alexutzzz Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Dupa problemele avute cu 954 m-am saturat sa astept sa se faca inca o constatare si reparatie pe garantie si ma bate gandul la un buy back 954 are amortizor ohlins Parbriz Fabbri Toba Mivv carbon Buloane Motrax Gume noi Kit de lant nou nemontat +alte cateva nimicuri toate puse de mine 1000rr 2004 cam stock 16000km Merita trecerea de la una la cealanta? Este 1000rr cu mult peste 954? Rog pe cei care au mers pe ambele modele si care cunosc bine sa isi dea cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 Parerea mea proprie si personala este sa nu te pripesti sa vinzi 954, pentru ca sansele sa mai ai o alta problema de fiabilitate sunt mici (zic eu). 954 este o motocicleta foarte fiabila, este un fapt recunoscut in toata lumea, rod al unei evolutii de 10 ani sub "inaltul patronaj" al lui Tadao Baba. . 1000 RR este o motocicleta construita absolut de la zero, de o alta echipa de proiectare, dupa plecarea maestrului. Ok, acum la capitolul comparativ, intrucat nu se arunca nimeni, voi incerca tot eu..... Cu 954 ma dau zi de zi de un an. M-am dat o singura data cu 1000 RR din 2004, acum vreo 2 ani, cam juma de zi, am prins si niste serpentine....dar impresiile nu sunt foarte proaspete, asa mi-am facut un pic temele, sa vad daca am ramas eu cu parerea corecta. Si se pare ca da: 1000 RR este o motocicleta mai performanta la majoritatea capitolelor. Un pachet mai rafinat, mai evoluat. Este primul superbike de la Honda proiectat mai intai pt pista si apoi adaptat pt strada, spre deosebire de 900 RR-uri, care au beneficiat de o filosofie inversa. 1000 este evident mai puternica decat 954, are o injectie mai avansata (dual stage), dar avand si destule kilograme in plus, nu vei simti un salt spectaculos. Dar trage mai tare si ceva mai liniar. Ai senzatia falsa ca mergi mai incet decat pe 954 pentru ca totul este mai rafinat, motoreta este mai lunga, mai grea pe fata si ciclistica nu este asa reactiva. S-a cam pierdut din impresia de 600 pe care o primesti de la cadrul de 954 pt ca 1000 este mai lunga, mai grea si mai mare per ansamblu. Se lasa o idee mai greu pe viraje dar este mai stabila si mai usor de exploatat ca ciclistica...nu mai e asa punkista ca 954, care scutura din ghidoane si sare pe o roata daca esti cioban cu acceleratia. 1000 RR este vizibil mai rapida dupa 200 km/h, acolo chiar se simte. Pozitia pe 1000 RR este mai orientata spre racing deci mai incomoda, asa ca nu te mai baza pe drumuri de +500km. Esapamentul pe sub coditza a eliminat si posibilitatea de a avea un mic portbagaj sub saua pasagerului...canci spatiu Personal, imi amintesc ca 1000 RR mi s-a parut o motocicleta de nota 10, minus emotia si pofta de "joaca" pe care mi le da 954, pe care aproape ca nu o simt intre picioare. De aceea astept sa-mi permit Blade-ul din 2008, care are chiar un kg in minus fata de 954 si reprezinta o intoarcere la vechile valori ale seriei 900. Dar voi pastra 954, pentru ca sunt indragostit de ea. (ma rog, asta a fost o nota de subsol pur personala) Concluzia mea, nu dai gres cu 1000RR, este o super-motoreta. Nu dai gres nici cu 954, este tot o super-motoreta, dar altfel Depinde ce-ti doresti. Bafta maxima! Acum astept sa sara "profesorii" pe mine sa-mi zica ce fain am batut campii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Septembrie 6, 2008 Autor Share Postat Septembrie 6, 2008 Deocamdata sunt indragostit de 954 dar inca nu stiu ce defecte are si constatarea+reparatia vor dura. Exista solutia inlocuiri intregului motor pe garantie si atunci parca imi vine sa raman la 954. Am o mare doza de retinere in a trece la 1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 eu vreau la anu' sa fac tranzitia pe 1000rr da...pe hartie pare mai puturoasa si mai grea decat 954, dar mor dupa look-ul ei ce codita...ce faruri... cred ca in final toata treaba e sa-ti placa optic...oricum amandoua stiu sa fuga si sa franeze peste ce stim noi cei de aici (cu foarte mici exceptii) as vrea insa sa probez una inainte de achizitionare poate nu dau nici 929-le si imi fac colectie...ar fi a 3-a... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 Confirm in totalitate slusele lui Kata San. Cu 954 am mers 1 luna, iar cu 1000rr 2 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Septembrie 7, 2008 Autor Share Postat Septembrie 7, 2008 Mai astept ceva pareri.am tot cautat si cam ce zice Cata e adevarat. Se poate numi progres? de la 954 la 1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 Parerea mea proprie si personala este sa nu te pripesti sa vinzi 954, pentru ca sansele sa mai ai o alta problema de fiabilitate sunt mici (zic eu). 954 este o motocicleta foarte fiabila, este un fapt recunoscut in toata lumea, rod al unei evolutii de 10 ani sub "inaltul patronaj" al lui Tadao Baba. . 1000 RR este o motocicleta construita absolut de la zero, de o alta echipa de proiectare, dupa plecarea maestrului. Ok, acum la capitolul comparativ, intrucat nu se arunca nimeni, voi incerca tot eu..... Cu 954 ma dau zi de zi de un an. M-am dat o singura data cu 1000 RR din 2004, acum vreo 2 ani, cam juma de zi, am prins si niste serpentine....dar impresiile nu sunt foarte proaspete, asa mi-am facut un pic temele, sa vad daca am ramas eu cu parerea corecta. Si se pare ca da: 1000 RR este o motocicleta mai performanta la majoritatea capitolelor. Un pachet mai rafinat, mai evoluat. Este primul superbike de la Honda proiectat mai intai pt pista si apoi adaptat pt strada, spre deosebire de 900 RR-uri, care au beneficiat de o filosofie inversa. 1000 este evident mai puternica decat 954, are o injectie mai avansata (dual stage), dar avand si destule kilograme in plus, nu vei simti un salt spectaculos. Dar trage mai tare si ceva mai liniar. Ai senzatia falsa ca mergi mai incet decat pe 954 pentru ca totul este mai rafinat, motoreta este mai lunga, mai grea pe fata si ciclistica nu este asa reactiva. S-a cam pierdut din impresia de 600 pe care o primesti de la cadrul de 954 pt ca 1000 este mai lunga, mai grea si mai mare per ansamblu. Se lasa o idee mai greu pe viraje dar este mai stabila si mai usor de exploatat ca ciclistica...nu mai e asa punkista ca 954, care scutura din ghidoane si sare pe o roata daca esti cioban cu acceleratia. 1000 RR este vizibil mai rapida dupa 200 km/h, acolo chiar se simte. Pozitia pe 1000 RR este mai orientata spre racing deci mai incomoda, asa ca nu te mai baza pe drumuri de +500km. Esapamentul pe sub coditza a eliminat si posibilitatea de a avea un mic portbagaj sub saua pasagerului...canci spatiu Personal, imi amintesc ca 1000 RR mi s-a parut o motocicleta de nota 10, minus emotia si pofta de "joaca" pe care mi le da 954, pe care aproape ca nu o simt intre picioare. De aceea astept sa-mi permit Blade-ul din 2008, care are chiar un kg in minus fata de 954 si reprezinta o intoarcere la vechile valori ale seriei 900. Dar voi pastra 954, pentru ca sunt indragostit de ea. (ma rog, asta a fost o nota de subsol pur personala) Concluzia mea, nu dai gres cu 1000RR, este o super-motoreta. Nu dai gres nici cu 954, este tot o super-motoreta, dar altfel Depinde ce-ti doresti. Bafta maxima! Acum astept sa sara "profesorii" pe mine sa-mi zica ce fain am batut campii.... eu m-am dat cu 1000rr-ul si am 954. nici eu nu puteam sa zic mai bine. as avea doar o mica completare. sambata balamuc mi-a spus asa... 954 e buna la toate si nu e buna de nimic, daca vrei pe pista si nu esti profesionist, e perfecta, daca vrei pentru stuntriding e perfecta daca nu esti profesionist, deci e o motocicleta polivalenta care are un pic din toate, poti sa faci orice cu ea cu o singura conditie, sa nu ceri foarte mult de la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 eu m-am dat cu 1000rr-ul si am 954. nici eu nu puteam sa zic mai bine. as avea doar o mica completare. sambata balamuc mi-a spus asa...954 e buna la toate si nu e buna de nimic, daca vrei pe pista si nu esti profesionist, e perfecta, daca vrei pentru stuntriding e perfecta daca nu esti profesionist, deci e o motocicleta polivalenta care are un pic din toate, poti sa faci orice cu ea cu o singura conditie, sa nu ceri foarte mult de la ea. Sunt de parere ca Balamuc - cel mai tatic pe 954 pe care-l cunosc - exagereaza un pic sub imperiul monstrului ala de zx-10 cu care se da acum si imi sustin afirmatia cu cel mai la indemana caz: Jagi. Bogdan scoate untul din 954-le ala al lui cu care, cu un minim de modificari si cu slick-uri ii bate la poponeatza pe altii cu motoare mult mai noi si mai puternice. Concluzia: daca esti BUN, poti sa ceri si mult de la 954 si iti va da! Vezi timpii de 1,10 pe care ii scoate constant Jagi pe amck. Nici la Serres nu se descurca rau si mi-a zis ca simte handicapul de cai putere numai pe linia dreapta, dupa 200 km/h. Dar recupereaza pe frane Dar, in esenta, Balamuc are dreptate. 954 nu a fost proiectata pentru a fi in primul rand o arma de circuit, ci un real-world superbike, pentru simplul motiv ca in perioada aceea, Honda alerga in WSBK si AMA cu V2, adica cu VTR SP - RC51. Au testat doar in 2002 in AMA super-stock in paralel cu RC51 si au avut parca o victorie si doua locuri 2. Nu-i rau! Culmea, pe vremea aia, la 600 alergau cu F4i si chiar aveau succes. Revenind la 954, singurul repros care i s-a facut la vremea aparitiei sale a fost handicapul de cai putere (vreo 10-12) pe care il avea fata de gixxer si r1. In rest, opinia generala a jurnalistilor vremii a fost ca 954 era lider in clasa la capitolele ciclistica, frane, kilograme (168 !!!). Deci, in mainile potrivite, face super-treaba!!! de unde si legiunile de fani. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 (editat) eu sunt de parere ca ce apare mai nou e mai bun decat ce a fost inainte! se numeste evolutie! cei de la Honda considerau 900rr mai bun decat 919,929,954...considerati ca e adevarat? windows 95 e mai bun ca windows me? dupa cum toata lumea de aici a cazut de acord...: depinde ce-ti doresti! Editat Septembrie 7, 2008 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 nu intotdeauna un pas inainte inseamna evolutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 nu intotdeauna un pas inainte inseamna evolutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 In cazul nostru, da, pasul facut inainte a insemnat evolutie nu neaparat imediata ci in timp. Multi au privit in urma cu tristete catre 954 dar au trecut la miar, pentru ca voiau sa poata tine pasul cu mai puternicele concurente. La 1000 RR, evolutia a fost constanta din 2004 si pana in 2007. Motocicleta a pierdut kilograme, a castigat cai putere, iar micile ajustari la sasiu au facut-o din ce in ce mai manevrabila. Asa se face ca in 2007 1000RR era deja un pachet complet si bine pus la punct. Adevarata revolutie, insa, eu zic ca a venit in 2008, cand a aparut un Fireblade care respecta vechile percepte din anii '90: greutate si manevrabilitate de clasa 600 putere bruta din plin si in primul rand caracter. Blade '08 se pare ca nu mai este o doamna ci o huliganca, iar asta mie imi place mult. Asa era primul 900RR. La ora asta, Tadao Baba rade cu tigara in coltul gurii si gandeste: I told you so!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 mai dar asta din 2008 are 200kg?! peste tot asa scrie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 mai dar asta din 2008 are 200kg?!peste tot asa scrie... Nu, man, la plin nu are 200. are vreo 196-198 (nu mai stiu si mi-e lene sa ma uit). E cea mai usoara din clasa asta! La gol are 167 Kg. Asta stiu sigur Oricum, nu am inteles niciodata cum calculeaza producatorii greutatile astea, ca daca aduni benzina cu antigelul, cu lichidul de frana, etc... nu iese calculul niciodata..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 http://www.motorbikes.be/en/Honda_CBR_1000...blade_2008.aspx daca te uiti la 954-929 dau greutatea reala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 http://www.motorbikes.be/en/Honda_CBR_1000...blade_2008.aspxdaca te uiti la 954-929 dau greutatea reala... la blade 2008 au scris gresit, crede-ma pe cuvant, aia e greutatea la plin. Bashka, m-am suit pe ea....e fulg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 asa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.