sorin_bb12 Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 (editat) Are cineva idee ce spune legea despre semnalizatoare la motocicleta ?despre numarul lor si despre amplasare?Pot folosi doar o pereche cu vedere 360 la capetele ghidonului pt fata si spate? Amplasarea stopului poate fi oriunde sau cum? gen ceva mai sus pe un spatar Ma intereseaza si legea dar si cum reactioneaza politia cand vede chestii din astea?.... Va rog on topic, fara glume si prostii..... Editat Iulie 18, 2008 de sorin_bb12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 teoretic,luminile trebuie sa fie amplasate acolo unde producatorul le-a pus din fabrica,nu mai multe si nici mai putine. la RAR,ti-l omologheaza asa cum e moto cand il duci....cred. cel putin asta am vaz din experienta proprie( semnalizari in ghidon,fara semnalizari,far cu halogen, suport nr lateral,tobe custom,apehanger etc),so,pe drum,daca esti oprit,asta am spus: e omologat RAR....no problem. astept si alte opinii. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_bb12 Postat Iulie 18, 2008 Autor Share Postat Iulie 18, 2008 (editat) La noi la bucuresti nu i asa cu dusu motorului la rar...te purica de iti vine dracii....si nici nu te mai poti intelege cu ei. La faza ca ii spui politistului ca este omologata asa la RAR , habar nu am, dar daca nu tine..ce poate sa iti faca politia? iti retine talonu si te trimite sa faci RAR-ul din nou? La fel, daca te prinde fara finali la tobe?ce iti face? Editat Iulie 18, 2008 de sorin_bb12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sethcj Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 salutare, In principiu n-ar trebui sa ai probleme. Sunt atatea tipuri si modele de motoare ca nici dracu nu mai stie ce si cum. eu am modificat motoru cu totul si de o jumate de an nu s-a legat nimeni de mine. da-i bataie cu modificatul si n-o sa ai treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 (editat) cu conditia sa faca modif. inainte de RAR,pt ca i-se face poza si poate avea probleme la ITP peste 2 ani.....se compara motorul cu poza facuta de RAR. so,eu sugerez modificarea lui inainte de inmatriculare,si incercare de "omologare"(adica sa treci prin RAR)....de regula,ar trebui sa mearga....ganditi-va numai cate HD vin gata modificate si totusi trec RAR. Editat Iulie 18, 2008 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_bb12 Postat Iulie 18, 2008 Autor Share Postat Iulie 18, 2008 din pacate TheFatBob, sunt sigur ca la noi nu merge, pt ca mai usor treci de acasa itp decat la RAR, zic corect dragi colegi din municipiul Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 (editat) Are cineva idee ce spune legea despre semnalizatoare la motocicleta ?despre numarul lor si despre amplasare?Pot folosi doar o pereche cu vedere 360 la capetele ghidonului pt fata si spate?Amplasarea stopului poate fi oriunde sau cum? gen ceva mai sus pe un spatar Ma intereseaza si legea dar si cum reactioneaza politia cand vede chestii din astea?.... La noi la RAR baietii se activeaza numai la modificari legate de stop si semnale. Mai precis la pozitia si dimensiunile lor. Nimic altceva nu ii intereseaza, tobele custom trec, aripile custom trec, ghidoanele inaltate trec dar la semnale si stop se ridica spranceana. Deci la RAR te duci cu ele intr-o pozitie normala, apoi esti liber sa faci ce vrei pana ii faci ITP. Cineva spunea mai sus ca se fac poze la RAR si se compara, nu prea, pozele se fac la ITP si se compara cu pozele precedente deci sfatul meu: semnalele originale in pozitia originala la omologare si identificare RAR, apoi ciopareala la greu pana la ITP. Pozele de la RAR sunt doar la seriile de pe cadru si motor, atat. Despre rectiile politistilor la cruisere modificate si choppere nu am intalnit pana acum decat priviri admirative, niciodata altceva chiar daca nu o data am bubuit tobele golite pe langa ei. Editat Iulie 18, 2008 de sukhoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_bb12 Postat Iulie 22, 2008 Autor Share Postat Iulie 22, 2008 sukhoi, mersi mult.spune mi te rog cand ai fost ultima data la RAR, mai cunosti pe cineva pe aici pe la bucuresti? voi face cam asa: far fata demonatbil, stop spate pe frana de la picior, si semnalizari la capaetele ghidonului, pe leduri cu baterii deci fara instalatie electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 sukhoi, mersi mult.spune mi te rog cand ai fost ultima data la RAR, mai cunosti pe cineva pe aici pe la bucuresti? voi face cam asa: far fata demonatbil, stop spate pe frana de la picior, si semnalizari la capaetele ghidonului, pe leduri cu baterii deci fara instalatie electrica. Ultima oara am fost acum aproape o luna cand mi-am vandut vaka. Nu cunosc pe nimeni acolo, in plus le-au montat camere de supraveghere dupa vitejia cu paznicii si programarile care a ajuns la stiri si spaga e aproape imposibila. Dar repet, la identificare RAR verifica doar seriile cadrului si motorului. ITP te duci sa faci cu orice ciopareala posibila si imposibila la AdiStar pe soseaua Fundeni, la pod: nimeni nu te intreaba nimic, iti face o poza frumoasa si te trimite acasa cu stampila pana in 2010. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kull Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 vreau sa pun avarie la motor am un singur releu se poate la o Honda steed ? caut semnalizatoare originale Honda steed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.