Sari la conținut

Tula


BeerBelly
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Am luat de la cineva o Tula si am nevoie de niste piese pt ea.

pedala de pornire(se pare ca el a pierdut`o din mers si nu vreau sa ma bazez numai pe baterie ca am auzit ca o consuma repede)

busonul de la rezervor, eventual poate are cineva un rezervor cu totu ca asta e mancat de rugina

cablu de acceleratzie

 

In rest merge, are scanteie, chiar a dat si cateva explozii si dadea sa porneasca dar s-a innecat foarte repede si nimik, deci dau bere pentru cine poate sa`mi dea ceva sfaturi .

 

multumesc

 

LE: Mi-am adus aminte ca e sarit si cablu de choke din carburator .. presupun ca trebuie sa deschid carburatoru sa`l pun la loc :-?

Editat de BeerBelly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut carburatoru, l-am curatat, am desfacut capacu de la cilindru am uscat cilindru, am facut garnitura la loc am verificat aprinderea, reglat platina sa se deschida cand trebe, si iar sa inecat si nu a facut nimik :baldy:... SUGESTII ? haidetzi ca am pus berea la rece :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desenul de butuc al pedalei il am , daca poti sa-l dai cuiva sa-l faca . Am TULA din `92 si totdeauna a pornit . Vezi sa nu ai piese montate gresit in carburator (socul nu inchide , trage aer fals , puantoul nu inchide ....) . Pune o bujie noua de 225 capacitate calorica . Avansul este 2,8-3,2mm . Ai compresia peste 7bar ? Pentru o pornire buna la demaror , trebuie sa aiba 2 baterii de 6V-18A (in serie) . Porneste cu curent de la o baterie de auto , si vezi care e treaba . Poti tine demarorul in functie chiar peste motorul pornit ; nu se intampla nimic (nu are bendix) . Verifica daca este pusa corect cama , daca este centrata , daca axul volantei nu joaca in rulmentul cu role .... TULA arata bine , intretinuta , sau este vreun jaf omorat ca atunci mai exista si alte variante . BAFTA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desenul de butuc al pedalei il am , daca poti sa-l dai cuiva sa-l faca . Am TULA din `92 si totdeauna a pornit . Vezi sa nu ai piese montate gresit in carburator (socul nu inchide , trage aer fals , puantoul nu inchide ....) . Pune o bujie noua de 225 capacitate calorica . Avansul este 2,8-3,2mm . Ai compresia peste 7bar ? Pentru o pornire buna la demaror , trebuie sa aiba 2 baterii de 6V-18A (in serie) . Porneste cu curent de la o baterie de auto , si vezi care e treaba . Poti tine demarorul in functie chiar peste motorul pornit ; nu se intampla nimic (nu are bendix) . Verifica daca este pusa corect cama , daca este centrata , daca axul volantei nu joaca in rulmentul cu role .... TULA arata bine , intretinuta , sau este vreun jaf omorat ca atunci mai exista si alte variante . BAFTA !

 

 

am reglat acul pontou (sau cum ii zice) sa`i vina mai putina benzina si a pornit (cu bateria de la dacie evident) dar nu sta la relani si daca ii dau acceleratzie brusc moare, banuiesc ca nu`i vine destula benzina din carburator ca daca o accelerez cu shocu tras umpic merge bine.

 

Tula arata bine atata ca cel care a avut`o inaintea mea a tzinut`o un an si ceva (daca nu mai mult) in scara blocului si nu a mai pornit`o, timp in care au tras unii altzii de ea si i-au rupt: cablu de la shoc, cablu de acceleartzie, semnalelel toate, furtune, rezervoru e plin de rugina inauntru, i-am facut frana de pe fatza si a pocnit cablu. Electrica e buna toata cap coada, plasticele sunt intregi si tablele de pe ea si bordu :crack: deci e un motor bun :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci motorul nu isi trage benzina , daca zici ca merge cu socul putin tras . "Muzicuta" din galeria de admisie este buna ? Ai verificat totusi compresia ? Este posibil ca semeringurile de la ambielaj sa fie defecte ; ale mele au avut amandoua defecte de fabricatie (poate montaj) . Sertarul de la carburator este montat corect ? Esti sigur ca nu trage aer fals (eventual pe sub garnitura dintre flansa "muzicutei si cilindru) ? Cuiul de acceleratie este montat corect ? Sigur ai curatat bine de gudron carburatorul cu toate jicloarele lui fara sa folosesti sarma de otel ? Nu trage aer pe la capacul carburatorului ? BAFTA ! Ma mai gandesc ! Verifica tot ce ti s-a spus cu atentie . Este un motor bun numai daca este intretinut corect . Din pacate prietenii mei nu au avut "mana buna" si au renuntat la TULE .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...