Sari la conținut

Salut


dj_maryo1993
 Share

Postări Recomandate

da . sunt mai puternice. ca se tureaza mai tare..bla bla..

vai de capu tau. de ce nu iti iei un motor mai mare daca tot vrei viteza ???

Eu am cerut ajutor nu insulte :D imi luam motor dar am numa 15 ani...

 

Iam dat azi toba jos si am mers cu el fara toba si nu se simte nici o diferenta(motor 2timpi) decat ca sunetu scos e mult mai puternic :)) :)) (ce mai esea lumea la strada sa vada tractoru :)) ) .Intrebarea mea e dc nu se simte diferenta ?la motoare in 4 t se simte dar la asta.....ce dreaq sa aiba? o sa-l sun curand pe ala si sal rog sa vina la mine sa-mi scoata limitarea de pe cablu de accerelatie ca ma oftica faptul ca ma fac aia cu motoare in 4t :) .

Poate de data asta vine cineva cu neste explicatii clare si nu cu insulte ;) :)

 

 

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cerut ajutor nu insulte :lol: imi luam motor dar am numa 15 ani...

 

Iam dat azi toba jos si am mers cu el fara toba si nu se simte nici o diferenta(motor 2timpi) decat ca sunetu scos e mult mai puternic :P) :eek:)

 

Asfalt uscat

este foarte normal sa fie asa...daca studiezi putin functionarea unui motor in 2T vei vedea ca toba are o importanta capitala,gazele arse trebuie sa creeze o presiune care sa impinga gazele din admisie ,nearse,inapoi in camera de ardere...si asta se face cu ajutorul unei tobe facuta special pt motor in 2t...

din acest rationament se explica si de ce tobele sport care au o evacuare mai rapida fac ca motorul 2t sa consume mai mult....

tu scotand toba faci ca pe evacuare sa iasa gazele arse si o parte din amestecul combustibil care trebuie comprimat,fara sa se mai intoarca nimic in camera de ardere,astfel incat va fi comprimat doar ce a mai ramas din admisie....

deci...in concluzie...un motor in 2t nu poate functiona corect fara o toba calculata pt el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
este foarte normal sa fie asa...daca studiezi putin functionarea unui motor in 2T vei vedea ca toba are o importanta capitala,gazele arse trebuie sa creeze o presiune care sa impinga gazele din admisie ,nearse,inapoi in camera de ardere...si asta se face cu ajutorul unei tobe facuta special pt motor in 2t...

din acest rationament se explica si de ce tobele sport care au o evacuare mai rapida fac ca motorul 2t sa consume mai mult....

tu scotand toba faci ca pe evacuare sa iasa gazele arse si o parte din amestecul combustibil care trebuie comprimat,fara sa se mai intoarca nimic in camera de ardere,astfel incat va fi comprimat doar ce a mai ramas din admisie....

deci...in concluzie...un motor in 2t nu poate functiona corect fara o toba calculata pt el...

:kiss: ms pt explicatie ... :D

 

Dar se poate face ceva pentru a inbunatati motoarele in 2t? ma refer la toba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...