Sari la conținut

banicaiulian

Membru
  • Număr conținut

    359
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    banicaiulian

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Medgidia-Constanta
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    CBR 600 F2 '93 ; GS 500E '06
  • Numar Moto
    batut de vreme
  • Club
    multimea vida

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Gilera Rx 125 Arizona Suzuki GS 500 E'93 Bandit 250 Slingshot Yamaha XT600Z Tenere 3AJ CBR 600 F1 Hurricane 88 GS500E '06 CBR 600 F2
  • Interests
    relativ diverse

banicaiulian's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. aerisirea gravitationala mie mi-a iesit mai bine de jos in sus, cu un recipient, in dopul caruia am avut furtun iar capatul celalalt al furtunului in niplu slabit, recipientul fiind la inaltime mai mare decat rezervorul pompei de frana. este posibil sa ramana totusi cum spune colegul mai sus, aer in etrier, in spatele cilindrilor, daca nu sunt comprimati.
  2. in aceeasi idee ca mai sus, poti pune pe cricul central si in treapta 6 sa invarti de roata, sa vezi daca motorul opune acceasi rezistenta pe compresie la fiecare cilindru, pana ajungi la un service/o scula sa citesti presiunea. In cazul in care se aude vreun fasait ca scapa, asculti admisia si evacuarea, sa vezi pe unde se duce. Chiar daca ai facut jocul, nu asigura si etansarea.
  3. Salutare, am dat si eu a n'a oara peste alt releu de incarcare defect (am schimbat moto si norocul asta il am mereu), am pus altul care functioneaza. Problema mea ar fi ca as vrea sa confectionez unul cu comanda serie si nu prin shuntare. Am tot cautat si schema de mai jos e singura care am gasit-o sa fie cam ce as vrea, problema este ca nu ma pricep la diagnoza schemei si as fi vrut sa dea cineva un ochi pe ea, daca ar fi functionala. Avantajul mare la tipul asta ar fi ca nu se mai pune la masa o gramada de curent ci doar ar da ce este necesar sistemului pentru a mentine tensiunea de incarcare, diodele cred ca ar furniza jumatate de alternanta mereu (nu destul cat sa incarce in sarcina) iar tiristorii ar da plusul de putere necesar in fiecare moment. Relee cu shunt home-made am tot facut, tiristori, triace, au mers dar se incing ca naiba. Astept o parere daca mai are cineva interes.
  4. scuze ca nu am mai scris, nu am primit nici o notificare de pe forum. modificarea este exact la fel si la 3aj, ghidul este destul de complet pe tenereclub http://www.tenereclub.ro/index.php?p=materiale&m_id=101 exact cum a scris Banzay, completat cu primul post cu adaptorul din becul de tip vechi. astept intrebari
  5. Salutare. Am achizitionat recent un Cnr 600 F2 1993, care nu mai are semnalizarile fata originale. Problema ar fi ca as avea nevoie de cele originale pentru vizita la RAR. Exista vreun posesor care ar avea la vanzare vreo pereche din greseala, chiar si sparte, poate reusesc sa fac ceva cu ele. Ms
  6. Salut. Eu la 3AJ am pus relee pe lumini din cauza pierderii mari pe instalatie pe far, impreuna cu becuri 35w si bat bine, plus lumina buna spre foarte buna (am avut si le-am dat jos din aceleasi considerente). Se poate si varianta cu bec de 55/60, functional cate un far dar tot cu releu, constructia electrica lasa de dorit la Tenere, majoritatea sufera din cauza asta Becurile H4 le-am montat cu 2 adaptoare facute din becuri bulb frezate, sursa de pe tenereclub, sa poata focaliza normal. tutorialul pentru halogene, doar ca in loc de xenon, intra h4 cu relee http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=9&t_id=214&s=1 Am uitat totusi ceva, contactele intre releul de incarcare si baterie/instalatie duc la incarcare proasta, baterie consumata.. etc. Generatorul la 3AJ este mic prin constructie si nu lasa mai mult de 35w/far. Eu am optat varianta cu halogene 35w H4, prin relee pentru ca nu am vrut sa intru in cheltuieli mari. O varianta probabil mult mai buna ar fi proiectoare 55/60 dar tot pe relee sau Xenon(aici exista releu din constructia electrica a Xenonului).
  7. as dori kitul de lant si handguard-urile daca se poate, prin curier/posta in provincie? ms
  8. banicaiulian

    Reparatii sei

    Salut, am un CBR F1 Hurricane mai vechi, la care as vrea sa ii reconditionez saua, mai exact schimbat tapiteria si ce e nevoie pentru mai mult comfort pentru pasager si pilot. Imaginile cu saua: . Astept raspuns cu ce se poate face si un pret/durata. Multumesc
  9. trebuie golit rezervorul mai mult ca sigur, sa poti lucra in liniste. in ceea ce priveste garnitura, posibil sa gasesti la o unitate optica veche (cd, dvd) sau un casetofon ceva curele de transmisie care pot face sa mearga o perioada destul de buna, unse bine (experienta personala ). Poti cauta la un magazin de componente electronice, cu vechea garnitura una care sa se potriveasca la marime/grosime. spor
  10. Baga de SV650 si se ridica, plus se intareste. Nu faci nimic cu altceva, doar de katana 750 poate dar nu e la fel de lung. Ca o idee, sa le vezi in poze http://pantablo500.tripod.com/id12.html Asta e cu cel de SV, care se poate instala direct la tine, fara alte gauri, fiind deja joasa suspensia http://pantablo500.tripod.com/id39.html
  11. O alta verificare la robinetul de benzina ar fi furtunasul de comanda prin vacuum, care preia vacuumul creat de cilindrul stang printr-un stutz si il transmite membranei de la robinet. Mi s-a intamplat la fosta sa fie crapat de la vechime si caldura, implicit scapand vacuum si avand mari probleme cu aer fals si ralantiu prost mereu. Problema am rezolvat-o radical facand robinetul unul clasic cu pozitiile ON-RES-OFF si fara comanda vacuumatica, inversand plasticul din interiorul robinetului cu 180 grade. Rezultatul a fost foarte multumitor si permitea rularea cu orice turatie pe perioade lungi, eliminand si efectul de lipsa curgerii benzinei la viteze mari (fuel starvation), cum s-a mai relatat ca se intampla. Sursa de inspiratie http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=40919.0 Sper sa ajute cu ceva
  12. 1. roata se poate da jos fara probleme acasa, totul e sa poti face cateva fotografii mentale sau sa prinzi logic sistemul lor de prindere/asamblare. Daca pinionul de la roata inseamna ca ori nu are un distantier, cum suspectezi si tu ori nu a fost montat cum trebuie/ stranse suruburile bine 2. in general, pentru a schimba semeringurile de la furca se executa operatii ce se pot face si acasa : demontat furca, date jos capacele de sus, golite jambele pe cat de mult posibil, desfacut surubul de jos, ce tine telescopul sa nu iasa din jamba, date jos protectiile de praf, sigurantele de la semeringuri, tras prin scurte smucituri de telescop si jamba (asa se scot semeringurile), puse cele noi, reasamblat, pus ulei nou si pusa furca la loc. Pare complicat dar problema de baza este atentia si sa feresti partea lucioasa, sa nu fie zgariata 3. Contactul de neutru, respectiv firul vine de la cutie de undeva, de obicei se afla pe langa pinionul de atac, cel care da miscarea motorului la lant 4. Eu nu reusesc sa gasesc nici un Aprilia Clasic 50. Nu stiu care o fi treaba exact... Pana una alta, se poate sa ridici seria de pe pinioane si lant (pe lant ar trebui sa scrie un 420,520,etc.. e marimea zalei/lantului). Compari datele pinionului cu ce lant este pe moto.. poate cine a avut-o inainte nu a gasit un kit de lant pentru ea sau cine stie ce s-o fi gresit, de a pus un alt fel de lant. O alta posibilitate ar fi sa nu fie lant moto.. ci vreun lant industrial (am mai avut placerea de constatari de genu'). Noroc si spor
  13. 1. Din ce tind sa cred ar fi ca reglajul de amestec la ralanti nu e bun ( o masura orientativa la surubul de aer e de 2 ture juma). 2. O alta problema este daca filtrul de aer este bun/curat, ceva K&N ? (k&n-ul face numai probleme, conform experientei prin care am trecut si multor alte relatari, mai ales combinat cu toba aftermarket). 3. Imbinarile dintre filtrul de aer - carburator - blocul motor. Daca trage aer fals, combinat cu un reglaj nasol al aerului de ralanti poate face in felul acesta. Neetansarile se probeaza dand cu spray de pornire peste garnituri si in general imbinari CATE PUTIN si cu grija, din moment ce ESTE INFLAMABIL. Cand exista neetansari, dand cu spray se mareste usor turatia la motor si se vede imediat unde e problema. 4. Verificarea inchiderii cuielor de dozaj si nivelului la care sunt reglate plutitoarele. http://gstwin.com/float_height_check.htm Cel mai bine este sa dai jos bujiile, curatate, pornit la ralanti si lasat sa mearga singur vreo 5 min dupa ce s-a incalzit. Dai jos bujiile, vezi culoarea si de acolo o sa stii aproximativ problema. - Daca e deschisa la culoare, aer fals sau surub prea strans la aer (parca se strange pentru mai putin aer), posibil jicloare infundate - Daca e inchisa la culoare, filtru imbacsit, surub de aer prea desfacut, soclu ramas blocat Din ce tind sa cred, problema ta se manifesta doar dupa ce s-a incalzit motorul. Astept alte intrebari, observatii, in caz ca vrei sa te apuci de ea. Noroc
  14. Experiente negative: - benzinarie Lukoil vizavi de autogara Constanta, cea de la Gara CFR. Am avut un Bandit 250, am mers, facut plinul, pornesc spre casa, incepe sa faca figuri, merg ceva mai turat sa se "curete", o lasa asa 2 zile. Incerca sa o pornesc dupa, nimic. Desfac bujiile, negre, curat, porneste cu chiu cu vai, iar negre. Scot benzina, ii dau foc pe asfalt.. de abia s-a aprins cu flacara deschisa si ardea de ziceai ca e motorina - benzinarie Medgidia la giratoriul ce face legatura cu drumul Cernavoda-Constanta, Petrom sau Rompetrol, nu mai stiu sigur. Atunci aveam un GS500E, fac plinul, plec spre Bucuresti. Pe autostrada, 120-140, mers constant si pe la jumatate incepe sa imi intrerupa. Fac ce stiu mai bine, mai jos o treapta si gaz mai tare. Isi revine, merg mai departe si ajung si la Bucuresti. Las GS-ul acolo si dupa o saptamana, cand se incearca repornirea lui nu a mai vrut. Defectul : filtru de benzina si rezervor pline de apa. Asa ca, grija la acestea doua. Petrom, PetromV, Omv, Rompetrol. Nu am vazut nici o diferenta intre ele ca performanta/consum niciodata... dar nici nu m-a lasat inima/buzunarul sa incerc un Carrera100 . Cele bune
×
×
  • Creează nouă...