claudiu_m_2005 Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 m-am uitat pe net si am observat ca e chiar fainut trialul:) , m-ar interesa niste modele de motorete de astea ca sunt INCEPATOR in asa ceva.recomandati-mi va rog niste modele. eventual niste pareri din partea unor posesori mi-ar prinde bine. ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 ce inaltime ai ? ce greutate ai? cati bani esti dispus sa dai pe un motor de trial?vrei sa il imatriculezi sau nu? LA TOTI CEI CARE VOR SA ISI CUMPERE MOTO TREBUIE SA LE SCRIU ASA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_m_2005 Postat August 21, 2008 Autor Share Postat August 21, 2008 sincer sa fiu nu stiam ca si aici se face selectie dupa inaltime ,etc , dar ms ca mi-ai zis deci am 1,75 , 60kile , de bani..ce sa zic , as cheltui pana in 2000euro.de inmatriculare nu conteaza.m-ar interesa si daca cineva poate oferi ceva consiliere in cumparare , eventual daca se pricepe bine , sa vina cu mine sa imi cumpar.se vinde asa ceva sh prin romania?sau trebuie sa ajung prin germania , italia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 vrei sa il imatriculezi sau nu? LA TOTI CEI CARE VOR SA ISI CUMPERE MOTO TREBUIE SA LE SCRIU ASA ? Mai, mai....ce repede ai ajuns PROFESOR !!! Deja dai sfaturi domnu' Tigrutz ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 nu va mai da deja il avertizasem:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...