FlorineluSPR Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 am si io o intrebare:am un ktm sx 250 model de prin 93 il pornesc la prima pedala merg cu el 2-3 km apoi se opreste si tre sa trag socul si sa il pornesc si o ia din prima cu socul fara nu si apoi merge iara 2 si iara se opreste si asa din 2 in 2 km si trag socu pornesc in dau la loc si plec1setul are 9 luni nu e nici un semn de calare e tot stas aprinderea e pusa la punct carburatorul e luna curat absolut!poate sa fie nivelul prea mic si sa nu asigure debitul k la rezervor curge ca pe mana benzina so ma gandeam sa ii mai dau putin nivel la carburator din moment ce o ia cu socu tras inseamna ca nu ia benzina cum trebuie sau nui asigura debit!ba merge 2 km ba 200 metri si se opreste!pornesc si plec!dar cu soc!setul e nou are 8 luni nu e semn de calt nic abosolut!porneste super repede!ce poate sa fie??nivelul???multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 am si io o intrebare:am un ktm sx 250 model de prin 93 il pornesc la prima pedala merg cu el 2-3 km apoi se opreste si tre sa trag socul si sa il pornesc si o ia din prima cu socul fara nu si apoi merge iara 2 si iara se opreste si asa din 2 in 2 km si trag socu pornesc in dau la loc si plec1setul are 9 luni nu e nici un semn de calare e tot stas aprinderea e pusa la punct carburatorul e luna curat absolut!poate sa fie nivelul prea mic si sa nu asigure debitul k la rezervor curge ca pe mana benzina so ma gandeam sa ii mai dau putin nivel la carburator din moment ce o ia cu socu tras inseamna ca nu ia benzina cum trebuie sau nui asigura debit!ba merge 2 km ba 200 metri si se opreste!pornesc si plec!dar cu soc!setul e nou are 8 luni nu e semn de calt nic abosolut!porneste super repede!ce poate sa fie??nivelul???multumesc!! E posibil sa fie mai multe lucruri. Din ce spui tu, ca porneste doar cu socul tras, inseamna ca e reglat incorect carburatorul si merge cu amestec saracit rau. Degeaba e curat daca nu este reglat. Mai departe, nivel mic sau prea mic este o alta cauza a fenomenului tau, avand putina benzina in carburatoare, tragand soclul ii vine si putin aer, impreuna cu putina benzina, porneste usor. Ideea este ca ar trebui sa iti verifici cuiul poantou din carburator, ca inchide si deschide bine, verifici curgerea si sufli furtunul/furtunele de benzina/circuitul de alimentare al carburatorului. In ceea ce priveste nivelul, ar trebui sa fie cat sa ajunga aproape de partea de etansare dintre corp si capacul carburatorului. Daca il dai mai mult, iti va consuma aiurea de mult si probabil functionare de... Reverifica, sufla tot ce se poate, regleaza nivelul si da-i bice. Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 14, 2008 Autor Share Postat Iulie 14, 2008 multumes pt informati sa rezolvat tot asa am mai dat nivel era prea mic!akum am nevoie de plastice laterale_de la toba) si aparatori maine si sigla ktm de vine pe rozervor!am set de competitie intr-un segment ct tine setul asta?????adik cand tre sa il schimb cam ct tine tinand cont k nu ia forja foarte mare k nu ma pot tine la el!!!!cam ct credeti k tine setul de competitie??dar nu in forja mare?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 multumes pt informati sa rezolvat tot asa am mai dat nivel era prea mic!akum am nevoie de plastice laterale_de la toba) si aparatori maine si sigla ktm de vine pe rozervor!am set de competitie intr-un segment ct tine setul asta?????adik cand tre sa il schimb cam ct tine tinand cont k nu ia forja foarte mare k nu ma pot tine la el!!!!cam ct credeti k tine setul de competitie??dar nu in forja mare?? daca dozajul pentru ulei e ok, uleiul la fel, ma gandesc ca prinzi sa faci cel putin 5000 km la forja mai mare. La ceva mai moderat, cred spre un 10000. Mai mult in nici un caz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 15, 2008 Autor Share Postat Iulie 15, 2008 doamne sa te auda Dumnezeu io nu merg in forja in nici un caz si daca fac 5000 sunt multumit dar nu forja in nici un caz pe drum de tara si incetisor numa in sprituri sa zic cam la jumate din capaciatea lui si ulei am bagat destul ca scaote si fum are si ungere buna ca am dat odata toba jos de iam pus garnitura si se vedea pe piston am dat cu degetul si era uleios asa cum ar trebi sa fie se vedea clar k are ungere buna!am bagat mai mult ulei dect ar trebui peste 50 g la litru ca lam luat de putin timp e motorul nou in rodaj nu sa mers deloc cu el si am bagat ulei mai ieftior nu asa de scump ce parere aveti e bun ala de drujba???deala rosu zic astia k e bun ca si drujba are ture multeeee!datimi si un sfat ce ulei sa folosesc ca sa il tin ct mai mult motorul!oricum io cu setul asta nu am mers mai mult de maxim 3 ore adik sub 15 km pe drum usor asa si nici in ture mari cu lei mai mult ca scoate fum!dar ungere avea k imi mai dadea si ulei pe la toba deci am bagat mult dar nu dauneaza motorului daca am bagat mai mult nu???ca il da inapoi pe toba ce nu arde dar puterea nic nu a afectat!oricum mai astept sfaturile voastre!io-s incepator si am luat motor cam mare prima data 250 sx si nu prea pot sa dai forja ca ma da jos imediat!multumesc mult tuturor celor care mi-ati raspuns!asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 doamne sa te auda Dumnezeu io nu merg in forja in nici un caz si daca fac 5000 sunt multumit dar nu forja in nici un caz pe drum de tara si incetisor numa in sprituri sa zic cam la jumate din capaciatea lui si ulei am bagat destul ca scaote si fum are si ungere buna ca am dat odata toba jos de iam pus garnitura si se vedea pe piston am dat cu degetul si era uleios asa cum ar trebi sa fie se vedea clar k are ungere buna!am bagat mai mult ulei dect ar trebui peste 50 g la litru ca lam luat de putin timp e motorul nou in rodaj nu sa mers deloc cu el si am bagat ulei mai ieftior nu asa de scump ce parere aveti e bun ala de drujba???deala rosu zic astia k e bun ca si drujba are ture multeeee!datimi si un sfat ce ulei sa folosesc ca sa il tin ct mai mult motorul!oricum io cu setul asta nu am mers mai mult de maxim 3 ore adik sub 15 km pe drum usor asa si nici in ture mari cu lei mai mult ca scoate fum!dar ungere avea k imi mai dadea si ulei pe la toba deci am bagat mult dar nu dauneaza motorului daca am bagat mai mult nu???ca il da inapoi pe toba ce nu arde dar puterea nic nu a afectat!oricum mai astept sfaturile voastre!io-s incepator si am luat motor cam mare prima data 250 sx si nu prea pot sa dai forja ca ma da jos imediat!multumesc mult tuturor celor care mi-ati raspuns!asfalt uscat! 250sx? 50 cai presupun... ideea cu uleiul de drujba este adevarata, este cel mai bun pentru doi timpi.. insa depinde de firma producatoare. Cantitatea uleiului este iar o problema, nu exagera cu el, chiar daca ai parti noi in motor(segmenti, set, ce o fi). Devine negativa treaba cu uleiul in exces, asa ca dozeaza-l mai aproape de cat e necesar si pune doar "putin" peste. 50g la litru mi se pare cam "multisor: . Ideea este, atata timp cat bujia ta nu este neagra este buna cantitatea. Pune cat sa nu fie neagra, dar nici sa nu se deschida la culoare peste un maroniu. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 15, 2008 Autor Share Postat Iulie 15, 2008 multumes mult asa am facut bujia mea e cam caramizie asa exact cum ar trebui sa fie deci sa bag ulei de drujba???deala rosu???bine nu am mers cu ulei mai mult dect cam 20 km maxim! si vreau sa stiu ce sa fac ca sa apuc cati mai multi km set de competitie in 1 segmen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 multumes mult asa am facut bujia mea e cam caramizie asa exact cum ar trebui sa fie deci sa bag ulei de drujba???deala rosu???bine nu am mers cu ulei mai mult dect cam 20 km maxim! si vreau sa stiu ce sa fac ca sa apuc cati mai multi km set de competitie in 1 segmen Nu stiu uleiul de care spui. Daca bujia este caramizie, esti exact unde ar trebui . Oricum, punei un ulei de marca ceva cunoscuta, cu specialitate 2 timpi. Stiu ca Motul are, ar fi si cei de la nushcare benzinarie ca au un 2TMIX de care am folosit o scurta perioada la fostul 125 2T si nu am avut probleme, insa nu garantez efectul pe perioada lunga. Poate da cineva o parere sau mai cauta nitel ce mai recomanda altii mai priceputi . Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 15, 2008 Autor Share Postat Iulie 15, 2008 multumes mult ! mi sa spus sa bag yacoo k e ce lmai bun????e bun yacoo??ala fil sintetic!!!sau datimi si mie o recomandaree ce ulei sa bag!!! am mai afltat alta optiune::deci care e cel mai bun pana la urma??? motorex castrol putoline yaco repstol bel ray sau motul???uni zic k motul si eu cred la fel motul 800 2t off road asa se si numeste si daca are careva de vanzare asa ceva as fi recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 multumes mult ! mi sa spus sa bag yacoo k e ce lmai bun????e bun yacoo??ala fil sintetic!!!sau datimi si mie o recomandaree ce ulei sa bag!!! am mai afltat alta optiune::deci care e cel mai bun pana la urma??? motorex castrol putoline yaco repstol bel ray sau motul???uni zic k motul si eu cred la fel motul 800 2t off road asa se si numeste si daca are careva de vanzare asa ceva as fi recunoscator Si eu spun ca motul ar fi cel mai recomandat. Persoana specializata in distributie Motul, id messenger giur_dan . Vorbeste cu el si te rezolva. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 16, 2008 Autor Share Postat Iulie 16, 2008 ms mult numai bine!!!!! ms mult pt informati!!!cam ct ar tine un set de competie cu uz moderat maxim 150 km pe luna si nu in forja asa mers moderat pe drum de tara nu cine stie ce hard cross sau piste????cu ulei motul?????ajung la 5000 de km???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 ms mult numai bine!!!!! ms mult pt informati!!!cam ct ar tine un set de competie cu uz moderat maxim 150 km pe luna si nu in forja asa mers moderat pe drum de tara nu cine stie ce hard cross sau piste????cu ulei motul?????ajung la 5000 de km???? eu zic ca te tine. mergi normal cu el si nu iti mai face probleme. setul te va tine, problema e sa nu apara probleme la altceva decat setul . Mai ales ca e 250 cc, nu o sa il fortezi. Veziti de drum si bucura-te de motor. Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 17, 2008 Autor Share Postat Iulie 17, 2008 multumes mult mai inveselit foarte!!!bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.