FlorineluSPR Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 hmm am incercat si asta dar it ispun alea de aro 10 sunt niste cruci mari s ielam pus cu tot cu oala aia nu mai stiu cum ii zice!oricum merge beton cu alea!!inca ceva motor de 300 cmc si 21cp!!pe greu le cam duce dar pe astea nu am reusit!deci mia iesti afacera si stiam ca vor tine pentru ca sunt mult mai slolide dect cele pe care le avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Fiecare lucru cu avantajele si dezavantajele sale,legea naturii.Lant-balamuc,mizerie,curatat dar cele mai MICI pierderi de putere. Cardan-fara intretinere,dar cele mai MARI pierderi de putere+ca o naveta de bere se poate bea cand se uita in general cam toti de la vulcanizari daca ai "norocul" sa faci pana pe spate. Cureaua ca mijloc de transmisie este la mijloc intre cele 2 Cand ai calculat mata, ultima data , pierderile si randamentul unei transmisii? De ce toate camioanele, locomotivele, vapoarele , avioanele, au transmisii prin arbori , si de ce toate motocositoarele si batozele/combinele si alte utilaje agricole de scos cartofii sunt pline de curele si lanturi? Si de ce trebuie sa se uite un ignorant de la vulcanizare in transmisie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 (editat) quote// io nu as opta pe transimise pe cardan pentru ca intradevar nu e munca de intretinere dar la astea au si ele punctele lor slabe!!spre exemplu se duc crucile care nu rezista mai mult de maxim 10000 de km daca ai noroc!!!am cunostinte care la 4000 de km sa facut praf cardanul si inca ceva la costat cam 150 de euro altul pentru ca nu putea schimba crucile!!! // oau!!! asa de mult a costat transmisia cardanica? aproape cat un kit de lant! saracu' om... motoru meu cu transmisie cardanica are 85000 de km si in afara de completat uleiul de transmisie(recomandat de producator), nu s-a umlat la transmisie singurul dezavantaj este ca, intr-adevar, e mai grea decat lantul. de-aia am slabit 18 kile. ca sa compensez. si daca se strica, am pus-o! ori trebe' sa cumpar una sau, si mai nasol, sa o iau de pe alalalt motor...asta dilema!!!! si nu mai faceti carterinca de om. saracu' e nevinovat. nu e frumos sa razi de astia... parerea mea. Editat Septembrie 9, 2008 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 bai fratilor ce nu intelegeti(unii) ca mie mi sau dus cardanele pe atv linhai wprker la 4000 de km sau facut praf cruci si tot si m-au costat app 300 euro amandoua cardanele si cel de fata si cel de spate!chear daca e chinezarie io am spus ca la 4000 sau facut praf iar unii nu intelegeti si ma luati in ras!sper ca sa inteles de data asta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 omu', eu te cred ca s-au bulit in 4000 de km nu stiu ce sa zic, probabil materialul folosit de chinezi este mai slab.poate...poate. si te rog sa ma crezi ca nu te iau in ras. dimpotriva, cand i se strica cuiva, indiferent cine, motorul/atv-ul etc, nu-mi arde de ras. sant convins ca nici lui. ozzi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 nu am zis de tine daor de cei care fac misto si nu stiu ce material au folosit astia ca leam facut eu si acum imi merg bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.