Jump to content

Lonerider

Super Membru
  • Content Count

    541
  • Joined

  • Last visited

About Lonerider

  • Rank
    одиноко

Contact Methods

  • Website URL
    http://in curand
  • Yahoo
    lonerider41life

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    1998

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jawa 350-'62, IMZ 750-'66, Honda VT500E-'85, Suzuki VX800-'90, Yamaha XZ550RK-'85, Honda VF750S-'84, Suzuki VS1400
  1. Multumesc de link (foarte util). Eu am pus intrebarea pentru ca am vazut ceva articole prin presa online, e drept ca vechi de vreun an, in care spuneau ca e jalnic si in speranta ca a fost cineva mai decurand pe acolo.
  2. Salutare. Pun intrebarea aici, probabil sunteti mai multi care circulati prin zona... Stiti care mai este starea (actuala) a acestui drum? Acum vreo patru ani era circulabil, asfalt destul de in regula. De atunci nu am calcat pe acolo si as face o plimbare pana la Dealu Negru, calare pe un cruiser... Multumesc.
  3. Pare a fi bateria veche, obosita si nu tine curentul. Nu scade lumina farului cand apesi start-butonul? Ai incercat cu clesti pusi in paralel de la o baterie auto?
  4. Vă salut. Aş dori să pun o întrebare aici, chiar dacă nu este secţiunea tehnică a forumului, dar are legătură cu un Intruder 1500 LC. Nu reuşesc să-mi dau seama de provenienţa motocicletei, dat fiind faptul că are odometrul în mile, iar blocul de lumini din dreapta cu OFF/poziţie/far şi nu văd a fi avut intervenţii pentru modificarea instalaţiei electrice. Problema care apare la această motocicletă este următoarea (deşi, per ansamblu, funcţionează impecabil). La pornirea la rece, lampa indicatorului NEUTRAL luminează, treptele de viteză schimbă impecabil, cu semnalizarea optică (lampa NEUTRAL) la trecerea prin punctul mort. Odată ce se încălzeşte motorul, lampa indicatorului NEUTRAL se stinge, chiar dacă nu este pus în vreo treaptă de viteze, iar dacă stă pe laba laterală, la ralanti, când martoul luminos NEUTRAL se stinge, motorul se opreşte (ca şi cum ar sesiza trecera într-o treaptă de viteză a cutiei, cu cricul neridicat). Cu toate că lampa NEUTRAL e stinsă, iar cutia este în punctul mort, motorul nu mai poate fi pornit, numai dacă se ridică cricul, lampa rămânând stinsă, iar motocicleta poate rula fără nicio problemă, în toate treptele de viteză şi iese în punctul mort (fără a se aprinde lampa în bord). Cu motorul cald, chiar dacă aş opri în loc, aş scoate în punctul mort şi aş vrea să las motocicleta pe cric, la ralanti, atunci când las cricul, motorul se opreşte. Am verificat switch-ul de la cric si este bun, am verificat switch-ul de la schimbătorul de viteze, la fel, este bun, face toate contactele, nu întrerupe sau să aibă rezistenţă în circuit. Verificările au fost făcute cu motorul rece (înainte a fi pornit) şi cu el cald, când se manifestă fenomenul, fără a fi vreo diferenţă între măsurătorile efectuate. Din păcate, nu am găsit o schemă lizibilă şi nu ştiu exact ce tip de motor este (după care cod E-- să caut). Odată ce motorul s-a răcit, lampa NEUTRAL îşi revine, motorul dacă e pornit, scos din viteze şi lăsat la ralanti, pe cric, funcţionează fără probleme, până se încălzeşte şi se stinge lampa NEUTRAL în bord. Dacă aţi intâlnit sau auzit situaţie asemănătoare printre deţinători de VL1500 sau v-aţi lovit de această problemă, v-aş ruga să mă ajutaţi cu ceva sfaturi/idei în vederea remedierii. Mulţumesc anticipat.
  5. Totuşi, Motul-ul ce n-are sau are în plus? Că eu spre acest brand/producător m-am orientat.
  6. Va salut. As avea si eu o intrebare, pentru recomandare ulei... Am un Intruder 1400, as vrea sa schimb grupa uleiului. Motorul cred ca are peste 100k Km, functioneaza si nu consuma ulei, dar am avut 10w40 in el, iar vara se subtiaza cam tare si, mai ales, daca stau mult in trafic sau se incinge foarte tare motorul, am senzatia ca strange. As vrea sa incerc un 15w50 sau 20w50 (BelRay, Ipone, Repsol, Motul). Se preteaza la acest motor?
  7. O parere / sfat, vis-a-vis de uleiul pentru motor. As vrea sa schimb grupa, sa pun un ulei mai vascos, la Intruder-ul meu de 1400, model USA. Motorul cred ca are peste 100.000 km rulati, nu umbla la ulei, nu are zgomote in functionare, dar am observat ca nu prea e ok in trafic aglomerat, vara, la termperaturi ridicate si viteze foarte mici sau pe loc. M-am gandit la un 15W50 sau un 20W50. A mai experimentat cineva aceste grupe de uleiuri in VS 1400 si cu ce rezultate.
  8. Multumesc de raspuns. Am citit, si eu, o parte din parerile scrise pe site-ul lor, la acest produs si nu m-au prea incurajat, asta fiind motivul pentru care intreb.
  9. Vă salut. Aş dori să cer nişte păreri, vis -a-vis de aceşti coburi, în varianta în care deţine cineva aşa ceva: https://www.louis.eu/artikel/highway-1-saddlebags-faux-leather-27-litres/10026585?filter_article_number=10026585&list=a87e22b1ad97b7d23fca768187b3d58b Sunt interesat a-mi lua o pereche pentru montare pe un VS1400 şi aş dori să ştiu cam căt de rigide sunt, pentru că am şi o altă variantă. Mulţumesc.
  10. Salut. Tocmai pentru a opera o modificare/latire am intrebat daca sunt compatibile. As fi preferat un rezervor cu o capacitate mai mare... Salut. Am o intrebare... Ai avut porbleme cu patinarea ambreiajului la accelerare bruta/brutala in trepte superioare de viteza?
  11. Actualizez pretul la 6500 lei » Post actualizat in 05 Mar 2018 19:38 Actualizare anunţ: Motocicletă Honda VF 750 S, 64800 km, 748 cmc, 60 KW (82CP) motor V4, transmisie cardanică, alarmă, import Olanda 06.2013, unic proprietar în România. Răcire cu lichid, ambreiaj hidraulic, vopsea originală, şaua retapiţată, anvelopă faţă Heidenau K68 dot 2016 (3.000 km), anvelopă spate Metzeler Lasertec (10.000 km), baterie Exide veche de trei ani. Uleiul motor (Motul 5100 15W50) şi filtrul de ulei schimbate acum 2.400 Km. Are suporţi şi cutii laterale. Stare de funcţionare bună pentru vechimea ei, DAR, UNEORI, DEMARORUL ÎNVÂRTEŞTE ÎN GOL, EXISTÂND SUSPICIUNEA A FI NECESARĂ O REVIZURE/INTERVENŢIE ASUPRA AMBREIAJULUI DE PORNIRE ÎNTR-UN VIITOR MAI MULT SAU MAI PUŢIN APROPIAT (motorul nu a fost desfăcut vreodată). Mici defecte optice inerente vârstei (uşoare zgârieturi pe vopsea, mici fisuri/crăpături la plastice). Două chei pentru contact, două pentru rezervor, una pentru cutiile laterale şi două telecomenzi alarmă. ITP 27.04.2018, ofer fiscal in 24h. Nu este o motocicleta pentru incepători! Topcase-ul din unele imagini in link-ul de mai jos s-a dat separat. Alte cateva fotografii recente şi mai vechi: https://postimg.org/gallery/2j58hlhui/ PREŢUL AFIŞAT (SAU 1200€) NU ESTE DISCUTABIL. NU SUNT INTERESAT DE SCHIMBURI. In principiu, nu pot răspunde la telefon mai devreme de ora 16.30 » Post actualizat in 05 Mar 2018 19:40 ACTUALIZEZ PRETUL LA 5700 Lei Motocicletă Honda VF 750 S, 64800 km, 748 cmc, 60 KW (82CP) motor V4, transmisie cardanică, alarmă, import Olanda 06.2013, unic proprietar în România. Răcire cu lichid, ambreiaj hidraulic, vopsea originală, şaua retapiţată, anvelopă faţă Heidenau K68 dot 2016 (3.000 km), anvelopă spate Metzeler Lasertec (10.000 km), baterie Exide veche de trei ani. Uleiul motor (Motul 5100 15W50) şi filtrul de ulei schimbate acum 2.400 Km. Are suporţi şi cutii laterale. Stare de funcţionare bună pentru vechimea ei, DAR, UNEORI, DEMARORUL ÎNVÂRTEŞTE ÎN GOL, EXISTÂND SUSPICIUNEA A FI NECESARĂ O REVIZURE/INTERVENŢIE ASUPRA AMBREIAJULUI DE PORNIRE ÎNTR-UN VIITOR MAI MULT SAU MAI PUŢIN APROPIAT (motorul nu a fost desfăcut vreodată). Mici defecte optice inerente vârstei (uşoare zgârieturi pe vopsea, mici fisuri/crăpături la plastice). Două chei pentru contact, două pentru rezervor, una pentru cutiile laterale şi două telecomenzi alarmă. ITP 27.04.2018, ofer fiscal in 24h. Nu este o motocicleta pentru incepători! Topcase-ul din unele imagini in link-ul de mai jos s-a dat separat. Alte cateva fotografii recente şi mai vechi: https://postimg.org/gallery/2j58hlhui/ PREŢUL AFIŞAT (SAU 1200€) NU ESTE DISCUTABIL. NU SUNT INTERESAT DE SCHIMBURI. In principiu, nu pot răspunde la telefon mai devreme de ora 16.30
  12. A fost (si este) construit integral de mine, manual (mai putin sasiul din tabla, care a fost decupat laser, la comanda). Zgomot de fond nu are, mai putin un usor hiss (fass) cu potentiometrii la maxim. Asta pot auzi pe incintele mele, Boston Acustic HD-8 de 90dB SPL. Schema este de la un model Ming Da MC34 (MeiXing) China, modificata si simulata pentru tuburi 5881/6L6G/6P3S. Transformatoarele audio cu priza UL 23%, cel de alimentare si drosel-ul au fost calculate si executate, manual, de mine. Transformatorul de alimentare si droselul se incalzesc undeva la 50°C, vara. Transformatoarele audio nu se incalzesc, exceptand caldura acumulata de la sasiul metalic. DE AUZIT... DEPINDE DE URECHILE FIECARUIA, NU VREAU SA FIU SUBIECTIV, dar sunetul este curat, dinamic si placut. Tuburi de rezerva nu am, nu mi-am pus problema, pentru ca se gasesc destul de usor si la preturi rezonabile. Teoretic tuburile au o durata de exploatare de minim 3000 ore, daca lucreaza in parametrii specificati. Domeniul tuburilor electronice tinde sa devina (oarecum) exotic, probabil de aici si preturile mari sau exagerate. Pe de alta parte, construite manual (poate unicat), necesita un volum mare sau foarte mare de munca + materiale + timp, de aici si unele preturi (mai mari, mari sau exorbitante) In link-ul urmator sunt mai multe poze ale aparatului si a masuratorilor efectuate cu osciloscop si generator de semnal (in sinus nelimitat se pot calcula valorile dupa indicatiile aparatelor): https://postimg.org/gallery/xf6m4yje/ Prefer (si doresc in principiu) ridicare personală cu proba funcţionării aparatului (pe incitnele mele, specificate mai sus sau pe ale clientului). Fiind un aparat greu, nu garantez pe serviciile de curierat, indiferent de modul cum l-as ambala. Datele de contact sunt in prima postare.
×
×
  • Create New...