Gothmog Postat Septembrie 18, 2008 Autor Share Postat Septembrie 18, 2008 cu abs-ul pe ud poti frana cat vrei de brutal. nu te lasa sa derapezi. eu ma joc cu frana spate si la 100kph, si ce imi place cand iese fum din guma, si scartaie ca un camion . incearca sa incerci diferite trick-uri cu ea acolo unde ai cum. trebuie sa ii cunosti toate punctele forte/slabe. ce ma linisteste este faptul ca si la tine vantul te protejeaza doar pana la cap, adica la fel ca la a mea. deci nu ma mai agit cu schimbarea parbrizului, caci si asta pe care il am este touring, mai inalt cu ceva cm, si ma protejeaza la fel ca cel original... Da, pe undeva ai dreptate cu ABS-ul numai ca la viteze mici pe linii de tramvai sau capace de canal nu are timp sa actioneze si risti sa te versi. Am patit-o in primul moment cand m-am suit pe ea, in spate la Yamaha la primii 2 metri, au nisip si praf mult in spatele showroom-ului si cand am franat a derapat lateral, lucru pt care ABS-ul nu este programat si nu te poate ajuta, a fost cat pe-aci s-o scap... Oricum "the bluespot calipers" is criminale, zicea cineva ca e "interzis" sa montezi furtune otelite, devine ucigatoare frana in conditiile alea In rest am mers cu ea pe vremea asta mizerabila si nu am avut nicio problema, motoru e super stabil, aderenta e, frane perfect dozabile sunt, mai nasol e ca miroase a incins de la evacuarea care se uda de pe drum, ma tot sperii ca nu cumva sa pateasca ceva, dar sunt sigur ca e ok. S-auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.