Bennyamin Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 (editat) Am scuter nou(de ieri) si am incercat astazi sa-l pornesc si porneste ...sta 10 sec si dupaia se opreste ...am incercat din nou..o ia doua sec si se opreste... Nu am avut probleme cu el ieri .Mergea brici dar astazi nu o mai ia nici la naiba.Are garantie 2 ani si io stau la 60 de km de service... Ce naiba sa-i fac?Ma enerveaza la culme pentru ca e nou si astept ceva de la el .Precizez ca e un moped Peugeot V-clic(motor in 4 timpi) si 2.1Kw... Va multumesc anticipat. Editat August 9, 2008 de Bennyamin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielmak3 Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Am scuter nou(de ieri) si am incercat astazi sa-l pornesc si porneste ...sta 10 sec si dupaia se opreste ...am incercat din nou..o ia doua sec si se opreste... Nu am avut probleme cu el ieri .Mergea brici dar astazi nu o mai ia nici la naiba.Are garantie 2 ani si io stau la 60 de km de service... Ce naiba sa-i fac?Ma enerveaza la culme pentru ca e nou si astept ceva de la el .Precizez ca e un moped Peugeot V-clic(motor in 4 timpi) si 2.1Kw... Va multumesc anticipat. si daca il tii accelerat tot se opreste? se aude vreun zgomot ciudat?? da niste detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 (editat) Benny tata, benzina i-ai pus? Editat August 9, 2008 de Marinaru68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bennyamin Postat August 9, 2008 Autor Share Postat August 9, 2008 Fiule benzina are 3 litri In seara asta i-am bagat.Daca accelerez se opreste.Are niste senzori care daca nu il lasi 30 de sec(cand e rece) sa mearga in relantiu nu merge acceleratia.Nu-mi dau seama ce are Nu se aud zgomote ciudate.Ma gandesc sa aduc un mecanic sa-l porneasca dracu..ca asa is de nervos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielmak3 Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Fiule benzina are 3 litri In seara asta i-am bagat.Daca accelerez se opreste.Are niste senzori care daca nu il lasi 30 de sec(cand e rece) sa mearga in relantiu nu merge acceleratia.Nu-mi dau seama ce are Nu se aud zgomote ciudate.Ma gandesc sa aduc un mecanic sa-l porneasca dracu..ca asa is de nervos... asa pateam eu la un first bike ... se poate sa fie de la cuiul pontou de sub capacu de la carburator-la mine sarise saiba de pe el ... si cand il acceleram murea dar cel mai bine du-l la service ca e in garantie- de fapt du-te sa-ti dea altul nou daca il ai de ieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bennyamin Postat August 9, 2008 Autor Share Postat August 9, 2008 EeE da proneste da nu sta in relantiu deloc.Cum sa mai accelerez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 (editat) @Danielmake:Ala este cuiul de dozaj,de care vorbesti tu,95 % din persoane le incurca....informeaza-te putin Editat August 9, 2008 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielmak3 Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 @Danielmake:Ala este cuiul de dozaj,de care vorbesti tu,95 % din persoane le incurca....informeaza-te putin sorry ... la ala imi sarise saiba aia si nu mai mergea sa il accelerez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bennyamin Postat August 9, 2008 Autor Share Postat August 9, 2008 No bene fratilor.M-am lamurit.Chem un mecanic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Sub sa ai un capac negru. Desfa-i surubul si ridica-l. O sa vezi carburatorul si surubul de reglare a turatiei la relanti (daca nu ma insel e singurul pe care il vezi imediat ce deschizi capacul). Mai infileteaza-l 1-2 ture apoi porneste motorul si nu ar trebui sa-ti mai moara. Lasa-l putin sa se incalzeasca apoi mai desfileteaza putin surubul, pana motorul merge "rotund". Sper sa-ti rezolvi problema in modul asta Daca nu te descurci, iti pun o poza maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bennyamin Postat August 10, 2008 Autor Share Postat August 10, 2008 O sa incerc si ce mi-ai zis dar pana una alta am observat un alt furtun(gros) in partea stanga jos a scuterului scos afara...Unde dracu se baga si ala?E normal sa stea asa?Furtunul e cotit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Stai linistit. Pe acolo trage aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bennyamin Postat August 10, 2008 Autor Share Postat August 10, 2008 Ok...deci trage aer...Oricum l-am pornit azi dimineata si a stat in relantiu 5 min si cand am incercat sa-l accelerez s-a oprit E extraordinar de enervant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2406 Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Ok...deci trage aer...Oricum l-am pornit azi dimineata si a stat in relantiu 5 min si cand am incercat sa-l accelerez s-a oprit E extraordinar de enervant... si eu tot peugeot v-clic am si asa face si la mine cand il pornesc , trebuie sa il lasi sa se incalzeasca bine ca apoi merge fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bennyamin Postat August 10, 2008 Autor Share Postat August 10, 2008 Ok... Io cred k nu primeste cum trbuie benzina pt ca sta in relantiu 2-3 minute si se opreste SINGUR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
devis Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 probleme din astea sunt intalnite la chinezarii. 3 bucati noi noute. unul n-a pornit deloc. al 2-lea a mers 2 km si s-a oprit, apoi n-a mai pornit. si al 3-lea tot murea motorul. si mecanicul de la firma de unde le-am luat (VSV INVEST - feriti-va de ei) cica in carburator e un jiglor/jigler care in fabrica e uns cu putin ulei sa nu rugineasca pana cand e cumparat scuterul. si dupa ceva vreme ala se infunda. si trebuie curatat. si dupa ce am facut manevra asta o perioada a mers asa. nu te apuca de unul singur sa umbli prin el, du-l la service sa nu-ti pierzi garantia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bennyamin Postat August 10, 2008 Autor Share Postat August 10, 2008 Mda...bag piciorul in Peugeot lor...SMF in el...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 cica in carburator e un jiglor/jigler care in fabrica e uns cu putin ulei sa nu rugineasca pana cand e cumparat scuterul. tare faza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
devis Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 pai chinezii astia nu-s ei prosti degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 si eu am bine ii zice rex dar e acelasi lucru qm50qt-6a e in garantie dul la ei sa il regleze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Am avut și eu aceeași problemă la o chinezărie. Reușeam să plec cu el de-acasă dar la primul stop, când vroiam să plec.. murea motorul din cauzaă că îl acceleram. La service mi-au pus masa cum trebuie și pornea și din prima la buton.. lucru care nu prea se întâmpla des și nu mai murea nici motorul. Dar am scăpt de el acum 2 luni, cred că îmi scotea păr alb dacă îl mai țineam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Ai incercat ce ti-am zis eu ? Cu reglarea surubului de relanti. Asa facea si al meu cand l-am luat de la ei, 0 km pe ceas. Pornea, mergea 1 min si se oprea, iar daca incercam sa il accelerez iar murea. Dupa ce i-am marit relantiul si l-am lasat 1-2 minute asa turat, merge ca uns (am cam 900km cu el fara nici cea mai mica problema). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 (editat) Ieri, am plecat să găsesc ni?te ulei motul 710 ?i după lungi căutări am zis să încerc în târg la autovit. În timp ce nu găseam eu nici acolo ulei.. mă uitam la două persoane care doreau să î?i cumpere un scuter la 2350 RON o chinezărie. Un tip ?i un băiat împreună cu tatăl lui. Mă uitam a?a la ei... cu regret, fisu deja descoperise ni?te bube la scuter la pornire dar totu?i achizi?ionarea era atât de importantă încât trecea cu vederea ?i zicea, "e bine, lasă că e frumos" toate astea numai pentru ca tatăl să scoată mai repede banul ?i să plece acasă să se plimbe. " Cutie n-are? a?a zicea acolo.." spune tasu. "Nu, ăsta nu are, unele vin cu altele fără, le dăm cum vin". Mă uitam ?i la gesturile vânzătorului de-acolo... foarte frumos îi arăta cât de perfect porne?te din pedală, nu mai conta că nu stă bine la relanti, când e?ti la prima cumpărare de scuter... nu mai contează. Se ?i citea pe fa?a lui în timp ce monta oglinzile, cât timp s-a dus tasu să plătească, "încă pu?in ?i l-am vândut ?i pe ăsta la fraieri". Mai era ?i celalalt tip, numai după figura dezorientată cu care privea explicatiile ?i scuterul ce va urma să-i ruineze următoarele luni din via?ă, mi-a dat seama că nici el habar n-are în ce se bagă. A? fi vrut să mă duc între ei să le zic.. "bă mai ave?i răbdare, o să găsi?i ceva mai bun" ... dar nu m-a ?inut recunosc, aveam să mi-i pun în cap p to?i ăia de-acolo, mai păream ?i un bă?inos de pe un SR nou care ar fi crezut că to?i au bani de scutere scumpe ?i nu pricepe de ce oamenii fără prea mul?i bani î?i cumpara chinezării. Am semnalizat ?i am plecat... Azi în benzinărie... un scuter super curat frumos ca aspect, rosu avea farurile de la Peugeot JetForce dar era chinezărie, mi-am dat ?i mai u?or seama când omul a facut plinul... cu 3.07L de benzină, mai băga ?i 98... cred că să fugă mai tare. Ca să nu închei a?a... bă?it... deci ai banii să dai 800Euro da? pe o chinezărie. Astea se învârt între 800 ?i 1100 Euro. Am în fa?ă într-o revistă un Yamaha Jog R model 2007 ?i un Kymco Super 9 A/C model 2007 e o compara?ie într-o revistă de scutere. Ambele costa 1700 Euro. Kymco.. are rezervor de 7L ?i YAmaha de 5, + că în compara?ia făcută de ă?tia Kymco iese câ?tigător... a?a o fi. acum.. e greu ?tiu să mai strângi 20 milioane să î?i iei un scuter mai scump când ăia sunt tot?i banii tăi ?i ?tii bine că nu vei mai avea al?ii. Dar dacă e?ti angajat... î?i mai dau părin?ii ?i le dai tu din salarii, sau î?i dau prietenii, dacă n-ai nici prieteni nici părin?i ?i nici nu lucrezi... încearcă să lucrezi... ce vreau să zic este că satisfac?ia o să fie pe măsura efortului pe care l-ai făcut. să nu mai zic ca î?i iei cu 1500Euro un Peugeot JetForce din 2005-2006... În toată via?a asta am învă?at că în afară de ce se cultivă pe câmp, nu exista lucru ieftin ?i bun decât dacă sco?i banul. Editat August 10, 2008 de premiumfaraplumb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 decat un second in moarte clinica cam astea ajung pe la noi mai bine un chinezesc nou dar depinde si de care Amin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielmak3 Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 decat un second in moarte clinica cam astea ajung pe la noi mai bine un chinezesc nou dar depinde si de care Amin! priveste -42 de mil gopop eagle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.