la consumul ala si nu il deranjeaza, dar fuge cu 100. cei cu 2% cred k nu depasesc 45km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi k sa iti faci o idee k vad nu iti dai seama.. cei carora le consuma mult au schimbat pistonul cu unul mai mare, ce nu a fost facut special pt cilindru de 49, jiglere cat mai mari, tobe sport, muzicute sport etc.. iar dupa cum biune stii tot ce e sport mareste enorm consumu.. stock merge normal. cine baga 1k e in un cuter se asteapta la consumul ala si nu il deranjeaza, dar fuge cu 100. cei cu 2% cred k nu depasesc 45km/h.

frate..nams chibmat nimika.....este ffacut din..fabrika.aja.......jiglorul...original pistonul original..nams chibmat absolut nimika...si......rezervorul este de 6 litri..mam dat 60 km..cu...el..plin..si knd mam uitat era..gol..cum se face asta???....nam gaura inre zervor..nu mai fitir ai...eu zika defvarul!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate..nams chibmat nimika.....este ffacut din..fabrika.aja.......jiglorul...original pistonul original..nams chibmat absolut nimika...si......rezervorul este de 6 litri..mam dat 60 km..cu...el..plin..si knd mam uitat era..gol..cum se face asta???....nam gaura inre zervor..nu mai fitir ai...eu zika defvarul!!!

 

 

ori faci misto ...ori esti nomad ( cioara tigan , rrom)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...