Lonerider Postat Iulie 21, 2005 Share Postat Iulie 21, 2005 Am achizitionat o moto Kawa VN750 din 94 si pana nu am ajuns acasa nu au aparut problemele. A aparut un zgomot (batai) la motor, nu sunt ritmice, ci apar aleator la cilindrul din fata. Se aud in corpul cilindrului, nu in chiuloasa, nici in bloc, de aceea cred ca e unul din cele doua lanturi care duc la axele cu came din chiuloasa. Cum pot sa le intind? Si a doua problema e ca nu mai am incarcare. De fapt de asta nu mi-am dat seama cand l-am luat pentru ca nu a facut probleme pe drum. Am inlocuit regulatorul de tensiune cu un altul functional de pe un alt Kawasaki care a fost dezmembrat. Not working. Avand un alternator cu excitatie magnet permanent, am verificat doar bobinajele celor trei faze din stator, chiar am pus aparatul de masura si am constatat ca genereaza tensiune, la turatii mai mari ajungand chiar la 50 Vca. Generatorul are infasurarile legate in stea, dar intre capete si masa (sasiu) masor continuitate, si ce am mai observat, ca genereaza tensiune si intre oricare dintre capete si masa (sasiu). Daca mai stiti careva despre asa ceva , ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 21, 2005 Share Postat Iulie 21, 2005 Ce zice releul de încărcare? E bun? Cât îți încarcă? VN e un motor fiabil, cu puține probleme...în afară de al meu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 21, 2005 Share Postat Iulie 21, 2005 ÂŞi bătăile cumdracului sună..metalic sau mai înfundat ...că poate e altceva..de la termotstat Âşi se transmite.. mai întreabă-l Âşi pe TheBD,amândoi avem venică... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Iulie 21, 2005 Autor Share Postat Iulie 21, 2005 Releul nu zice mai mult de 13,3 V la turatii, daca aprind si farul e gata, nu mai urca de 12,5 V. Despre batai ... nu sunt metalice, suna sec, infundat. Si fara o cadenta anume, apar aleator. Chestia e ca se cam incalzesc cele trei fire galbene de la altenator, ce intra in conectorul de la regulator. Btw, regulatorul ce l-am dat jos (inlocuit) nu zicea nimic, era cam mort. Imi poti da un nr de tel. sa te sun maine sau al lui TheBD? De pe net nu am putut sa iau prea multa informatie, in afara de schema motorului desfasurata si anumite date despre regulator si generator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 21, 2005 Share Postat Iulie 21, 2005 ÂŞi eu am probleme la încărcare, de asta îmi caut un alt releu. Parcă trebuie să meargă la relanti cu 14, 1...Âşi mie îmi dădea 13, 3 cân o turam , la relanti dădea să moară, nu Âştiu dacă ai găsit tu altceva despre valoarea de încărcare. Tel lui BD e 0744335192, al meu e 0723565973. Încearcă să-l suni pe el, poate te lămureÂşte, eu mâine am treabă multă la serv Âşi o să am tel închis dimineața. P.S.: de ce nu intri pe mess, eu sunt mihai_prd, iar BD e bdragon_ro. Baftă! intră Âşi pe forumul american de vulkan 750--- uite aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.