Sari la conținut

heeeelp


alex123
 Share

Postări Recomandate

NU

asta e o mtocicleta modificata(foarte)

ea in mod normal are roata de 180 pe spate si e la 0.5 cm de cardan

 

eu intreb d.p.d.v. tehnic cum a reusit cel care a modificat motocicleta sa puna roata de 300 deoarece trebuie modificata bascula si automat cardanul "fuge" inspre exterior modificandu-si unghiul de atac si astfel descentrandu-se

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cardanul de aia e cardan, pentru a permite schimbarea directiei axei de rotatie. In acest caz transmisia este formata din doua axe unite prin "crucea cardanica". Deci un cardan nu se poate descentra prin modificarea unghiului (ci doar prin strambarea uneia din axe).

Si cum crucea vad ca e departe de axul rotii, janta nu atinge transmisia. Interesant. Ai vazut-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...poate descentrare nu e cel mai bun cuvant

ce am vrut eu sa zic:

cele doua axe ale cardanului(care sunt unite de crucea cardanului)nu mai sunt una in prelungirea alteia dupa ce se latzeste bascula

in conditiile astea motocicleta totusi merge dar crucea se chinuie(axele cardanului nemaifiind aliniate)si cedeaza destul de repede

asta stiu sigur pt ca am schimbat la cruci de m-am plictisit

ma gandeam ca exista vreo modificare si la cardan...

cineva imi spunea ca s-ar mai pune o cruce langa diferential dar motocicleta din poza n-are asa ceva pt ca ar fi fost marita si carcasa cardanului in partea cu diferentialul

o fi totusi vreo manevra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cineva imi spunea ca s-ar mai pune o cruce langa diferential dar motocicleta din poza n-are asa ceva pt ca ar fi fost marita si carcasa cardanului in partea cu diferentialul

224358[/snapback]

 

Shafu, nu te supara pe mine, da motoru' daca nu e cumva 2x2 nu are diferential. Diferentialul face dintr-o axa de rotatie doua, si o sa il gasesti doar pe vehiculele cu cel putin 2 roti motrice.

 

Ca sa o terminam cu problema asta, de la 180 la 300 sunt 120, pe doi 60, din care probabil 30 erau toleranta, deci ai o deplasare de 3cm in lateral a unei axe, care la o bascula de 60cm reprezinta un unghi de cca. 5 grade, si probabil o viata mai scurta la cardan cu 10-20%. Asta este, motoarele customizate sunt facute sa arate bine la parada, nu sa tina o viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...