Jump to content

sukhoi

Super Membru
  • Content Count

    722
  • Joined

  • Last visited

About sukhoi

  • Rank
    H A I M A N A

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    periferie
  • Carnet moto din
    1969
  • Motocicleta
    erseiz
  • Numar Moto
    fum
  • Club
    ciopĂŁrțiganimanele

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ciopĂŁr, cebere, dar vai! er seiz!
  • Interests
    conservarii, poliĂžia, salvarea, piĂžipoance cu spatele gol Âşi alte personaje care nu fac cinste motociclismului

Recent Profile Visitors

1,578 profile views
  1. Nu vreau să pun sare pe rană dar din câte îmi amintesc, în Bucureşti locul de parcare preferat al dubiştilor şi camionagiilor e pe colțul intersecției, în fața semnului de cedează sau stop. De asta e bine să înveți să te dai prin oraş cu o mobră uşoară / manevrabilă şi cu cât mai multe discuri de frână.
  2. Vorbești mult și prost, din cărți. Poliția nu oprește motocicliști nicăieri în Iugoslavia.
  3. Unii sunt pur și simplu dependenți instituțional. Trebuie să aparțină de cât mai multe grupuri cu reguli cât mai stricte, însemne, tot tacâmul. Alții doar se dau cu mobra de plăcere. De la noi din colentina știu, dacă băiatul ăla era băiat, o rezolva ca băieții. Dacă te dai băiat cu băieții și ajungi să dai cu subsemnatul la miliție, o cauți cu lumânarea.
  4. Du-te la un mecanic. 2. Sub rezervor ai un fir cu o mufa verde. Ala e senzorul de nivel de benzina. Mufa nu e cuplata. 3. Furtunele alea sunt de preaplin, pe acolo ar trebui sa scurga benzina si apa in exces. Asa ar trebui sa fie, taiate. 6. Da, e normal, mai ales vara. 1,4,5>250, ar trebui sa o duci la un mecanic, pare ca esti depasit de situatie. Nu da vina pe mecanicul care ti-a facut carburatia ca nu stii tu nimic despre motocicleta. Modelul asta de R6 e plin de bube, nu doar ce ai enumerat tu acolo. In curand o sa ai si alte probleme, la fel de dubioase.
  5. Iaca încă un topic de numărat gabori. Dintre toate meseriile din lumea asta, voi nu sunteți în stare decât să duceți mâna la chipiu și să completați PV, de cele mai multe ori, greșit. Singurul vostru skill în viața asta de sclavi e să pupați inelul. Cum ajungeți pe stradă de capul vostru, cum vă băgați p.ula în sufletul mamii voastre și vă vedeți stăpâni.
  6. Am și eu o bănuială: ai strâns vitejește colierul de la un furtun înainte să dea înghețul. Când a dat gerul, colierul a cedat și a lăsat în urmă doar balta de antigel. RIP
  7. Și eu am pățit exact la fel. Am făcut prostia să duc cadrul și roțile fără șuruburi de sacrificiu și cămășile de la rulmenții vechi și mi-a luat o zi întreagă doar să șlefuiesc doar jugul. Primul sfat pentru cine trimite piese la vopsit: acoperiți toate găurile înainte de a trimite piese la vopsit dacă nu vă încântă ideea de a înșuruba/desșuruba ore în șir și a șmirghelui de mână suprafețe imposibile. Poansonare parcă se cheamă operațiunea. A costat 200 de RON și o zi întreagă la RAR dar a meritat toți banii. Cei din poliția germană, austriacă și elvețiană au un obicei foarte prost d
  8. La R6 îți dă cel puțin 2 cai în plus.
  9. Ți-ai ales un moment excelent ca să lansezi topicul ăsta. Îți imaginezi (ca un motorist veritabil) că toată lumea abia așteaptă să își înnoiască polița acum, la sfârșit de sezon.
  10. Colegu, întrebările tale nu își au rostul în contextul ăsta. Poate nu era clar, am 6 ani de când mă dau cu modelul ăsta de motocicletă. Modelul în cauză a fost produs între 1999 și 2002 în două versiuni. Prima versiune a fost produsă în 1999 și 2000, a doua în 2001 și 2002. Singurele diferențe notabile între cele 2 modele sunt instalația electrică și codița. Din nu știu ce motiv, inginerul japonez a hotărât să schimbe stopul spate la modelul din 2001 cu unul pe led și să separe suportul de număr de undertail. Cum din pozele atașate nu pot să văd dacă CDI-ul motoretei în discuție are una s
  11. Da, așa vin din fabrică. Vrei să știi dacă sunt omologate? Întreabă-i pe chinezii ăia de la fabrică. Sunt ușor de găsit, se vând și pe ebay și pe amazon. Până numeri tu ledurile și socotești dacă e sau nu mai luminos decât becul de 15W de pe stopul stock de la modelul 1999-2000, termin și eu de numărat gaborii și măicuțele de aici.
  12. @măicuțele Să îmi fie cu iertare, stopul original e cu bec, stopurile de la modelul 2000-2001 sunt pe led. Nu cred că e cazul să explic de ce stopul ăsta e mai vizibil. Atât suporturile de număr aftermarket cât și cel original ies în afara undertailului, la o lovitură din spate suportul de număr e primul element lovit. @rider Se spune că dacă mergi noaptea, o cauți cu lumânarea. Pe seară, dacă dă si un pic de ploaie, nu te aștepta să fii văzut nici în oraș, darămite în afară. O idee (dacă n-ai învățat nimic din asta și te mai prinde noaptea pe drum) e să alegi un iepure mai vizibil, o cons
  13. Te rog să mă crezi că nu am vrut nici o secundă să mă dau pe jos. S-a întâmplat. Eu nu am fost la fel de talentat ca tine. Nu m-a ajutat nici fizicul, la 70kg cu un porc de 250 kg. Când m-am prăvălit și cu o Africană de pe loc, am început să înțeleg că nu e ca în filme. Despre asta vorbesc. Acum 10 ani încercam doar să învăț să manevrez. Și imediat după aia am aflat cum se comportă bidiviul, the hard way. La prima frână de urgență în trafic, am uitat tot ce exersasem. În timp ce mă ridicam de pe jos, mi-a trecut prin cap că am blocat fața dar eram prea ocupat să îi iau morții în pulă conservar
  14. Nu vreau să supăr frații ciopăriști dar o să împărtășesc și eu experiența mea, poate te ajută. Prima mea motocicletă a fost un Kawasaki EN500, frate cu Vulcanul dar cu motor 2 în linie. Stăteam cam înghesuit pe ea dar era ok, motoreta era vișinie ca o bomboană și cromul strălucea frumos în soare. Nu aveam de unde să știu ca începător că de fapt alte lucruri sunt mai importante. Dau exemplu poziția, pentru că la fiecare trântă am dat serios cu genunchiul de planetă. Dau exemplu manevrabilitatea, nu m-am lăsat impresionat deloc de faptul că era destul de greu de manevrat atât pe loc câ
  15. Pot roti și oglinzile de dinăuntru, ambele sunt asimetrice. Mi-a luat 2 ore să fac farul din dreapta pe care am și fază lungă și scurtă să bată în dreapta jos și farul din stânga să bată fix în față dar sub nivelul oglinzii unuia care merge la 20m în fața mea. Nu pot roti oglinzile decât din interiorul farului, nu am alt reglaj.
×
×
  • Create New...