sharpe Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 spre exemplu se duc crucile care nu rezista mai mult de maxim 10000 de km daca ai noroc!!!am cunostinte care la 4000 de km sa facut praf cardanul si inca ceva la costat cam 150 de euro altul pentru ca nu putea schimba crucile!!! poi nea, cardanu nu prea e sa pleci pe-o roata de 30 de ori pe zi...da chiar si asa 4000 km, ce dreaq au facut aia cu mobrele? si ce mobre erau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Un moderator nu vrea sa corecteze titlul topicului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 si de ce ma rog sa il corecteze?? ar mai fi el oare atat de suculent?? ar sucomba in 2-3 posturi insipide...dar asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 si de ce ma rog sa il corecteze?? ar mai fi el oare atat de suculent?? ar sucomba in 2-3 posturi insipide...dar asa... ... ai dreptate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 frate deci io nu stiu acum ce motoare aveti voi!!io vam zis ce stiu!!am pe atv linhai worker si la 4000 de km sau dus de tot!!inteleg merge in alt regim si e chinezarie dar totusi e foarte putin 4000 de km!!si app un lant 110 euro???mai cautati!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata Dan Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 frate deci io nu stiu acum ce motoare aveti voi!!io vam zis ce stiu!!am pe atv linhai worker si la 4000 de km sau dus de tot!!inteleg merge in alt regim si e chinezarie dar totusi e foarte putin 4000 de km!!si app un lant 110 euro???mai cautati!!! cauta tu pe louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 nu am de ce sa caut cand am piese la botul calului peste tot gasesti un lant la orice dealer si la 150 de euro cum zici tu iau tot setul k nus asa cum crezi de scumpe!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 pai daca e lant facut de linhai, normal ca e ieftin si sigur nu o sa te tina nici macar 4 kkm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata Dan Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 nu am de ce sa caut cand am piese la botul calului peste tot gasesti un lant la orice dealer si la 150 de euro cum zici tu iau tot setul k nus asa cum crezi de scumpe!!! normal, asta in ideea in care iei tot kitul, pinioane si lant, cum ii de altfel si bine sa le schimbi, toate, nu numai lantul..l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 in fine io nu as opta pe transimise pe cardan pentru ca intradevar nu e munca de intretinere dar la astea au si ele punctele lor slabe!!spre exemplu se duc crucile care nu rezista mai mult de maxim 10000 de km daca ai noroc!!!am cunostinte care la 4000 de km sa facut praf cardanul si inca ceva la costat cam 150 de euro altul pentru ca nu putea schimba crucile!!!pe cand un lant e 150 ron si mi se pare mai practic!oricum la unele motoare chear nu isi au rostul pe cardan!!!ex la un cross nu ai cum sa ai cardan..etc 1-Eu cred ca povestile citite de parinti seara inainte de culcare, iti fac rau, pe bune.Spune-le sa schimbe libraria, sau mai bine ocupa-te cu niste carticele de colorat. 2-Zici ca un lant e 150ron?Eu zic sa pui chiar unul de bicicleta, e chiar mai ieftin. 3-''ex la un cross nu ai cum sa ai cardan..etc'' S-a dezbatut asa ceva?Macar stii de ce, la unele motociclete se foloseste transmisia pe cardan si nu pe lant?Daca stiai, nu faceai afirmatia de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 fratilor nu stiu ce intelegeti voi prin carter dar carterul este defapt blocul motor dar la motoarele in 2 timpi se spune carter iar la 4t bloc motor!!!transmisia poate sa fie pe cardan cred ca ai vrut sa zici nu carter!!in fine io nu as opta pe transimise pe cardan pentru ca intradevar nu e munca de intretinere dar la astea au si ele punctele lor slabe!!spre exemplu se duc crucile care nu rezista mai mult de maxim 10000 de km daca ai noroc!!!am cunostinte care la 4000 de km sa facut praf cardanul si inca ceva la costat cam 150 de euro altul pentru ca nu putea schimba crucile!!!pe cand un lant e 150 ron si mi se pare mai practic!oricum la unele motoare chear nu isi au rostul pe cardan!!!ex la un cross nu ai cum sa ai cardan..etc esti departe...foarte departe...de fapt...ramai in ideile tale...nu te apropia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 bai dixi si magg bine k sunteti voi destepti si stiti totul!!!habar nu aveti si comentati aiurea!!!acum pana la urma nu conteaza pretul lantului si nu am zis ka la cross se pun cardane!!io am zis de atv fiti voi desteptii io ma retrag din topicul asta pt ca nu am cu cine discuta si cel ce la descis nici nu a stiut ce vrea cand a spus carter:))))oricum sfatutitil voi!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 bai dixi si magg bine k sunteti voi destepti si stiti totul!!!habar nu aveti si comentati aiurea!!!acum pana la urma nu conteaza pretul lantului si nu am zis ka la cross se pun cardane!!io am zis de atv fiti voi desteptii io ma retrag din topicul asta pt ca nu am cu cine discuta si cel ce la descis nici nu a stiut ce vrea cand a spus carter:))))oricum sfatutitil voi!!!! ba, acum, io nu am nimic cu tine, dar parca scrii cu picioarele tinand ochii inchisi si, in plus, exista si enduroaice cu cardan, desi e cam ciudat, incearca un search cu moto guzzi ntx...... pe de alta parte, tot topicul asta e un pamflet idiot, iar initiatorul este cel care merita atributul pamfletului. intelegi ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 oricum nu e prea multe de zis la acest topic!!!acum scuze daca am scris aiurea si nu ati inteles dar asta e!!!io am zis ca am avut cardan pe atv si se duc repede nu am zis de motocicleta dar in fine asa sa inteles si nu vreau sa iasa altceva!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 oricum nu e prea multe de zis la acest topic!!!acum scuze daca am scris aiurea si nu ati inteles dar asta e!!!io am zis ca am avut cardan pe atv si se duc repede nu am zis de motocicleta dar in fine asa sa inteles si nu vreau sa iasa altceva!!!! da, frate, dar tot tu ai zis ca atv-ul ala e o chinezarie, ceea ce imi asigura un o stare de dubiu totala cu privire la fiabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 io unu' m-am apucat din nou de baut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 A fatat pisica vecinului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 am fost, am vazut, misto acolo. acu 2 ore m-am intors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) am fost, am vazut, misto acolo. acu 2 ore m-am intors unde? unde? ca vreau sa merg si io dar, se pare ca nu voi putea intra pe usa caci am semnatura prea mare si nu incap: /index.php?...t&p=1418734 Editat August 25, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 dai awo ai dreptate am zis ca e chinerazie ca aia e!!e vb de un linhai dar masa de cardane ca se duc repede de tot!!!io leam modificat pe trung si am pus de aro 10 de la colana volan crucile!!!!!!si acum nu sa mai dus asa de repede!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 dai awo ai dreptate am zis ca e chinerazie ca aia e!!e vb de un linhai dar masa de cardane ca se duc repede de tot!!!io leam modificat pe trung si am pus de aro 10 de la colana volan crucile!!!!!!si acum nu sa mai dus asa de repede!!! mah, da tu nu poti vorbi asa pe un ton normal? de ce tre sa urli tot timpul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) dai awo ai dreptate am zis ca e chinerazie ca aia e!!e vb de un linhai dar masa de cardane ca se duc repede de tot!!!io leam modificat pe trung si am pus de aro 10 de la colana volan crucile!!!!!!si acum nu sa mai dus asa de repede!!! de ce nu cauti sa adaptezi o cruce care sa fie special conceputa pentru asa ceva.....de exemplu, o cruce de cardan de dnepr, ural, simson, honda cx, pacific coast, etc. gandeste-te ca acea cruce de volan este special proiectata pentru a rezista la un cuplu de forte poate dublu sau cel mult triplu decat acela generat de bratele unui barbat normal. eu cred ca acel cuplu de forte la cardan, chiar daca e un motor de 100-250 cmc este mult mai mare decat poate suporta acea amarata de cruce de coloana de directie. in plus, gandeste-te la imensa diferenta de turatie nominala de lucru. mah, da tu nu poti vorbi asa pe un ton normal? de ce tre sa urli tot timpul? nu tipa, ma, face doar exces de semne de exclamare, completeaza literele mancate Editat August 25, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 hmm am incercat si asta dar it ispun alea de aro 10 sunt niste cruci mari s ielam pus cu tot cu oala aia nu mai stiu cum ii zice!oricum merge beton cu alea!!inca ceva motor de 300 cmc si 21cp!!pe greu le cam duce dar pe astea nu am reusit!deci mia iesti afacera si stiam ca vor tine pentru ca sunt mult mai slolide dect cele pe care le avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Fiecare lucru cu avantajele si dezavantajele sale,legea naturii.Lant-balamuc,mizerie,curatat dar cele mai MICI pierderi de putere. Cardan-fara intretinere,dar cele mai MARI pierderi de putere+ca o naveta de bere se poate bea cand se uita in general cam toti de la vulcanizari daca ai "norocul" sa faci pana pe spate. Cureaua ca mijloc de transmisie este la mijloc intre cele 2 Cand ai calculat mata, ultima data , pierderile si randamentul unei transmisii? De ce toate camioanele, locomotivele, vapoarele , avioanele, au transmisii prin arbori , si de ce toate motocositoarele si batozele/combinele si alte utilaje agricole de scos cartofii sunt pline de curele si lanturi? Si de ce trebuie sa se uite un ignorant de la vulcanizare in transmisie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 (editat) quote// io nu as opta pe transimise pe cardan pentru ca intradevar nu e munca de intretinere dar la astea au si ele punctele lor slabe!!spre exemplu se duc crucile care nu rezista mai mult de maxim 10000 de km daca ai noroc!!!am cunostinte care la 4000 de km sa facut praf cardanul si inca ceva la costat cam 150 de euro altul pentru ca nu putea schimba crucile!!! // oau!!! asa de mult a costat transmisia cardanica? aproape cat un kit de lant! saracu' om... motoru meu cu transmisie cardanica are 85000 de km si in afara de completat uleiul de transmisie(recomandat de producator), nu s-a umlat la transmisie singurul dezavantaj este ca, intr-adevar, e mai grea decat lantul. de-aia am slabit 18 kile. ca sa compensez. si daca se strica, am pus-o! ori trebe' sa cumpar una sau, si mai nasol, sa o iau de pe alalalt motor...asta dilema!!!! si nu mai faceti carterinca de om. saracu' e nevinovat. nu e frumos sa razi de astia... parerea mea. Editat Septembrie 9, 2008 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.