Taz XL Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 (editat) Salut! ieri am schimbat un culbutor rupt la motocicleta din profil am montat totul la loc dar am lasat deschisa o gura de vizitare a tachetilor ca sa vad daca ajunge acolo ulei cum trebuie.Am pornit motorul si surpriza: dupa 10 secunde de functionare nu ajunsese nimic acolo(cel putin nu stropea).Am scos teava de metal prin care urca uleiul in rampa si am obesrvat ca uleiul ajunge in capatul de sus al acesteia dupa aproximativ 10-15 secunde dar curge usor se prelinge in jos.E normal?Sau ar fi trebuie sa aiba presiune mare.Mentionez ca fara acea teava la a 4 a pedala (nu am e-starter) incepe sa sara uleiul in sus.mentionez ca teava nu e infundata suruburile prin care circula uleiul de asemenea.Dupa acele 10 secunde incepe sa stropeasca pe la gura de vizitare a culbutorilor dar nu foarte tare doar asa vapori de ulei. Sper ca veti intelege ceva din explicatie.... Editat Iulie 18, 2008 de Taz XL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Eu am schimbat garnitura de la capacul de la motor, unde sunt culbutorii si vreau sa spun ca am pornit motorul la relanti (garnitura nu am "etansat-o cu gasket seal - din acela rosu) si instant mi-a murdarit motorul de ulei pe dinafara. La mine e presiune .. adica arunca bine pe acolo ulei. Sa nu ai sorbul infundat (daca are asa ceva, la mine e ) sau nivelul scazut de ulei, sau..si mai grav..ceva la pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Iulie 18, 2008 Autor Share Postat Iulie 18, 2008 Am verificat nivelul la ulei bineinteles.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 10 secunde a durat prima oara ca era goala instalatia si dezamorsata pompa? sau la fiecare pornire dureaza 10 secunde sa urce uleiul in rampa? Oricum sa sti ca in 10 secunde nu se strica absolut nimic, pelicula de ulei ramasa dinainte care este arhisuficienta. Si dupa ce ajunge sus si pishe usor, incepe sa stropeasca puternic daca accelerezi sau ramane ca la ralanti? Daca baga puternic in turatie eu zic ca e OK. Daca vrei sa fi sigur incearca sa urmaresti traseul uleiului, in special prinderea pompei, si sa te asiguri ca nu scapa presiune. Verifica si nivelul uleiului sa nu fie chair la minim, pentru ca e posibil ca atunci cand o inclini pe cric sorbul sa iasa din ulei si sa se dezamorseze pompa. De asemenea asigura-te ca uleiul este cel din manual si ca filtrul e curat... dar la asta probabil te-ai gandit si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Iulie 18, 2008 Autor Share Postat Iulie 18, 2008 Cam la fiecare pornire dureaza 10 secunde.Uleiul e un pic sub max schimbat acu 500km.... As vrea un raspuns sigur daca din filtrul de ulei inspre rampa cu culbutori uleiul trebuie sa urce cu presiune mare sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 man cand accelerezi tre sa ai debit,este valabil la orice motor si daca motorul este pornit prima data in zii si verifici intradevar dureaza cateva secunde sa urce in punctul cel mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.