Sari la conținut

Aprilia Rs125 Fara Powervalve


Postări Recomandate

In sfarsit am dus-o la un mecanic sa ii scoata limitarea. Foarte priceput tipu, nu zic.

A desfacut-o si mi-a spus ca nu am powervalve.

A lucrat pe ea mai mult si intr-un final a scos limitarea.

Din cate mi-a explicat, pana in 7000 e mai anemica dupa care trage ca si una care are.

Am testat-o am vazut ca e asa, mi-a placut.

Am iesit cu ea la drum i-am dat 120, da mai sus nicicum nu vrea sa urce. Nu-s mare vitezoman da ma asteptam totusi sa mearga mai mult de atat.

 

Chiar nu urca mai mult fara valva aia?

 

Daca asta e cazu, am inteles ca se poate cumpara un kit de powervalve.

 

De unde si cat costa, ma poate lamuri cineva?

 

Ca fapt divers, e model 2002.

Ah da si i-a schimbat jigleru din unu de 1.75 care am inteles ca papa prea multa benzina cu unu de 1.35. Acuma am aflat si eu ce e ala jigler ca is cam atehnic.

Editat de gabibyte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am dus-o la un mecanic sa ii scoata limitarea. Foarte priceput tipu, nu zic.

A desfacut-o si mi-a spus ca nu am powervalve.

A lucrat pe ea mai mult si intr-un final a scos limitarea.

Din cate mi-a explicat, pana in 7000 e mai anemica dupa care trage ca si una care are.

Am testat-o am vazut ca e asa, mi-a placut.

Am iesit cu ea la drum i-am dat 120, da mai sus nicicum nu vrea sa urce. Nu-s mare vitezoman da ma asteptam totusi sa mearga mai mult de atat.

 

Chiar nu urca mai mult fara valva aia?

 

Daca asta e cazu, am inteles ca se poate cumpara un kit de powervalve.

 

De unde si cat costa, ma poate lamuri cineva?

 

Ca fapt divers, e model 2002.

Ah da si i-a schimbat jigleru din unu de 1.75 care am inteles ca papa prea multa benzina cu unu de 1.35. Acuma am aflat si eu ce e ala jigler ca is cam atehnic.

 

 

Fara power valve ai undeva la 15 cai putere , cu pw ai dublu viteza maxima fiind undeva la 165 -170 dar motocicleta este mult mai nervoasa paa la viteza asta.

Kitul de power valve stiu ca se poate cumpara si monta la united motors in bucuresti, in alt oras nu am idee.In ceea ce priveste pretul acestuia am inteles ca sare de 500 euro.

PS: Nu mai umbla pe la jiglere si alte chestii ca o faci praf .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara power valve ai undeva la 15 cai putere , cu pw ai dublu viteza maxima fiind undeva la 165 -170 dar motocicleta este mult mai nervoasa paa la viteza asta.

Kitul de power valve stiu ca se poate cumpara si monta la united motors in bucuresti, in alt oras nu am idee.In ceea ce priveste pretul acestuia am inteles ca sare de 500 euro.

PS: Nu mai umbla pe la jiglere si alte chestii ca o faci praf .

 

cum sa sara ma de 500 euro? esti nebun ? mai mult de 200 nu e :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sa sara ma de 500 euro? esti nebun ? mai mult de 200 nu e :(

Doctore la Rs`ul meu kitu de putere a costat 22 de mil , bine nici acum nu au venit toate piesele dar asta este alta mancare de peste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doctore la Rs`ul meu kitu de putere a costat 22 de mil , bine nici acum nu au venit toate piesele dar asta este alta mancare de peste.

Depinde cumva de an ? daca da,inseamna k m-am uitat la unu vechi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cumva de an ? daca da,inseamna k m-am uitat la unu vechi..

Da ,depinde.

 

La modelele pana in 2005 este vorba de limitare, din 2006> este vorba de kit de putere , cu totul alta chestie decat o limitare.

Editat de CostinALN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara power valve ai undeva la 15 cai putere , cu pw ai dublu viteza maxima fiind undeva la 165 -170 dar motocicleta este mult mai nervoasa paa la viteza asta.

Kitul de power valve stiu ca se poate cumpara si monta la united motors in bucuresti, in alt oras nu am idee.In ceea ce priveste pretul acestuia am inteles ca sare de 500 euro.

PS: Nu mai umbla pe la jiglere si alte chestii ca o faci praf .

mai bine nu mai vorbiti din auzite...un rs fara powervalve dar cu evacuarea de la pv largita merge la fel ca un rs full power..atat ca, cum a zis si gigabyte e mai anemic pana in 7000...dar 160 tot ar trebui sa se duca...tot ca fapt divers...sunt in giurgiu (erau defapt asta vara acum nu le-am mai vazut) doua rs`uri din 99 amandoua care nu au powervalve dar mergeau la 160 165kmh

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara power valve ai undeva la 15 cai putere , cu pw ai dublu viteza maxima fiind undeva la 165 -170 dar motocicleta este mult mai nervoasa paa la viteza asta.

Kitul de power valve stiu ca se poate cumpara si monta la united motors in bucuresti, in alt oras nu am idee.In ceea ce priveste pretul acestuia am inteles ca sare de 500 euro.

PS: Nu mai umbla pe la jiglere si alte chestii ca o faci praf .

mai bine nu mai vorbiti din auzite...un rs fara powervalve dar cu evacuarea de la pv largita merge la fel ca un rs full power..atat ca, cum a zis si gigabyte e mai anemic pana in 7000...dar 160 tot ar trebui sa se duca...tot ca fapt divers...sunt in giurgiu (erau defapt asta vara acum nu le-am mai vazut) doua rs`uri din 99 amandoua care nu au powervalve dar mergeau la 160 165kmh

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine nu mai vorbiti din auzite...un rs fara powervalve dar cu evacuarea de la pv largita merge la fel ca un rs full power..atat ca, cum a zis si gigabyte e mai anemic pana in 7000...dar 160 tot ar trebui sa se duca...tot ca fapt divers...sunt in giurgiu (erau defapt asta vara acum nu le-am mai vazut) doua rs`uri din 99 amandoua care nu au powervalve dar mergeau la 160 165kmh

 

Sefu eu am rs 125 din 2007 full power nu vorbesc din auzite.Stiu tot ce poate sa faca un rs cu power valve.Rs 125 fara pv e o putoare pe langa cel cu pv credema.

 

cum sa sara ma de 500 euro? esti nebun ? mai mult de 200 nu e :(

 

In niciun caz nu este 200 euro tot sistemul .Cu 200 euro gasesti pe ebay o parte din sistemul power valve folosita .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu pe cineva care si-a pus la un rs din 97 powervalve la united motors a dat pana in 100 de euro pe el...tot sistelum cu solenoid cablu lamela si cutia aia electrica...ducatibox sau cum drq ii zice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar si fara power-valve dar cu jiglerele de full power rs-ul are peste 15 cai.

De curand si-a schimbat cineva la noi setul motor si si-a pus p-v la ea la un spain's no1,piesele au fost luate de la united si toata distractia a costat 51 de milioane,nu m-am uitat sa vad cat costa setul si cat costa p-v dar oricum.... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si atunci oare care ar putea fi problema?

 

A mea nu vroia sa se tureze dupa 7000-8000 cand era limitata.

Pe net scria ca CDIu nu lasa sa se intample chestia asta. Acuma el nu a zis nimica de CDI si nush daca a umblat la el.

De turat se tureaza pana in vreo 10k cam asa, mai mult de atat nu vrea(Deci nu intra pe rosu).

La ce a umblat nu l-am intrebat, dar a zis ca a avut mult de lucru pe ea, ca fusese rulata 13.000km cu limitarea pe ea si cica asta nu ii face prea bine.

 

Sfaturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
nici a mea....... nu trece de 10k ...... care ar fi problema?????????????

 

are power-valve shi merge 160km/h (am testato io nu din auzite) :bounce: :laugh:

oare sa fie din CDI??????????

dar de ce iti trebuie mai mult de 10 mii cand deja de la 10k incolo nu mai trage cn stie ce ? nu iti ajunge 160 ? vrei sa termini mai repede setu ? oricum cu timpul o sa il schimbi ca e consumabil :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar de ce iti trebuie mai mult de 10 mii cand deja de la 10k incolo nu mai trage cn stie ce ? nu iti ajunge 160 ? vrei sa termini mai repede setu ? oricum cu timpul o sa il schimbi ca e consumabil :bounce:

 

 

viteza mai mare nu imi trebuie......... sa schimb setu nici atat ............ dar am vrut sa stiu de ce nu se tureaza mai mult apropo am carburator de 38mm :laugh: :P

 

asa ca daca ma ajuti bine daca nu aproape la fel de bine ..............shi inka ceva stai linistit nu iii primu meu motor dar e primul meu RS......... :rock: :)

 

sincer acuma , stie cineva care ii cauza??????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

viteza mai mare nu imi trebuie......... sa schimb setu nici atat ............ dar am vrut sa stiu de ce nu se tureaza mai mult apropo am carburator de 38mm :bounce: :laugh:

 

asa ca daca ma ajuti bine daca nu aproape la fel de bine ..............shi inka ceva stai linistit nu iii primu meu motor dar e primul meu RS......... :P :rock:

 

sincer acuma , stie cineva care ii cauza??????????

38 sau 28? limitare la 10k ai din cdi. poti sa il delimitezi sa mearga chiar 13k da dupa o saptamana o sa cauti set motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

viteza mai mare nu imi trebuie......... sa schimb setu nici atat ............ dar am vrut sa stiu de ce nu se tureaza mai mult apropo am carburator de 38mm :bounce: :laugh:

 

asa ca daca ma ajuti bine daca nu aproape la fel de bine ..............shi inka ceva stai linistit nu iii primu meu motor dar e primul meu RS......... :P :rock:

 

sincer acuma , stie cineva care ii cauza??????????

cred ca iti consuma in draci ala de 38 :| am mai vazut dell'orto de 38 pe 125 dar pe ktm....si consuma exagerat de mult...eu zic sa il schimbi cu unu mai mic...

 

edit: e un baiat, mafte, pe forum care are CDI derestrictionat...daca te intereseaza da-i un PM AICI

Editat de 69WRX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca iti consuma in draci ala de 38 :| am mai vazut dell'orto de 38 pe 125 dar pe ktm....si consuma exagerat de mult...eu zic sa il schimbi cu unu mai mic...

 

edit: e un baiat, mafte, pe forum care are CDI derestrictionat...daca te intereseaza da-i un PM AICI

 

 

ms mult ........am luat legatura.... :bounce: :laugh: :P

 

nu consuma asa mult..........vreo 6-7(inca nu stiu exact) dar shhi merge pe masura........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

am citit pe sarite ce s-a scris in topic.

in primul rand: PW nu se poate monta pur si simplu. cilindru trebuie sa permita asa ceva. daca ai varianta fara PW va trebuie sa schimbi si cilindru. un cilindru nou costa cam 500E, asta ca sa-ti faci idee despre cheltuieli.

 

apoi am vazut ca se vorbea despre carburator marit. cu cat il maresti mai mult cu atat e mai greu sa ii alegi jiglerele potrivite, iar in Romanica sunt putini oameni priceputi la 2t si credeti-ma ca stiu ce vorbesc.

in alta ordine de idei daca vreti sa studiati problema va pot da manuale si tot ce mai vreti. ce vreau sa spun nu va aruncati la modificari fara sa studiati problema inainte.

carburatorul se modifica numai impreuna cu toba. cand modifici evacuarea trebuie sa modifici si carburatia. si vice - versa. altfel nu faci nimic sau in cele mai multe cazuri strici.

un scurt exemplu: un prieten cu o Yamaha DT de 200cc (carburator original 28mm) i-a pus un keihin de curse de 35mm ... motoreta tragea nebuneste, iti rupea mainile, dar pe o plaja de 1000 rpm (cam pe la 4000 rpm - 5000 rpm)! in rest mergea inecat. pur si simplu nu te puteai deplasa cu ea era groaznic. cam la asta se rezuma modificarile facute dupa ureche.

 

asta pe scurt. ne mai auzim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

am citit pe sarite ce s-a scris in topic.

in primul rand: PW nu se poate monta pur si simplu. cilindru trebuie sa permita asa ceva. daca ai varianta fara PW va trebuie sa schimbi si cilindru. un cilindru nou costa cam 500E, asta ca sa-ti faci idee despre cheltuieli.

apoi am vazut ca se vorbea despre carburator marit. cu cat il maresti mai mult cu atat e mai greu sa ii alegi jiglerele potrivite, iar in Romanica sunt putini oameni priceputi la 2t si credeti-ma ca stiu ce vorbesc.

in alta ordine de idei daca vreti sa studiati problema va pot da manuale si tot ce mai vreti. ce vreau sa spun nu va aruncati la modificari fara sa studiati problema inainte.

carburatorul se modifica numai impreuna cu toba. cand modifici evacuarea trebuie sa modifici si carburatia. si vice - versa. altfel nu faci nimic sau in cele mai multe cazuri strici.

un scurt exemplu: un prieten cu o Yamaha DT de 200cc (carburator original 28mm) i-a pus un keihin de curse de 35mm ... motoreta tragea nebuneste, iti rupea mainile, dar pe o plaja de 1000 rpm (cam pe la 4000 rpm - 5000 rpm)! in rest mergea inecat. pur si simplu nu te puteai deplasa cu ea era groaznic. cam la asta se rezuma modificarile facute dupa ureche.

 

asta pe scurt. ne mai auzim.

 

:rolleyes: :cheers: :laugh: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma suna unu acum "frate sunt cu un tov cu un rs125 dala tunat cu kit-uri de viteza pe el, are "peveu" dala , prinde 260 vino sa vezi" :rolleyes: :cheers: :laugh:

Ma duc pan' acolo sa vad care'i mersu :lol:

kit de viteza :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...