Sari la conținut

Cap0ne

Super Membru
  • Număr conținut

    3.498
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Metode de contact

  • Website URL
    http://bogdanmarcu.blogspot.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    Am nevoie de permis ?? S'acu' zici ?!
  • Motocicleta
    701 Enduro
  • Numar Moto
    KPN
  • Club
    Lonely soldier

Informații profil

  • Motociclete detinute
    comunista, virago 535, ktm 250, peugeot 80, vstrom, busa, gilera 210, hornet, sv 650, sv 1000, 1200GS, ktm 690, Husky 701
  • Interests
    foto, ment rubbing, dogs, motosicli

Vizitatori Recenți Profil

5.076 citiri profil

Cap0ne's Achievements

  1. Cap0ne

    KTM 690 Enduro R

    Cate kg ai ? Eu am simtit mult mai ok spatele dupa ce am ajustat ceva mai corect sag-ul (cel mai corect ar fi sa schimb arcul, dar...). In rest trebuie sa te joci cu setarile. Care si alea ideal ar fi sa le ajustezi in fct de teren apoi Nu e musai, te obisnuiesti Este foarte usoara fata si se simte ciudat uneori fata de alte mobre. Dar nu am avut niciodata probleme cu voblaj, sarit ghidonul din mana etc. Posibil sa ajute in unele situatii, in altele sa incurce. Just my 2c, mai mergi asa cu el o vreme. Vazusem mai sus, spuneai ca vrei sa iei pt rackul de bagaje si placa aia de extindere. Daca nu ai luat-o deja, vezi ca e cam greoaie (si cam scumpa). Eu nu as sta cu ea montata full time si, dupa ce o pui, nu e chgiar usor sa o dai jos. Mai bine improvizezi ceva. La husky rackul in partea din spate e simai ingust (asa e codita, mai ascutita) si mi se tot ducea geanta in parti. Asa ca am prins cu soricei o chestiuta mica de plastic, cat sa extinda acolo in spate susținerea cu vreo 2-3cm
  2. Bro, sunt grupuri care fac 4000 km pe jos sau cu bicicleta Astea sunt doar exceptiile care confirma regula. Vorbim de majoritate, nu de o mana de oameni. Gazul (adica benzina/motorina, nu vorbesc de gaz gaz) pe 100mii km te duce in medie 6-7-9-10mii euro. Nu stiu cat e UP ala, dar ma indoiesc ca se incadreaza in bugetul asta (lasand depoarte curent si alte costuri).
  3. Povesti sunt de toate felurile, doar unii sunt multumiti de ele (iar aia de nu sunt nu prea se afiseaza ca na, pica naspa), hateri sunt in ambele tabere etc. Si eu am vreo 2 amici destul de multumiti de ele (le folosesc exclusiv oras/distante scurte), altii 2 care le-au bagat la vanzare. Ideea e ca dupa 2 ani nu vad inca nici un val de vanzari care sa rupa, nu vad nimic revolutionar in domeniu, nu vad abundenta de statii de incarcare etc. Vad ca sunt la fel ca la inceput, sunt doar niste masini cu uz oarecum limitat, ok daca sunt folosite pt ce au fost gandite majoritatea. Iar alea cu din 20XX nu se mai produc decat electrice si gata, pa termice... e doar o sperietoare cum au fost constant in decursul ultimilor zeci de ani. Ba pt benzina, ba pt motorina, ba pentru mai stiu ce. PS - nu s-au gandit inca sa faca nicaieri benzi de circulatie electrificate cu incarcare prin inductie ? Cred ca ar fi o idee ok (nu am insa idee de costuri de implementare) pt a rezolva problema drumurilor lungi. Buna asta
  4. Cap0ne

    KTM 690 Enduro R

    Am avut eroarea asta la husky. La mine a fost din cauza unei prize usb care fura curent, coroborat cu opriri/porniri dese in off care au dus la un voltaj scazut, chestie care cica futizeaza quickshifterul si de aici eroarea plus comportamentul ala dubios cu turatiile. Pune bateria pe un redresor si daca ai ceva extra consumatori verifica-i. De eroare scapi daca nu gresesc punand si luand de 3 ori contactul (sau cu un obd2). PS -Mai citisem ca o posibila cauza poate fi microswitchul de la maneta de ambreiaj. De verificat eventual, la mine nu a fost cazul.
  5. Cap0ne

    Moto nou

    Compari dude cu nuci O comparatie corecta ar fi - iti iei din piata un mar rosu frumos si lucios dar care stii ca e putrezit pe dinauntru (si daca nu stii, iti zic altii), sau iei unul poate o idee mai scofalcit dar super bun la gust ? Legat de gusturi e vorba strict de design, nu motocicleta in sine ca ansamblu. Sunt frumoase asa cand te uiti la ele, nu zice nimeni nu. DAR.... Acu na, fiecare face ce vrea cu banii lui
  6. Cap0ne

    KTM 690 Enduro R

    Capacele alea nu mi se par chiar uau (pt cat costa mai ales), dar racku si stutzu de gaz sunt ce trebe
  7. Nici io nus fan bari, dar zic sa le pastrezi. E destul de vulnerabil radiatorul la loviturile laterale. La modelul mai vechi de 690 era disponibila o "rama" de protectie care venea pe interior de jur imprejurul radiatorului si era foarte ok. La astea mai noi ai doar variante de rame aftermarket (scumpe si nici nu ofera protectie buna laterala) sau crash baruri. Eventual, daca vrei o varianta mai low profile vezi modelul de la Outback.
  8. Daca nu bagi ce ti-au zis baietii mai sus si timpul iti permite, dupa Vulcanii noroiosi macar baga pe directia asta in loc de aia cu Mizil. https://maps.app.goo.gl/Q9Li98M5DNxLWUfi9
  9. Sa o stapanesti sanatos ! Hai neata. Ca inainte de orice tura mi-a pierit somnu mai devreme. Aveam alarma pusa la 8:30 :)) Daca vii si tu, o sa facem toata linia trio galax Io's cu 701 si tovarasu meu (cred ca va stiti, Alex cu ZEN) cu 690. Cum spuneau si ceilalti, astea 3 mobre sunt acelasi magar cu alte plastice, culori, far si sa, in rest sunt 99.5% identice. Si la cata activitate este pe topicurile de 690/701, cred ca un admin ar putea sa le uneasca, sa facem unul singur. E o mobra buna, fiabila cu nitel noroc, dar mai apare cate o problema pe ici pe colo. La a mea de ex ('22) am in acest moment pb cu clapeta de acceleratie si astept dupa garantie sa o rezolv (random ma trezesc ca nu mai porneste, da eroare clapeta deschisa si trebuie sa ciocanesc un unitatea ei ca sa o ia). Majoritatea pb generale despre care o sa gasesti pe net (cum e si aia cu slave Cyl - Oberon) au fost rezolvate la modelele '21+ Pe langa ce ti-a zis Cozmino mai sus, ti-as recomanda si niste inaltatoare ghidon si scarite coborate pt ca stiu ca esti inalt si tu. La drum intins sau la stat in picioare geometria nu e chiar prietenoasa pt persoane >1.80 Asa alte accesorii de avut in vedere ar fi poate un parbriz daca bagi drumuri lungi (cel stock e decent) si protectia pt cablul abs spate de la Nomad, ca e foarte expus si risti sa il agati in off destul de usor. Gata, ma duc sa pun bagajele pe mobra ! Weekend fain ! PS - Si filtrul de aer, pus unul de spuma cat mai repede (Uni sau Twin air de ex) pt ca cel stock cam scapa praf pe langa garnitura, unde se imbina pe airbox).
  10. Ai aplicatia "globul de cristal" instalata pe tableta ev-ului ? Doar curios cum ai concluzionat tu asa cu o siguranta debordanta ca eu am vazut ev-uri doar pe net. De "conspiratii" ce sa mai zic... Trebuie sa iti doresti f tare sa nu intelegi, sau sa tefaci ca nu. In rest ma retrag din monolog, ca orice as spune, tu ai argumentul cu drumul ala ales de tine
  11. Din nou, pierzi ideea. Ai dat exemplu de cum tu si altii 1-2-100mii faceti sau puteti face acel drum. La fel, pe acelasi traseu, iti pot da exemplu cum eu si altii l-am face cu bicicleta. Irelevant. Nu a zis nimeni ca NU poti face acel drum cu masina electrica ci ca nu toti vor sau sunt dispusi sa il faca asa cum tu si miile celelalte il faceti. De asemenea stii si tu foarte bine ca nu orice drum e la fel de intesat de prize ca cel din exemplul tau. De aici limitari, nevoia de a alege doar anumite rute care poate nu sunt chiar cele pe care ai vrea tu sa le parcurgi, s-ar putea sa faci niste pauze cand trebuie, nu cand vrei etc. De asemenea nu cred ca e nimeni impotriva Ev-urilor in sine. Sunt o optiune buna pt anumite tipuri de aplicatii. Lumea este revoltata si da cu hate in faptul ca sunt bagate pe gat ca optiunea suprema, cand de fapt sunt departe de asa ceva. Sau bullshitul cu "verde" and stuff. De aici problema, nu ca tu mergi cu Ev-ul la schi
  12. Doar funny, la 7:06 https://youtu.be/8E6ZFqFu2bk?t=426
  13. La catei/purcei/puradei e problema de timp, nu distanta Dar asa e, sunt mult mai happy probabil cu Ev-uri si j'de opriri pt bagat la priza decat cu alde mine care ii antrenez sa se tina pana la destinatie :)))
  14. Dai exemplu de cum faci TU drumuri lungi cu EV Altii vor sa faca altfel, fiecare raporteaza la nevoile si doleantele lui. Poti face drumuri lungi si cu bicla si cu locomotiva cu aburi.
×
×
  • Creează nouă...