Sari la conținut

Probleme Cu Racirea


Razvan-dida
 Share

Postări Recomandate

Salut baieti...

 

Am si eu o problema.... se ridica apa la rosu ... am un aprilia Sr 50 pe injectie... si de ceva timp ... adica a stat 3 saptamani nepornit... apoi cand l-am pornit se ridica ff repede apa.. la rosu (inainte de astea 3 saptamani nu am avut probleme).... deci merg vreo 10 minute cu el.. si gata.. acul e pe rosu .... am mai bagat Antigel .....tot asa.... dupa ce se incalzeste .. il opresc ... si daca dau sa-l pornesc nu mai porneste... trebuie sa astept vreo jumate de ora sa se raceasca.. chiar si mai mult... iar apoi porneste.... Astept raspunsuri.... cat mai multe pareri si sfaturi... ms..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am bagat antigel diluat cu apa ..special... de la benzinarie are suficient... nici plin bidonul dar nici gol ... atat cat trebuie.. .... mi-a mai spus unu ca ar putea fi pompa... dar nu stiu cum sa verific ... ms

dai capacu jos unde`i magnetou(partea dreapta langa toba).Trebe sa ai 2 conducte.Una tur si retur.

Poate ti`o iesit siguranta de la pompa sau so uzat(elicia aia mica) si nu mai invarte,se ridica acu pe rosu.Asa o patit un prieten de`al meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se incalzeste... asta dupa ce a stat atata timp nepornit, este foarte probabil sa se fi blocat termostatul.

verifica primadata termostatul, ca 95% asta-i problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se incalzeste... asta dupa ce a stat atata timp nepornit, este foarte probabil sa se fi blocat termostatul.

verifica primadata termostatul, ca 95% asta-i problema.

Io stiu ca astea de 49 nu au termostat :unsure:

Editat de mdanut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma cum e ? :|

 

Hai sa va spun ce am patit eu DECI: am cumparat un scuter...pe racire cu apa..el a fost stat vreo 3 ani ..si avea antigel dar nu destul in vas...am facut completare..si cand mergeam cu el nu foarte mult mirosea a incins si a stat...am desfacut carena am scos furtunu din vas si acolo era buba...am bagat inca o data apa in vas ,i-am dat drumul..si am spalat is furtunu acela...dupa am montat furtunu la loc (pus apa in vas ) si de atunci a mers:D...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-goleste circuitul de racire

-fa o curatare sub presiune a circuitului de racire

-verifica pompa

-verifica furtunele

-verifica termostatul (daca ai, nu cunosc modelul)

-schimba lichidul si antigelul pentru a scapa de mizeriile depuse cat a stat nepornit.

 

Bafta :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti multumesc Cap0ne !!!

Am facut exact cum ai zis tu.(in afara de termostat). si mi-a iesit pana la urma... Pas cu Pas ....

 

Rezultatul a fost vizibil.... am curatat conductele... tot tot.. cum ai zis.. pompa merge perfect..... rezultatul a fost vizibil mai bun dupa ce am terminat .. apoi am observat ca daca las capacul deschis de la bidonul de la antigel si lichid ..... oricat o turez ... acul nu trece de jumatate .. ba chiar mai jos .... apoi m-am gandit sa fac o gaura mica.... repet .. mica.. in capacul bidonului .... iar rezultatul acelasi... f bun... nu trece de jumatate...... e o ideie buna ? .... sau "minte" acul din cauza gaurei..(sa ma astept la surprize?)..... Multumesc.. astept sfaturi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sti care e treaba? Daca aveai capacul schimbat era foarte probabil sa fie de la asta...capacul lui din fabrica permite iesirea aerului pe marine a.i. instalatia sa se aeriseasca....daca la tine avea aer pe conducte e clar...de-aia nu mergea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instalatia de racire functioneaza sub o anumita presiune. Capacul original ar trebui sa aiba o supapa (sau orificiu) care sa permita circularea aerului pentru egalizarea presiunii. Deci daca ii dai o gaurica mica (cu un varf de ac pe care il incingi in prealabil), nu are ce sa-i dauneze :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capacul nu avea nici un fel de orificiu cand l-am verificat .... si dupa aspect nu parea originalul ... sper sa fie asta problema..... dupa probele pe care le-am facut azi .... din punct de vedere al racirii se comporta ff bine.... nu urca mai mult de jumatate .... multumesc de ajutor si sper sa nu mai am probleme..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul original are supapa sub el - alba, o forma ciudata, sigur o recunosti, nici o gaura la exterior (aerul iese pe margine) si scrie pe el - do not open when engine in use sau ceva de genul. Oricum e stantat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...