Estremadura Postat August 19, 2005 Share Postat August 19, 2005 A vazut cineva Wolf-ul de la Ural live? Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 19, 2005 Share Postat August 19, 2005 cica il au unii de prin Militari, pe Uverturii... distribuitori autorizati Ural. am o treaba azi sau maine cu serviceul lor si o sa ii intreb si de Wolf. adevarul e ca pare fain... numa bani sa ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat August 19, 2005 Share Postat August 19, 2005 cica il au unii de prin Militari, pe Uverturii... distribuitori autorizati Ural.am o treaba azi sau maine cu serviceul lor si o sa ii intreb si de Wolf. adevarul e ca pare fain... numa bani sa ai... 226947[/snapback] daca faci rost de adresa , o vreau shi eu!!! sau cum se cheama serviceul, ca-l gasesc eu??? la cat ajunge cu tot cu taxe vamale??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 19, 2005 Share Postat August 19, 2005 adresa exacta e strada Ajustorului... numar nu mai stiu, uita-te in sectiunea service e trecut acolo si numarul de tel... singurul service care se lauda ca e autorizat ural. e si pe bikeshop de vanzare Wolf-ul... tot ei... mi se pare ca e acelasi numar. parca e ceva peste 4.000 euro... da-i un search dupa ural si-l gasesti imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 19, 2005 Autor Share Postat August 19, 2005 Pretul pentru Wolf cu transport si taxe vamale este de 5.492 fara TVA.Pretul de pe bikeshop e fara vama. Pe site-ul Ural, Ural Moto sunt singurii dealeri autorizati in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 19, 2005 Share Postat August 19, 2005 asa, pai vad ca tu ai dat anuntul cu URAL MOTO la sectiunea service... lucrezi la ei? daca da, atunci cum nu ai vazut Wolf-ul??!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 19, 2005 Autor Share Postat August 19, 2005 nu lucrez la ei... am fost la un moment dat sa-mi pun starter electric pe ural... nu adusesera Wolful atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 19, 2005 Share Postat August 19, 2005 aha o sa ii intreb daca au adus Wolf-ul (eu duc o nepra ranita la ei... sper sa ma rezolve) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 19, 2005 Autor Share Postat August 19, 2005 Nu stiu daca au si piese de Nipru, cred ca au numai ce repere se potrivesc de la Ural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 19, 2005 Share Postat August 19, 2005 am fost io ,ca locuiesc prin zona, am vazut Wolful, nu ma omor oricum cu el. Pe noi tre sa ne intereseze piesele pt Uralele vechiu si bune. Piesele nu vin de la fabrica direct din PACATE, ci via Linz ,Austria. Astfel preturile sunt mai mari dar, acceptabile din punctul meu de vedere: 170Euro fara TVA pt un set: ambielaj,pistoane, bolturi, segmenti facute la IRBIT, IMZ!!! livrare rapida din stocul din Austria. pe viitor cred ca o sa aduca si piese de KMZ Dnepr dar cum KMZ a oprit productia de ceva vreme sper sa nu fie shtifturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 19, 2005 Share Postat August 19, 2005 nu-ti recomand raulus sa duci o nepra la ei sunt mesteri mult mai buni, mai ieftini decat orice service tu vrei sa te coste reparatie cateva milioane? Ural Moto sa-si faca serviceul pentru Urale in garantie nu pentru noi, ca noi avem unde le repara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 19, 2005 Share Postat August 19, 2005 (editat) zi si mie atunci unde se ascund mesterii aia??? ca am un topic unde ii caut da nu mi-a raspuns nimeni... iar cu ural moto... au zis ca pana intr-un milion imi repara electrica si imi pun aprindere electronica de dacie, plus caratul motorului cu remorca Editat August 19, 2005 de raulus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 19, 2005 Autor Share Postat August 19, 2005 Da' modelul Retro cu atas l-ai vazut mestere Aleko? Mie mi-au dat un pliant cu el si vreau sa-ti spun ca arata superb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 19, 2005 Share Postat August 19, 2005 Aleko e la curent de cativa ani cu toate modelele Ural si stie ca sunt cam tot aia cu ambielaj pe role, reglaje de tacheti, de altfel Aleeko citeste forumurile proprietarilor de Urale. Frumos din partea Ural Moto dar ala e service de Dacia mai mult... . Sa speraam ca se dezvolta si iau mecanici de boxere adevarati. Sunt cativa care repara Nipre si Urale de ani buni, ma mir ca nu ii cunosti, iti trebuie mai multi km sub sa. Aprindere de Dacia iti pun si eu cios. Imi dai o cheie de 8 si o BR si in 5 minute Uralul tau e gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 19, 2005 Share Postat August 19, 2005 de altfel modelul Retro mi se pare cel mai nashpa. Am inteles ca baga un nou tip de atash. Nu au ce face? Daca vroiau sa il faca Retro sa puna rezervor de M, aripi de M si ala da Retro. Nimic nu poate fi mai frumos decat eleganta liniilor imaginate de nemti acu 70 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 19, 2005 Autor Share Postat August 19, 2005 Aleko e la curent de cativa ani cu toate modelele Ural si stie ca sunt cam tot aia cu ambielaj pe role, reglaje de tacheti, de altfel Aleeko citeste forumurile proprietarilor de Urale. Frumos din partea Ural Moto dar ala e service de Dacia mai mult... . Sa speraam ca se dezvolta si iau mecanici de boxere adevarati. Sunt cativa care repara Nipre si Urale de ani buni, ma mir ca nu ii cunosti, iti trebuie mai multi km sub sa. Aprindere de Dacia iti pun si eu cios. Imi dai o cheie de 8 si o BR si in 5 minute Uralul tau e gata. 227123[/snapback] Am deja aprindere de dacie merci. Motoru de 750cc are alta prindere a ambielajului in carter si se zice ca e mai rezistent.Cica merge usor 40.000 km fara sa umbli la el. In afara de asta am inteles ca la anu' scot un motor nou de 900cc cu injectie si cutie de viteze cu 5 trepte (+revers). In afara de asta mi-au aratat desenul pentru atasul nou si asta va fi ceva exceptional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 19, 2005 Autor Share Postat August 19, 2005 chestie de gust ce sa zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 19, 2005 Share Postat August 19, 2005 da,chestie de gust. Pana acum fabrica nu a scos profit din vanzarea Uralului, nu cred ca va scoate daca baga o motocicleta cu injectie necompetitiva la bataie. Clientela lor este o clientela de nostalgici atashisti care prefera Tourist sau Troika unui Wolf. Gear-up este si el apreciat. Deci pe ei nu ii intereseaza avansul tehnologic. Poate Irbitul vrea sa faca motorul nou ca sa scape de noxe, este altceva. Dar daca la fabrica acum iti cumperi un Tourist 750 cu 3500$ dupa cum a povestit un norvegian atunci voi sfatui pe oricine sa dea o fuga pana in muntii Ural sa aduca motorul dorit la jumatate de pret ( cu toate platite) decat sa cumpere de la intermediari smecheri. Deci daca Uralul cu atash se vinde pe la maxim 4000$ la rusi, de ce in Romania sa il cumpar cu 8-9000Euro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 22, 2005 Share Postat August 22, 2005 am vazut Wolf-ul in uichend... ce sa zic... de aratat arata fain... motoru suna fain, desi a pornit cam greu... dar totusi 5500euro pentru o comunista mi se pare cam mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 22, 2005 Autor Share Postat August 22, 2005 da,chestie de gust.Pana acum fabrica nu a scos profit din vanzarea Uralului, nu cred ca va scoate daca baga o motocicleta cu injectie necompetitiva la bataie. Clientela lor este o clientela de nostalgici atashisti care prefera Tourist sau Troika unui Wolf. Gear-up este si el apreciat. Deci pe ei nu ii intereseaza avansul tehnologic. Poate Irbitul vrea sa faca motorul nou ca sa scape de noxe, este altceva. Dar daca la fabrica acum iti cumperi un Tourist 750 cu 3500$ dupa cum a povestit un norvegian atunci voi sfatui pe oricine sa dea o fuga pana in muntii Ural sa aduca motorul dorit la jumatate de pret ( cu toate platite) decat sa cumpere de la intermediari smecheri. Deci daca Uralul cu atash se vinde pe la maxim 4000$ la rusi, de ce in Romania sa il cumpar cu 8-9000Euro? 227145[/snapback] Gear-Up si Troika sunt modele facute exclusiv pentru piata americana. Injectia o baga pentru ca de la anu' in comunitate se introduce obligatoriu Eur 3 la motociclete, si nu pot sa ajunga la nivelul de noxe cerut fara injectie (acuma au Eur2). Pretul de 8-9.000 euro pe care il spui tu e nerealist chiar si in Romania, singurul model atat de scump este Retro cu atas. Daca te duci pana la Irbit ca sa iti aduci singur motorul cred ca iesi in aceiasi bani pe care ii dai la reprezentanta, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca e posibil sa astepti la poarta fabricii vreo 3 luni(in momentul de fata capacitatea fabricii este acoperita in avans de comenzi pe 3 luni, nu cred ca vand la persoane particulare direct din poarta). Mai mult, nivelul preturilor de la reprezentanta este controlat strict de fabrica, deci nu cred ca gasesti mai ieftin modele noi (la calitatea ceruta de piata europeana) nici chiar in Rusia. Da' tu poti sa incerci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 22, 2005 Autor Share Postat August 22, 2005 am vazut Wolf-ul in uichend... ce sa zic... de aratat arata fain... motoru suna fain, desi a pornit cam greu...dar totusi 5500euro pentru o comunista mi se pare cam mult... 228479[/snapback] N-as zice ca Wolf-ul este o comunista...din cate stiu jumate din piese sunt de la firme mari :Brembo,Paioli,Keihin, pana si setul motor e american, iar proiectarea motorului de 750cc a fost facuta in Germania. Daca faci un leasing taxele se reduc si o platesti in 2 ani sau mai mult.Ai 2 ani garantie fara limita de km deci teoretic nu risti sa stai pe dreapta jumate de sezon cu motorul facut bucati in bucatarie. Mi se pare rezonabil. Ma duc si eu s-o vad zilele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 22, 2005 Share Postat August 22, 2005 nu prea mi-a placut saua din spate... si parca si comenzile avansate erau cam... prea avansate, insa jos palaria ca are comenzi DUBLE! da, chestia cu garantia 2 ani e ceva... cand te duci sa-l vezi, intreaba-i pe oameni cat e o baterie de ural si... mai bine, daca isi pot pune lista de preturi de componente pe net, sa vada tot omu (si care sunt comaptibile cu niprele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.