Sari la conținut

Carburator Mikuni


christensen
 Share

Postări Recomandate

Am pus un carburator mikuni de pe yamaha DR 250 din ani 8x si lam pus pe etz 250.Cred cai seria VM dar precis nu stiu tipul, nu scrie pe carb.

Nu stiu la ce este acea iesire/intrare din lateral(nu cel de la pahar).

si azi am avut prima problema, cand deschid robinetul nivelul in pahar se ridica prea mult si iese afara, cum se regleaza nivelul in pahar?

 

post-22733-1219680755_thumb.jpg

post-22733-1219680776_thumb.jpg

post-22733-1219680798_thumb.jpg

post-22733-1219680820_thumb.jpg

 

mai tarziu am sa revin cu cateva poze cu paharul dat jos.

 

 

post-22733-1219683802_thumb.jpg

 

post-22733-1219683817_thumb.jpg

 

post-22733-1219683834_thumb.jpg

 

post-22733-1219683851_thumb.jpg

 

post-22733-1219683870_thumb.jpg

 

post-22733-1219683885_thumb.jpg

 

post-22733-1219683902_thumb.jpg

 

 

Nivelul cred ca se regleaza din piciorusele acelea pe care leam incercuit cu rosu!

supapa inchide cand bratul ajunge la 90grade fata de suport dar mai mai poate merge catva.

 

post-22733-1219684014_thumb.jpg

 

post-22733-1219684038_thumb.jpg

 

 

 

 

 

Cred ca am gasit buba, nus sigur.....

Cand am vrut impacheta carbul mia cazut boltul ce tine 'aripioarele' plutitoarelor(cum se vede in poza plutitoarele sunt independente si nu sunt prinse de 'aripioare').

Teoria mea:

In momentul inclinari motorului(pe cricul lateral) se inclina si carbul si iesea mai inafara boltul, impiedica plutitorul sa se ridice si sa actioneze bratul de inchidere(celalalt plutitor nu avea sanse sa se inchida deoarece nivelul de inchidere a lui(motocicleta era inclinata)era mult prea sus fata de iesirea 'supraplin').

 

Am 'tocit' un pic capetele si lam bagat un pic mai greu.La teste cu carbul inclinat(45..50grade) si revenit nu sa scurs nimic, dar cand tot pe la 45grade am inceput sa scutor carbul a inceput sa curga dar foarte putin si sa oprit pe loc(ma gandesc ca asa si trebuie sa fie).

 

Maine am sal testez la drum, am pregatit o sticluta medicamente din plastic, gaorit capacul si bagat furtunul de la supraplin.

 

Mai ramane problema: ce reprezinta acea intrare sau iesire de pe mijlocul carbului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am pe etz un carburator dellorto si isi face treaba mult mai bine decat cel de etz sa nu mai zic de consumul mic si putere mai mare .....

numai bine si spor la reglaje

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci din cate am vazut pana acuma, imi porneste mai usor(mai greu porneste daca am ramas fara benzina...) doar cu motorul rece actionez socul.

ce imi place la ea ca motorul merge mai rotund(acuma nu pot comfirma 100% ca doar carbul face asta sau si aprindera electronica pe senzori magnetici+reglarea aprinderi cu comparatorul).

pot cobora in turatie la relantin fara ca sa scutoare motorul(se misca toata mobra un pic dar nu cami joata motoul de parca ar vrea sari de pe cadru) sub 1200(cum este in mod normal).....din pacate nu pot masura intruna turatia ca imi este rupt piulita de la cablul rpm, doar daca tin cu mana.

 

inca nu miam verificat bujia sa vad cum sta amestecul, dar in prima faza zic ca merita investitia intrun carb de pe motoare japoneze sau europene fata de un carb original etz sau mai rau ceva rusesti!isi merita bani.

 

Cand am putin timp si posibilitate am sa fac o inregistrare video pt compararea a 2 motoare ETZ250 unul cu toate originale(aprinderea reglat perfect....eu lam reglat cu comparatorul) si motorul meu cu modificarile aferente(aprinderea, admisia).

 

poti da detalii despre carbul tau?ce tip este, de pe ce motor(tipul, capacitatea..2t?).Al meu este de pe un 2t si din ani 8x dar shubarul arata perfect!absolut nu am nici o bataie(mai demult aveam o bataie cand ajungea motorul la cumplul maxim 5xxxRPM acuma totul super doar o smacitura simt si ca urla motorul ca naiba)maine voi vedea intradevar diferentele cand no sami bage mai multa benzina fata de cat trebuie.

Editat de christensen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carbul e de pe o YAMAHA TZR 125 R 2t dar motoreta era preparata pt k am vazut k era ceva piston gigant in ea...

carburatorul este racing din cate stiu, dar porneste foarte usor prima sau a doua pedala si in rest nici o problema cu el...

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci din cate am vazut pana acuma, imi porneste mai usor(mai greu porneste daca am ramas fara benzina...) doar cu motorul rece actionez socul.

ce imi place la ea ca motorul merge mai rotund(acuma nu pot comfirma 100% ca doar carbul face asta sau si aprindera electronica pe senzori magnetici+reglarea aprinderi cu comparatorul).

pot cobora in turatie la relantin fara ca sa scutoare motorul(se misca toata mobra un pic dar nu cami joata motoul de parca ar vrea sari de pe cadru) sub 1200(cum este in mod normal).....din pacate nu pot masura intruna turatia ca imi este rupt piulita de la cablul rpm, doar daca tin cu mana.

 

inca nu miam verificat bujia sa vad cum sta amestecul, dar in prima faza zic ca merita investitia intrun carb de pe motoare japoneze sau europene fata de un carb original etz sau mai rau ceva rusesti!isi merita bani.

 

Cand am putin timp si posibilitate am sa fac o inregistrare video pt compararea a 2 motoare ETZ250 unul cu toate originale(aprinderea reglat perfect....eu lam reglat cu comparatorul) si motorul meu cu modificarile aferente(aprinderea, admisia).

 

poti da detalii despre carbul tau?ce tip este, de pe ce motor(tipul, capacitatea..2t?).Al meu este de pe un 2t si din ani 8x dar shubarul arata perfect!absolut nu am nici o bataie(mai demult aveam o bataie cand ajungea motorul la cumplul maxim 5xxxRPM acuma totul super doar o smacitura simt si ca urla motorul ca naiba)maine voi vedea intradevar diferentele cand no sami bage mai multa benzina fata de cat trebuie.

 

 

sa sti ca acu ma gandesc si eu sa pun un card mai nou pe tractorul meu, merge acu destul de bine, dar dak ar merge si mai bine

 

am avut si eu aprindere electronica de la gotronic cu senzor hall si mi sa busit nu mai tragea bine nici cama nu am facut alta si am pus platina inapoi cu aprinderea si acu merge ff fain, acu iar face pe nebuna ca mai e cand da cate un rateu, adik cred ca nu da scanteie, sau nu stiu oricum trebe sa schimb bujia ca am una noua de brisk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putea fi cauza camei, alternatorul de la ETZ250 produce un camp magnetic foarte puternic si 'neutralizeaza' magnetul de pe cama.

Prima data am schimbat cama si am facut alta din teflon cu un diametru de 19mm dar din pacate nu mia fost bun si a trebuit sa refac cama la 62mm si 1.2mm distanta intre magnet si senzor.

uite o poza cu ea, acei condensatori si lagaturile sunt provizori pana gasesc ceva SMDuri.

 

post-22733-1219754786_thumb.jpg

 

Si va prezint culoarea bujiei(doar in oras am umblat cu ea si am prins o aglomeratie ca intra 1(chiar la limita inferioara a vitezei 1) a trebuit sa ma duc) pe cat pot nu umblu subturat, fiecare viteza inaintea de a schimba into noua treapta il duc pana la 4700rpm sau chiar mai mult(depinde de situatie), turatia de croaziera este undeva intre 3000 si 4500rpm:

 

post-22733-1219754877_thumb.jpg

 

post-22733-1219754899_thumb.jpg

 

post-22733-1219754921_thumb.jpg

 

la relantin zgomotul motorului abia se aude, de vreo 2 ori mia murit motorul deoarece nu lam turat mai tare...pur si simplu nu am auzit motorul cu casca in cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate sati spun o treaba din cultura mea generala :rock: iti spun cu mana pa inima ca acela e un carburator serie vm36ss de la sozuki rm 400cc an 1979! Stiu pt ca sunt fericitul posesor al unui suzuki rm ca acela deci.......carburator identic!! :bounce:

Editat de PURE PASSION
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Salut Mihai,
Scuze că îţi trimit e-mail-ul ăsta chiar în luna ta de miere, dar trebuie să mă ajuţi cu un sfat, nu am pe altcineva cu cine să vorbesc.
Cred că mă înşeală prietena. Semnele sunt cele clasice: iese seara târziu, când o întreb cu cine îmi răspunde "nişte colege de la lucru, nu le ştii", când m-am uitat odată pe mobilul ei ca să văd cât e ceasul a început să urle că de ce îi violez intimitatea, seara vine singură pe alee, dar aud de fiecare dată o maşină plecând de la colţ, e mult mai distantă etc.
Aşa că într-o seară am decis să o urmăresc când vine. Mi-am pus XR-ul la colţul opus şi m-am pitit după el. M-am făcut mic-mic, să nu mă vadă în caz că venea cu cineva. Ei, şi cum stăteam eu acolo după motor am observat că îmi picură ulei de undeva. Ce crezi, pot rezolva singur problema sau trebuie să mă duc la un service?

 

 

 

 

:))=)))Super tare asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...