Jump to content

Lonerider

Super Membru
  • Content Count

    547
  • Joined

  • Last visited

About Lonerider

  • Rank
    одиноко

Contact Methods

  • Website URL
    http://in curand
  • Yahoo
    lonerider41life

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    1998

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jawa 350-'62, IMZ 750-'66, Honda VT500E-'85, Suzuki VX800-'90, Yamaha XZ550RK-'85, Honda VF750S-'84, Suzuki VS1400

Recent Profile Visitors

695 profile views
  1. Multumesc de raspuns. Campingul Bradu este inchis (am vorbit cu administratorul/patronul la telefon) si nu se mai deschide anul asta. Am reusit sa gasesc un telefon de la campingul Eti din Borsec, am vorbit acolo, doar ca seara nu mai este nimeni. Nu m-am prea inteles cu persoana prin telefon, o sa mai sun de pe drum. In conditii ideale as ajunge pana acolo, dar nu pot sti ce ne rezerva ziua de vineri si nu putem pleca mai iute de ora 17. Daca nu o fi, am luat in calcul si pensiunea Pityu, undeva pe langa Toplita
  2. Multumesc de sugestii si descrieri ale drumului. Traseul ramane acelasi (pentru a doua zi)... Toplita-Ceahlau-Pojorata-Ciocanesti-Sighetu Marmatiei-Barsana (camping Bradova la cort sau casuta, daca este disponibila), in conditii ideale ale vremii. Daca nu, unul din hostelurile din Sighet.
  3. Din pacate, nu pot ajunge in Poiana din prima, doar a doua zi, de aceea primul punct de oprire/cazare e zona Toplita
  4. De pe film alb/negru se accepta?
  5. Vă salut. Săptămâna viitoare am în plan un traseu prin zonă şi aş fi interesat de locaţii de cazare relativ ieftină sau ieftină, prin zona Topliţa. În principiu camping cu căsuţe (sau rulote), pensiuni modeste, hostel sau camping pentru cort... Ideea este să aibă toalete şi duşuri (nu neaparat cu apă caldă). Orice sugestie este binevenită (cu nume şi, dacă se poate, cu număr de contact). Prin căutări pe internet am găsit Camping Bradul. Este aglomerat în această perioadă, sunt condiţii cât-de-cât decente? Partea de traseu, pentru care întreb de starea lui, este între Topliţa - Borsec - Poiana Largului. Pe site-ul proinfrastructura.ro figurează ca circulabil până la Borsec şi bun mai încolo, dar zic, totuşi, să întreb... Mulţumesc anticipat.
  6. Vă salut. Săptămâna viitoare am în plan un traseu prin zonă şi aş fi interesat de locaţii de cazare relativ ieftină sau ieftină, prin zona Rona de Sus - Sighetul Marmaţiei - Vadu Izei. În principiu camping cu căsuţe (sau rulote), pensiuni modeste, hostel sau camping pentru cort... Ideea este să aibă toalete şi duşuri (nu neaparat cu apă caldă). Orice sugestie este binevenită (cu nume şi, dacă se poate, cu număr de contact). Partea de traseu, pentru care întreb de starea lui, este între Iacobeni - Cârlibaba - Borşa - Petrova - Sighetu Marmaţiei. Pe site-ul proinfrastructura.ro figurează ca excelent, dar zic, totuşi, să întreb... Mulţumesc anticipat.
  7. Obiectiv foto Tamron AF 18-200mm F/3.5-6.3 (IF) Macro A14 Aspherical LD XR Di II, pentru DSLR Pentax (numai APS-C), în stare perfectă de funcţionare, fără zgârieturi sau fungus pe optică, uşoare fire de praf la interior, fără afectarea imaginii. Are ambele capace şi parasolar originale. Nu mai deţin cutia. Ceva descrieri/păreri aici: https://www.pentaxforums.com/userreviews/tamron-18-200mm-f3-5-6-3-af-xr-di-ii-ld-aspherical-if-macro.html Prefer predare/ridicare personală pentru probă/verificare, la preţul afişat, dar expediez şi în ţară cu Poşta Română (colet cu asigurare, ramburs) 15 lei sau prin curier rapid la costurile acestuia (exclus URGENT CARGUS) În principiu nu pot răspunde la telefon mai devreme de ora 16.30. Nu doresc schimburi. Preţul este de 500 lei şi nu este discutabil. Telefon: 0763347471, email: lonerider41life@yahoo.com sau PM.
  8. Multumesc de link (foarte util). Eu am pus intrebarea pentru ca am vazut ceva articole prin presa online, e drept ca vechi de vreun an, in care spuneau ca e jalnic si in speranta ca a fost cineva mai decurand pe acolo.
  9. Salutare. Pun intrebarea aici, probabil sunteti mai multi care circulati prin zona... Stiti care mai este starea (actuala) a acestui drum? Acum vreo patru ani era circulabil, asfalt destul de in regula. De atunci nu am calcat pe acolo si as face o plimbare pana la Dealu Negru, calare pe un cruiser... Multumesc.
  10. Pare a fi bateria veche, obosita si nu tine curentul. Nu scade lumina farului cand apesi start-butonul? Ai incercat cu clesti pusi in paralel de la o baterie auto?
  11. Vă salut. Aş dori să pun o întrebare aici, chiar dacă nu este secţiunea tehnică a forumului, dar are legătură cu un Intruder 1500 LC. Nu reuşesc să-mi dau seama de provenienţa motocicletei, dat fiind faptul că are odometrul în mile, iar blocul de lumini din dreapta cu OFF/poziţie/far şi nu văd a fi avut intervenţii pentru modificarea instalaţiei electrice. Problema care apare la această motocicletă este următoarea (deşi, per ansamblu, funcţionează impecabil). La pornirea la rece, lampa indicatorului NEUTRAL luminează, treptele de viteză schimbă impecabil, cu semnalizarea optică (lampa NEUTRAL) la trecerea prin punctul mort. Odată ce se încălzeşte motorul, lampa indicatorului NEUTRAL se stinge, chiar dacă nu este pus în vreo treaptă de viteze, iar dacă stă pe laba laterală, la ralanti, când martoul luminos NEUTRAL se stinge, motorul se opreşte (ca şi cum ar sesiza trecera într-o treaptă de viteză a cutiei, cu cricul neridicat). Cu toate că lampa NEUTRAL e stinsă, iar cutia este în punctul mort, motorul nu mai poate fi pornit, numai dacă se ridică cricul, lampa rămânând stinsă, iar motocicleta poate rula fără nicio problemă, în toate treptele de viteză şi iese în punctul mort (fără a se aprinde lampa în bord). Cu motorul cald, chiar dacă aş opri în loc, aş scoate în punctul mort şi aş vrea să las motocicleta pe cric, la ralanti, atunci când las cricul, motorul se opreşte. Am verificat switch-ul de la cric si este bun, am verificat switch-ul de la schimbătorul de viteze, la fel, este bun, face toate contactele, nu întrerupe sau să aibă rezistenţă în circuit. Verificările au fost făcute cu motorul rece (înainte a fi pornit) şi cu el cald, când se manifestă fenomenul, fără a fi vreo diferenţă între măsurătorile efectuate. Din păcate, nu am găsit o schemă lizibilă şi nu ştiu exact ce tip de motor este (după care cod E-- să caut). Odată ce motorul s-a răcit, lampa NEUTRAL îşi revine, motorul dacă e pornit, scos din viteze şi lăsat la ralanti, pe cric, funcţionează fără probleme, până se încălzeşte şi se stinge lampa NEUTRAL în bord. Dacă aţi intâlnit sau auzit situaţie asemănătoare printre deţinători de VL1500 sau v-aţi lovit de această problemă, v-aş ruga să mă ajutaţi cu ceva sfaturi/idei în vederea remedierii. Mulţumesc anticipat.
  12. Totuşi, Motul-ul ce n-are sau are în plus? Că eu spre acest brand/producător m-am orientat.
  13. Va salut. As avea si eu o intrebare, pentru recomandare ulei... Am un Intruder 1400, as vrea sa schimb grupa uleiului. Motorul cred ca are peste 100k Km, functioneaza si nu consuma ulei, dar am avut 10w40 in el, iar vara se subtiaza cam tare si, mai ales, daca stau mult in trafic sau se incinge foarte tare motorul, am senzatia ca strange. As vrea sa incerc un 15w50 sau 20w50 (BelRay, Ipone, Repsol, Motul). Se preteaza la acest motor?
×
×
  • Create New...