claudiu_m_2005 Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 m-am uitat pe net si am observat ca e chiar fainut trialul:) , m-ar interesa niste modele de motorete de astea ca sunt INCEPATOR in asa ceva.recomandati-mi va rog niste modele. eventual niste pareri din partea unor posesori mi-ar prinde bine. ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 ce inaltime ai ? ce greutate ai? cati bani esti dispus sa dai pe un motor de trial?vrei sa il imatriculezi sau nu? LA TOTI CEI CARE VOR SA ISI CUMPERE MOTO TREBUIE SA LE SCRIU ASA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_m_2005 Postat August 21, 2008 Autor Share Postat August 21, 2008 sincer sa fiu nu stiam ca si aici se face selectie dupa inaltime ,etc , dar ms ca mi-ai zis deci am 1,75 , 60kile , de bani..ce sa zic , as cheltui pana in 2000euro.de inmatriculare nu conteaza.m-ar interesa si daca cineva poate oferi ceva consiliere in cumparare , eventual daca se pricepe bine , sa vina cu mine sa imi cumpar.se vinde asa ceva sh prin romania?sau trebuie sa ajung prin germania , italia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F_Krisztian Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) m-am uitat pe net si am observat ca e chiar fainut trialul:)Ma bucur ca zici asta. recomandati-mi va rog niste modele.eventual niste pareri din partea unor posesori mi-ar prinde bine. Eu numai parerea mea personala pot sa zic. Mie cel mai mult imi plac modelele de 2 timpi. Ori de 250 cc, ori 270-290 cc ii si mai bine, desi ca incepator un pic ii mai rau. Mie nu-mi place motocicletele de 4 timpi. Am incercat in Ungaria un Sherco 3.2. Are putere destula (320 cc, 4T), e similar cu un 2T 250, sa zicem ca-i similar si cu un 270 2T, dar na. Dar pe mine ma deranja frana de motor, si era si mai greu motocicleta (desi nu cu mult), dar cea mai mare problema era ca se tura mai incet. Nu aveam simtul ala ca si la 2T, ca-i dau blana (cu ambreiajul tras), si intr-un sfert de secunda motorul urla ca nebunul. La 4T se urca mai greu in turatii. Nu este mare diferenta intre modelele de 2T. Deci GasGas, Sherco, Beta tot acolo ii. Si ca greutate si ca putere sunt foarte apropiate. E mai important sa gasesti una care sa fie in stare buna. sincer sa fiu nu stiam ca si aici se face selectie dupa inaltime ,etc , dar ms ca mi-ai zisdeci am 1,75 , 60kile , de bani..ce sa zic , as cheltui pana in 2000euro.de inmatriculare nu conteaza.m-ar interesa si daca cineva poate oferi ceva consiliere in cumparare , eventual daca se pricepe bine , sa vina cu mine sa imi cumpar.se vinde asa ceva sh prin romania?sau trebuie sa ajung prin germania , italia? Nu este diferenta intre modelele dupa inaltime si greutate. Toate motocicletele de trial sunt facute pentru inaltimea si greutatea "medie". Probabil ca daca ai avea 95 kg, sau peste, atunci ar fi nevoie de arcuri mai tari in suspensii.Deci orice model e bun, nu este diferenta in acest sens. Pana in 2000 de euro poti cumpara un motor sh destul de bun. Neinmatriculat. Cele inmatriculate sunt modelele noi, care costa 4500 de euro. Dar daca faci trial atunci nu este nevoie sa fie inmatriculat. Nu trebuie sa ajungi in Germania sau Italia, este si aici. Aici e lista cu motocicletele de trial SH din Romania: http://www.trialmotor.eu/ro/forum/motocicletedevanzare Si asta-i lista din Ungaria: http://www.trialmotor.hu/forum/eladomotorok Aici este de ex. un GasGas din 2000: http://www.trialmotor.hu/node/407 Pretul este 525.000 Ft, adica 2.250 euro. Dar scria ca e pret informativ, deci e negociabil. Inca ceva, in legatura cu consilierea. Oricine care se pricepe la motociclete de enduro, cross, sau similar, e bine. Trebuie sa vezi daca motorul merge bine, sa nu scoata zgomote ciudate, suspensiile sa functioneaza bine, schimbatorul de viteze, sa nu sara afara din viteze, si cam atat. Nu trebuie sa te sperii, daca ambreiajul se lipeste cand motorul e rece (adica uleiul de transmisie e rece). Deci cand il pornesti, tragi ambreiajul si il pui in viteza 1-a, si motorul deja s-a pornit. Repet, asta Nu-i o problema. Toate motocicletele de trial fac asa. Ambreiajul e facut sa fie posibil sa-l tragi cu un singur deget. Dar sa nu se aluneca. Asta inseamna ca discurile de frictiune sunt mai mari, si inca sunt modificari. Din acest motiv ambreiajul se lipeste mai usor. Dupa ce uleiul de transmisie se incalzeste, dupa aceea o sa mearga bine. Ajuta si daca pui ulei de transmisie cu viscositate mai mica, dar complet nu il eliminia. Asta e. Editat August 21, 2008 de F_Krisztian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 vrei sa il imatriculezi sau nu? LA TOTI CEI CARE VOR SA ISI CUMPERE MOTO TREBUIE SA LE SCRIU ASA ? Mai, mai....ce repede ai ajuns PROFESOR !!! Deja dai sfaturi domnu' Tigrutz ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 nu va mai da deja il avertizasem:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_m_2005 Postat August 22, 2008 Autor Share Postat August 22, 2008 (editat) Mai, mai....ce repede ai ajuns PROFESOR !!! Deja dai sfaturi domnu' Tigrutz ? lasa ca nu are nimica , ii da incredere;) a , si ms mult f_krisztian pentru cele spuse , eventual daca vrei sa imi dai un id ceva ca sa iti mai cer pareri e foarte bine Editat August 22, 2008 de claudiu_m_2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 ce inaltime ai ? ce greutate ai? cati bani esti dispus sa dai pe un motor de trial?vrei sa il imatriculezi sau nu? LA TOTI CEI CARE VOR SA ISI CUMPERE MOTO TREBUIE SA LE SCRIU ASA ? vorbesti din vasta ta experienta? bai frate, ai naiba incepatori! Toti vor sfaturi si trebuie sa-l deranjeze pe expertul de tigru cand o sa cer sfat de motor o sa scriu dimensiunile mele...inclusiv lungimea si circumferinta, daca tii neaparat. Da' sa nu te enervezi daca uit ceva. Un CNP ai dori? On-Topic: interesant sport, m-am dat cu un gas-gas de 250 cc(cred) si a fo f fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 gata, va rog reveniti on topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F_Krisztian Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 (editat) eventual daca vrei sa imi dai un id ceva ca sa iti mai cer pareri e foarte bine Sigur. Ti-am trimis PM cu ID-ul meu. On-Topic: interesant sport, m-am dat cu un gas-gas de 250 cc(cred) si a fo f fun Ma bucur ca ti-a placut. Era in Brasov motocicleta? Cati trialisti sunt in oras? Proprietarul facea trial cu motocicleta, sau numai enduro? (numai din curiozitate intreb) Editat August 22, 2008 de F_Krisztian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Sigur. Ti-am trimis PM cu ID-ul meu. Ma bucur ca ti-a placut. Era in Brasov motocicleta? Cati trialisti sunt in oras? Proprietarul facea trial cu motocicleta, sau numai enduro? (numai din curiozitate intreb) trial...acum un an la intrunirea de la targoviste. Nea' Mircea de la gas-gas, parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.