alex123 Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 Salut stie cineva cum a reusit asta sa puna roata asta nesimtita pe o motocicleta cu cardan???? nu se modifica unghiul cardanului si dupa aia face ca dreaq??? multumesc anticipat bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 stie cineva cum a reusit asta sa puna roata asta nesimtita pe o motocicleta cu cardan???? 224036[/snapback] Te referi la producator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat August 15, 2005 Autor Share Postat August 15, 2005 NU asta e o mtocicleta modificata(foarte) ea in mod normal are roata de 180 pe spate si e la 0.5 cm de cardan eu intreb d.p.d.v. tehnic cum a reusit cel care a modificat motocicleta sa puna roata de 300 deoarece trebuie modificata bascula si automat cardanul "fuge" inspre exterior modificandu-si unghiul de atac si astfel descentrandu-se Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 Cardanul de aia e cardan, pentru a permite schimbarea directiei axei de rotatie. In acest caz transmisia este formata din doua axe unite prin "crucea cardanica". Deci un cardan nu se poate descentra prin modificarea unghiului (ci doar prin strambarea uneia din axe). Si cum crucea vad ca e departe de axul rotii, janta nu atinge transmisia. Interesant. Ai vazut-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat August 15, 2005 Autor Share Postat August 15, 2005 da...poate descentrare nu e cel mai bun cuvant ce am vrut eu sa zic: cele doua axe ale cardanului(care sunt unite de crucea cardanului)nu mai sunt una in prelungirea alteia dupa ce se latzeste bascula in conditiile astea motocicleta totusi merge dar crucea se chinuie(axele cardanului nemaifiind aliniate)si cedeaza destul de repede asta stiu sigur pt ca am schimbat la cruci de m-am plictisit ma gandeam ca exista vreo modificare si la cardan... cineva imi spunea ca s-ar mai pune o cruce langa diferential dar motocicleta din poza n-are asa ceva pt ca ar fi fost marita si carcasa cardanului in partea cu diferentialul o fi totusi vreo manevra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 cineva imi spunea ca s-ar mai pune o cruce langa diferential dar motocicleta din poza n-are asa ceva pt ca ar fi fost marita si carcasa cardanului in partea cu diferentialul 224358[/snapback] Shafu, nu te supara pe mine, da motoru' daca nu e cumva 2x2 nu are diferential. Diferentialul face dintr-o axa de rotatie doua, si o sa il gasesti doar pe vehiculele cu cel putin 2 roti motrice. Ca sa o terminam cu problema asta, de la 180 la 300 sunt 120, pe doi 60, din care probabil 30 erau toleranta, deci ai o deplasare de 3cm in lateral a unei axe, care la o bascula de 60cm reprezinta un unghi de cca. 5 grade, si probabil o viata mai scurta la cardan cu 10-20%. Asta este, motoarele customizate sunt facute sa arate bine la parada, nu sa tina o viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.