Razvan-dida Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Salut baieti... Am si eu o problema.... se ridica apa la rosu ... am un aprilia Sr 50 pe injectie... si de ceva timp ... adica a stat 3 saptamani nepornit... apoi cand l-am pornit se ridica ff repede apa.. la rosu (inainte de astea 3 saptamani nu am avut probleme).... deci merg vreo 10 minute cu el.. si gata.. acul e pe rosu .... am mai bagat Antigel .....tot asa.... dupa ce se incalzeste .. il opresc ... si daca dau sa-l pornesc nu mai porneste... trebuie sa astept vreo jumate de ora sa se raceasca.. chiar si mai mult... iar apoi porneste.... Astept raspunsuri.... cat mai multe pareri si sfaturi... ms.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Ai apa ? Merge pompa de apa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan-dida Postat Iulie 18, 2008 Autor Share Postat Iulie 18, 2008 am bagat antigel diluat cu apa ..special... de la benzinarie are suficient... nici plin bidonul dar nici gol ... atat cat trebuie.. .... mi-a mai spus unu ca ar putea fi pompa... dar nu stiu cum sa verific ... ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 am bagat antigel diluat cu apa ..special... de la benzinarie are suficient... nici plin bidonul dar nici gol ... atat cat trebuie.. .... mi-a mai spus unu ca ar putea fi pompa... dar nu stiu cum sa verific ... ms dai capacu jos unde`i magnetou(partea dreapta langa toba).Trebe sa ai 2 conducte.Una tur si retur. Poate ti`o iesit siguranta de la pompa sau so uzat(elicia aia mica) si nu mai invarte,se ridica acu pe rosu.Asa o patit un prieten de`al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan-dida Postat Iulie 21, 2008 Autor Share Postat Iulie 21, 2008 nu am apucat sa ma ocup de el.... asa cum mi-a zis "ro_3x" ... dar in cazul in care e asa cum spui tu .... sa cumpar un kit de reparatie din asta e bun.. ? se potriveste ? ... ms http://www.piese-scutere.ro/catalog.php?id=63 m-ati uitat ? :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 daca se incalzeste... asta dupa ce a stat atata timp nepornit, este foarte probabil sa se fi blocat termostatul. verifica primadata termostatul, ca 95% asta-i problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) daca se incalzeste... asta dupa ce a stat atata timp nepornit, este foarte probabil sa se fi blocat termostatul.verifica primadata termostatul, ca 95% asta-i problema. Io stiu ca astea de 49 nu au termostat Editat Iulie 22, 2008 de mdanut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan-dida Postat Iulie 23, 2008 Autor Share Postat Iulie 23, 2008 pana la urma cum e ? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 pana la urma cum e ? :| Hai sa va spun ce am patit eu DECI: am cumparat un scuter...pe racire cu apa..el a fost stat vreo 3 ani ..si avea antigel dar nu destul in vas...am facut completare..si cand mergeam cu el nu foarte mult mirosea a incins si a stat...am desfacut carena am scos furtunu din vas si acolo era buba...am bagat inca o data apa in vas ,i-am dat drumul..si am spalat is furtunu acela...dupa am montat furtunu la loc (pus apa in vas ) si de atunci a mers:D... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 -goleste circuitul de racire -fa o curatare sub presiune a circuitului de racire -verifica pompa -verifica furtunele -verifica termostatul (daca ai, nu cunosc modelul) -schimba lichidul si antigelul pentru a scapa de mizeriile depuse cat a stat nepornit. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan-dida Postat Iulie 29, 2008 Autor Share Postat Iulie 29, 2008 iti multumesc Cap0ne !!! Am facut exact cum ai zis tu.(in afara de termostat). si mi-a iesit pana la urma... Pas cu Pas .... Rezultatul a fost vizibil.... am curatat conductele... tot tot.. cum ai zis.. pompa merge perfect..... rezultatul a fost vizibil mai bun dupa ce am terminat .. apoi am observat ca daca las capacul deschis de la bidonul de la antigel si lichid ..... oricat o turez ... acul nu trece de jumatate .. ba chiar mai jos .... apoi m-am gandit sa fac o gaura mica.... repet .. mica.. in capacul bidonului .... iar rezultatul acelasi... f bun... nu trece de jumatate...... e o ideie buna ? .... sau "minte" acul din cauza gaurei..(sa ma astept la surprize?)..... Multumesc.. astept sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Pai sti care e treaba? Daca aveai capacul schimbat era foarte probabil sa fie de la asta...capacul lui din fabrica permite iesirea aerului pe marine a.i. instalatia sa se aeriseasca....daca la tine avea aer pe conducte e clar...de-aia nu mergea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Instalatia de racire functioneaza sub o anumita presiune. Capacul original ar trebui sa aiba o supapa (sau orificiu) care sa permita circularea aerului pentru egalizarea presiunii. Deci daca ii dai o gaurica mica (cu un varf de ac pe care il incingi in prealabil), nu are ce sa-i dauneze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan-dida Postat Iulie 29, 2008 Autor Share Postat Iulie 29, 2008 capacul nu avea nici un fel de orificiu cand l-am verificat .... si dupa aspect nu parea originalul ... sper sa fie asta problema..... dupa probele pe care le-am facut azi .... din punct de vedere al racirii se comporta ff bine.... nu urca mai mult de jumatate .... multumesc de ajutor si sper sa nu mai am probleme.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Capacul original are supapa sub el - alba, o forma ciudata, sigur o recunosti, nici o gaura la exterior (aerul iese pe margine) si scrie pe el - do not open when engine in use sau ceva de genul. Oricum e stantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Bai frate de aia nu se cumpara scuterele...ca romanu leaga cu sarma si carpeste in loc sa inlocuiasca,nai bani sa il intreti cum trebuie nu mai cumperi si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.