raulus Postat August 18, 2005 Share Postat August 18, 2005 de fapt caut electrician, mai bine zis, ca am o problema la partea electrica a niprului meu. am inversat din greseala bornele bateriei si de atunci nu a mai pornit. nu da scanteie la bujii si sigur are un scurt pe undeva ca descarca bateria in 30 de min. am verificat sigurantele, am schimbat bobina si nimic. cine se baga si pentru cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 22, 2005 Autor Share Postat August 22, 2005 am dus-o la un service si au reparat-o... problema e ca bateria se descarca la fel de instantaneu... o fi bateria proasta, dar inainte de a faceo (alta) investitie vreau sa va intreb ceva: cu un aparat de masura cu firul rosu la plus si cu celalalt la masa, dar bateria scoasa si cu contactul pus, tre sa arate scurt circuit (face piu)???????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 22, 2005 Share Postat August 22, 2005 Daca vrei sa te lamuresti in legatura cu bateria, pune-o la incarcat, si dupa ce o scoti las-o sa stea separat o vreme, vezi dupa aia ce curent mai e in ea. O baterie buna trebuie sa stea incarcata o saptamana fara probleme (incarcata adica trebuie sa aiba vreo 13 V). Daca scade sub 12V nu mai faci nimic cu ea. E posibil de asemenea sa ai o intrerupere in baterie si asta sa-ti dea niste simptome ciudate (ba ai ba n-ai curent dupa cum vrea muschiu ei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat August 23, 2005 Share Postat August 23, 2005 nu este normal sa ai scurt intre firul rosu shi cel negru atunci cand nu ai contactul pus.....bineintzeles masuratoarea trebuie facuta fara baterie in circuit, adica scotzi bateria shi o pui deoparte. daca atunci cand pui contactul aparatul incepe sa "piuie" este posibil ca platina sa fie inchisa shi atunci aparatul "vede" rezistentza bobinei de inductzie, deci dai putzin la pedala pana se deschide platina, astfel bobina de inductzie va fi deconectata. Daca scurtul persista incearca sa deconectezi borna "+" a releului de incarcare shi vezi ce se intampla. Daca nu mai apare scurt, atunci releul este cel vinovat shi trebuie inlocuit. Daca totusi mai apare scurt, atunci este posibil ca vreuna dintre diodele din alternator sa fie "impushcata". Toate masuratorile trebuie facute fara ca nici un alt consumator sa fie conectat (faruri, pozitzii, semnale, etc). succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 23, 2005 Share Postat August 23, 2005 pot sa ma uit eu la ea, macar la nivelul de pus un diagnostic. pe unde stai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 23, 2005 Autor Share Postat August 23, 2005 (editat) chiar te rog motorul e in curtea de la serviciu, in grozavesti. zaganaescu nr. 5 releul e ok, puntea de diode la fel... verificate. cu platina ai dreptate, ramane de vazut. chestia e ca am si un (cuvant urat) de baterie... tre sa iau una noua da nu prea stiu de unde raula13@yahoo.com sunt pe messenger Editat August 23, 2005 de raulus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 30, 2005 Share Postat August 30, 2005 baterie:poti sa iei de la bt , cu 450mii de la gaspar vasile: nr de tel :0744472055 asta dak vrei , si ti-o trimite prin autocar ! BAFTA1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.