Sari la conținut

PURE PASSION

INACTIV
  • Număr conținut

    126
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Valea draganului
  • Carnet moto din
    Carnet de elev...
  • Motocicleta
    HONDA XR 650 R
  • Numar Moto
    CJ 12 YGL
  • Club
    ......

Informații profil

  • Motociclete detinute
    KAWASAKIkx85,klx650,BETArr125,HONDAxr650r,cr125 cbr 125,CAGIVA wmx250,alla rossa 350,YAMAHAtt 600,KTM lc4 640,exc supermoto,SUZUKI rm 400 2t 1979,APRILIArx 125,
  • Interests
    Aleatorii

PURE PASSION's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Doar CRF-X-u si RMZ-X-u sunt derivate din MX!Daca ma gandesc mai bine la XR de 400,250 si la KLX(inca din cele mai vechi timpuri) de 250,300 si asta nou de 450,lucrurile stau altfel,pt ca nu au nici o treaba cu motocross-u!Chiar si XR-u de 650 dupa parerea mea,a fost o replica la WR-u 400+ dar din pacate sare de cele 125 de kg sustinute si nu e optima pt hard enduro(dar e cea mai faina mobra de enduro care am vazut-o in viata mea! )
  2. Salut! Poate sa imi spuna si mie cineva cam care ar fi raportul corect de amestec ulei/benzina pt o Yamaha yz 250 din 2005???Si eventual daca ar potrivi pe ea un rezervor mai mare de wr???
  3. Exact aceiasi portiune am facut-o si motorul intradevar frigea dar se simtea ca diferenta era mare!!Acuma n-am stat sa masor si cate grade sunt afara da era tot in vara,la vreo 3 saptamani dupa faza aia.Motorul nu s-a calat(si eu m-am speriat atunci pe moment,da am dat usor la pedala si nu mergea mai greu sau mai usor,ci normal),numai ca l-am pornit dupa vreo 20,25 de min ca am zis sa se raceasca un pic.Intradevar astea cu racire pe aer sunt nasoale ca nu le poti adapta sistem aditional de racire.
  4. In primul rand scuze de offtopic,dar nu am mai deschis alt topic ca nu avea sens!DA!Si eu stiam la fel,cel putin inainte sa o modific pe Yama!Dupa ce i-am taiat+curatat toba si dupa ce i-am schimbat filtru de aer,am incercat sa o supralimentez,coborand sigurantele o treapta in ambele unitati ale carbului!Dupa modificare am observat clar schimbarile:mobra pornea putin mai greu,la accelerari bruste si in plaje de turatii reduse se simtea usor ca trage mai bine,in schimb la turatie mare motorul tragea mult mai bine(acolo era cea mai evidenta schimbarea).Totul a fost bine pana am intalnit in vara o purtiune de vreo 3 km prin padure unde am mers mai mult in viteza 1si2.La un moment dat cand am tras ambreajul si l-am lasat la ralanti motorul s-a oprit!Ma dau jos,ma uit pun mana si aproape ca mi-a ramas pielea pe aripioarele de racire!Daca te uita-i atent vedeai ca si culoarea aluminiului(din aripioare) se schimbase atat era de incins!Dupa faza asta,am pus la loc sigurantele (al treilea canal de sus) si nu am mai avut probleme cu incalzirea!N-a.......acum nu mai stiu care teorie e adevarata.
  5. Inca vreo doua,trei posturi ca asta si dupa ce isi rezolva omu problema,putem transforma numele topicului in "Bancuri de enduristi" Mesaj completat Si omu` spunea:."Va rog nu vreau sa citesc raspunsuri de genu ,, cumparati un motor mai mare " pentru ca poate unii atat isi pot permite deocamdata" . CRIMINAL!!!!
  6. OK,eu sunt cimpanzeu` si tu esti "intelectu`",dar inceteaza odata ca oricum postezi numai ca sa te bagi in seama si nu esti interesat de adevarata framantare a topicului! Mesaj completat Tocmai ai pierdut fro doua minutele pretioase din viata ta scriind acest post,da` nu asta e problema,ci faptul ca la randul tau m-ai facut si pe mine sa pierd din timpul meu!Acuma probabil astepti ceva premiu si tu pt desteptaciune! Mesaj completat Nu am dat o lege,pt ca nu am facut absolut nici un calcul din care sa rezulte ce am scris mai sus,dar aceasta idee a pornit de cand am schimbat ambielajul la aprilia si am observat un sistem destul de complex de rotite de transmisie din plastic,care la randul lor antrenau pompa!Dupa cum probabil nu v-ati dat seama,nu incerc sa invat pe nimeni nimic,ci vreau doar sa imi lamuresc o problema care de mult timp ma freaca.
  7. Vand set cauciucuri SM Pirelli noi noute pe 17 pret 100euro,sau schimb cu ceva cauciucuri enduro-cross pe 18 nu mai inguste de 120!Revin cu mai multe info (model-dimensiuni) ca acum e seara si nu am chef sa le caut.Cei interesati pot lasa PM!Deasemenea mai vand un pinion nou JT pretabil pt supermoto cu 40 de coltisori pt honda crf(nu stiu,poate potriveste si la wr-uri-yzf-uri!
  8. Mesaj completat Si ca sa se faca lumina!Da am gresit,ortografic,ERATA - amestec separat = Bidonasul de ulei din care pompita de ulei actionata mecanic furnizeaza ulei in diferite proportii in functie de turatia motorului!~ Mesaj completat Pai am avut in vedere treaba asta,dar nu e chiar asa mare diferenta,ca aprilia nu are 15 cp ci are 32.Si pana la urma caii putere nu sunt cauza uzurii,ci doar efectul deoarece pt a scoate multi cai dintr-un motor exista compromisuri cum ar fii marimea exagerata a portilor de evacuare si admisie,lungimea cursei pistonului care difera si numarul de segmenti!Nu mai spun de cantitatea de benzina arsa si temperatura la care functioneaza...dar nu stiu...cat m-am tot gandit ,diferenta este mare,Repet - 20 si ceva de mii de km fata de 20,30 de ore de functionare! Si pana la urma,de aia am facut referire la modul de ungere deoarece m-am gandit ca joaca un rol important in viata motoarelor deoarece acea pompa de ulei furnizeaza un debit variabil de ulei in functie de turele motorului si ma gandesc ca si raportul de amestec benzina\ulei difera,de ex la turatii mici 16-20 g la litru si la turatii mai mari cand motorul are nevoie de ungere buna,probabil acest raport creste,pana undeva la 25-30 g\litru!
  9. Crede-ma ca am desfacut si reglat multe carburatoare (cel putin mai multe ca tine) de scutere si motociclete cu astfel de tip de ungere ca sa imi dau seama cum sta treaba!
  10. O singura intrebare am!De ce un cross 125 (cu amestec in benzina) tine "5 ture la motocros" si un motor de pe un enduro oarecare,Ex:Aprilia rx,tot 125 (cu amestec separat) tine cam 27000km(record atins de mine nu in totalitate ci de la 13500km)????????
  11. PURE PASSION

    2t Versus 4t

    La enduro,m-am convins!!!NUMAi 2t deoarece sunt usoare,manevrabile,nervoase,si daca nu pui benzina in calcul sunt mai usor de intretinut ca 4t ,(nu vorbesc de xr,ttr,ci de crfx,excf si restu din bransa) Acum pt hard vreau sa imi cumpar (din nou) un aprilia rx 125 2000+.Bafta!
  12. Scuze de intarziere,sper sa fie cu folos!Folosesc Castrol gtx 3 20Wsae40,mineral,puternic aditivat!Placute frana am cumparat Lucas ca numa de alea am gasit,daca gaseam cumparam si mai ieftine iar lantu este did,capsat,momentan cu foaie de 42 pe spate (nu o mai bag la endureala tare)!Uleiul il schimb cam la 2000,2500 Km si filtru de obicei la fiecare schimbare!
  13. PURE PASSION

    Suzuki Dr 350 S

    Si asta e putin!Sigur nu ma crezi dca iti spun ca stiu pe cineva,care vara unge porcii pe urechi cu ulei de motor,sa nu faca scoarte!
  14. PURE PASSION

    Suzuki Dr 350 S

    Filtrele de aer io,le ungeam cu spray pt desfacut suruburi,care se comporta exemplar,toate pariculele de praf ramanand la suprafata! la motor......dai o cautare pe louis ,,., WWW.louis.de ,apare sus o lista din care alegi bike datenbank,dupa care introduci marca,modelulsi capacitatea si dai Suchen!Dupa aia iti apare un tabel cu datele pt motoreta,cu tipul de ulei,cantitatea si mai multe! Daca nu te descurci anuntama! Succes!
×
×
  • Creează nouă...