cyborg Postat Noiembrie 15, 2003 Share Postat Noiembrie 15, 2003 ca sa nu zic "cum e corect sa folosim franele". haideti plz. schimb de experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Noiembrie 15, 2003 Share Postat Noiembrie 15, 2003 ca sa nu zic "cum e corect sa folosim franele". haideti plz. schimb de experienta. Depinde f mult de motocicleta, stilul de mers si experienta. ex; pe un 'superbike' mult mai mult fata decat spatele. Un chopper permite ca ambele sas fie folosite in agala masura. Pe un enduro sau cross te poti distra cu spatele mult mai mult. Intrebarea este : cum le folosim pe ploaie??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 15, 2003 Share Postat Noiembrie 15, 2003 hmmmm franele pe ploaie ...cu mare atentzie..mai mult frana de motor...oricum depinde si in ce situatzie le folosim . eu pe ploaie , pe viraje nu ma ating decat de frana de motor , doar in cazuri extreme ma mai ating si de celelalte...depinde f mult si tipul de motocicleta. la ij mai atingeam si fatza dar la nepra frana de motor e "meserie"...la drum lung folosesc f putzin frana "clasica" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Noiembrie 17, 2003 Share Postat Noiembrie 17, 2003 Cu franatul e mare problema la motoare mai ales pe apa, nisip etc. Deobicei se actioneaza preponderent frana de pe roata pe care exista apasarea mai mare in timpul franarii. La modelele sport, naked, enduro... roata fata este cea care decide soarta motorului in timpul franarii. Pt a fi eficienta franarea, aceasta trebuie executata progresiv, fara bruscari, si cu control permanent a directiei motorului. Daca franezi cu fata nu prea are sens sa te atingi de spate pt ca acesta are aderenta aprope zero si poate fi foarte periculos ca blochezi spatele in viraj. Daca franezi cu spatele (choper, tourer...) atunci trebuie sa controlezi motorul pe glisada, derapajul fiind destul de usor provocat, dar controlabil... Aici trebuie sa ai grija de fata si sa n-o blochezi ca pierzi directia... Honda CBR 1100 XX Blackbird are un sistem dual de franare care actioneaza pistonase de la ambele frane (fata-spate) si astfel franarea e mai sigura si mai controlabila... Dar oricum totul sta in maiestria si priceperea pilotului de a stapanii bestia intrata in voblaje, glisade si alte manifestari neplacute... sau nu... PARERE MEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.