mihainipra Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 salut, cer tuturor un sfat ,o parere,daca cineva a patit,daca vrea cineva sa ma ajute am un dnepr ,acum 3 luni m-am hotarat sa segmentez pistonu stang(nu avea compresie,dadea cu albastru).Am luat segmenti noi,ceva garnituri,si m-am apucat de treaba,dar nu am mai reusit sa-l fac sa mearga!Am verificat:aprindere(am schimbat bujii,fise,si fisele intre ele-stangu nimic;segmenti- are compresie,i-am pus la 120grade,segmentii au joc se plimba usor pe piston,;pistonu e curat nu are urme vizibile de deformare lovire zgarieturi,jocuri etc;chiulasa e buna am schimbat cateva randuri de garnituri,am verificat supapele- din cata benzina tine camera ,in cca10 min a pirdut 1/2 pe la evacuare;am reglat jocurile ca la carte, am lasat joc ,am luat tot jocul; carburatorul am dat amestec ,am saracit amestecu,am ridicat am lasat relantiul,le-am schimbat intre ele---------------------------------------------------------------------------------------NIMIC,NIMIC,NIMIC mentionez ca cil drept lucreaza normal(usor accelerat sa compenseze)dar stangul nu functioneaza deloc ,sub nici o forma,in afara de ceva rateuri-----NIMIC mor de oftica sunt disperat sunt depasit de situatie, am facut si refacut TOT si din nou si de la capat,fara nici un rezultat nu mai am resurse logice sa gasesc pot gasi un defect ,posibil,ocolo oricat de mic, SA MEARGA va rog sa-mi dati o mana de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Si spui ca ai schimbat carburatoarele intre ele? si tot asa? - stangul nu merge si dreptul merge? scanteie banuiesc ca ai.... de unde esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 (editat) ....ghiduri ,supape, carburator, simetrie avans.... Trebuie verificate, si refacute.....si o sa mearga ....o vreme.... ...fum albastru insemna ca suge ulei cat vrea el, pe la admisie.... Doar sa repeti la nesfarsit nu stiu ce ritual de desfacere, frecare, punere la loc nu foloseste la nimic(asemanator cu deschisul capotei la masina, uitatul si trantitul la loc..)....Chiar trebuie sa-i faci ceea ce trebuie! Ce uzura are cilindrul?Cum se modifica fanta la segmenti pozitionandu-i in diferite locatii in cilindru?De ce a trebuit resegmentat?Ce joc au supapele in ghiduri?Ce diferente de moment de aprindere ai intre stanga si dreapta? Editat Septembrie 10, 2008 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihainipra Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 ....ghiduri ,supape, carburator, simetrie avans....Trebuie verificate, si refacute.....si o sa mearga ....o vreme.... ...fum albastru insemna ca suge ulei cat vrea el, pe la admisie.... Doar sa repeti la nesfarsit nu stiu ce ritual de desfacere, frecare, punere la loc nu foloseste la nimic(asemanator cu deschisul capotei la masina, uitatul si trantitul la loc..)....Chiar trebuie sa-i faci ceea ce trebuie! Ce uzura are cilindrul?Cum se modifica fanta la segmenti pozitionandu-i in diferite locatii in cilindru?De ce a trebuit resegmentat?Ce joc au supapele in ghiduri?Ce diferente de moment de aprindere ai intre stanga si dreapta? multumesc pentru idei,nu sunt de meserie(daca am dacie nu inseamna ca stiu ce-i aia simetrie avans) ghiduri,supape,ce poat sa aiba daca motoru mergea inainte,si am compresie,acum nici macar nu fumega-da doar niste rateuri rareori fum albastru inseamna ulei ars,din cate stiu,si nu cred ca ar avea de unde sa ia in admisie( apasand chiar pe cozile supapelor se misca lin fara joc) inainte de segmentare,nu avea deloc compresie,dar mergea cilindrul nu prezinta semne de uzura(bavura la pms sau pmi,zgirieturi raclari ,urme de frecat cu piston,bolt,sau ovalizare-cred ca a fost alezat cu ceva timp inainte sa o cumpar) segmentii care i-am scos erau f subtiri fata de cei ce i-am pus(uzati ),si de cate ori am ajuns sa scot cilindrul de pe piston,segmentii isi pastrasera unghiurile unul fata de celalalt diferente de moment de apridere? pai daca am inversat si fisele intre bujii ce diferenta mai poate fi vorba,ca doar nu s-a modificat in cateva grade momentul aprinderii pastrind raportul de compresie,si daca ar fi asa ar trebui sa ,,bata avansul '' multumesc pentru opinii in continuare, sunt din Bucuresti,s3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 ....ghiduri ,supape, carburator, simetrie avans....Trebuie verificate, si refacute.....si o sa mearga ....o vreme.... ...fum albastru insemna ca suge ulei cat vrea el, pe la admisie.... Doar sa repeti la nesfarsit nu stiu ce ritual de desfacere, frecare, punere la loc nu foloseste la nimic(asemanator cu deschisul capotei la masina, uitatul si trantitul la loc..)....Chiar trebuie sa-i faci ceea ce trebuie! Ce uzura are cilindrul?Cum se modifica fanta la segmenti pozitionandu-i in diferite locatii in cilindru?De ce a trebuit resegmentat?Ce joc au supapele in ghiduri?Ce diferente de moment de aprindere ai intre stanga si dreapta? mey, tu vrei neaparat sa il descurajezi pe om... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihainipra Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 Si spui ca ai schimbat carburatoarele intre ele? si tot asa? - stangul nu merge si dreptul merge? scanteie banuiesc ca ai.... de unde esti? bucuresti sectoru 3,am scanteie,am compresie,(benzineste scanteieste da nu porneste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 he he, si eu am schimbat fise si bujii si carburatoare si pe mama si pe tata si stangul tot nu mergea, la uralul de 750. deja ma gandeam ce s-o fi intamplat in motor, dar pana acolo am zis sa schimb si bobina cu alta mai putin ruseasca. ce mi-as mai baga eu (cuvant urat) in bobinele rusesti de (cuvant urat). brusc a inceput sa mearga motoreta in doi cilindrii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihainipra Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 he he, si eu am schimbat fise si bujii si carburatoare si pe mama si pe tata si stangul tot nu mergea, la uralul de 750. deja ma gandeam ce s-o fi intamplat in motor, dar pana acolo am zis sa schimb si bobina cu alta mai putin ruseasca. ce mi-as mai baga eu (cuvant urat) in bobinele rusesti de (cuvant urat). brusc a inceput sa mearga motoreta in doi cilindrii... am schimbat fisele intre ele ,le-am schimbat din legaturile (surubele)de la bobina(adica puse in crucis)si tot asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 (editat) salut, cer tuturor un sfat ,o parere,daca cineva a patit,daca vrea cineva sa ma ajute am un dnepr ,acum 3 luni m-am hotarat sa segmentez pistonu stang(nu avea compresie,dadea cu albastru).Am luat segmenti noi,ceva garnituri,si m-am apucat de treaba,dar nu am mai reusit sa-l fac sa mearga!Am verificat:aprindere(am schimbat bujii,fise,si fisele intre ele-stangu nimic;segmenti- are compresie,i-am pus la 120grade,segmentii au joc se plimba usor pe piston,;pistonu e curat nu are urme vizibile de deformare lovire zgarieturi,jocuri etc;chiulasa e buna am schimbat cateva randuri de garnituri,am verificat supapele- din cata benzina tine camera ,in cca10 min a pirdut 1/2 pe la evacuare;am reglat jocurile ca la carte, am lasat joc ,am luat tot jocul; carburatorul am dat amestec ,am saracit amestecu,am ridicat am lasat relantiul,le-am schimbat intre ele---------------------------------------------------------------------------------------NIMIC,NIMIC,NIMIC mentionez ca cil drept lucreaza normal(usor accelerat sa compenseze)dar stangul nu functioneaza deloc ,sub nici o forma,in afara de ceva rateuri-----NIMIC mor de oftica sunt disperat sunt depasit de situatie, am facut si refacut TOT si din nou si de la capat,fara nici un rezultat nu mai am resurse logice sa gasesc pot gasi un defect ,posibil,ocolo oricat de mic, SA MEARGA va rog sa-mi dati o mana de ajutor EXACT asta a avut si dnepr-ul pe care l-am avut eu... si EXACT de-asta mi-am si bagat "byp" in el de nipru... m-am saturat... cand mergea cand nu mergea(asta il apuca la minim 30-40 de km distanta de casa... ) Da' vezi , tu sa nu te lasi , schimba tot , baga in ea cam cat ai da pe un NX650 SH , si pe urma sezi si mediteaza Editat Septembrie 10, 2008 de DARK-RIDER-82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 he he, si eu am schimbat fise si bujii si carburatoare si pe mama si pe tata si stangul tot nu mergea, la uralul de 750. deja ma gandeam ce s-o fi intamplat in motor, dar pana acolo am zis sa schimb si bobina cu alta mai putin ruseasca. ce mi-as mai baga eu (cuvant urat) in bobinele rusesti de (cuvant urat). brusc a inceput sa mearga motoreta in doi cilindrii... asta ma gandesc si eu sa incerc la al meu, k multzi au avut probblema asta al meu merge f bine in ture mici si f bine in ture mari...la turztie mijlocie(sa zic) merge stangul si dreptul mai mult rateuri iar apoi cand ajunge sa se intinda putin o i-a si dreptul k lumea.... tre sa incerc chestia cu bobina neaparat...ce bobine ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihainipra Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 EXACT asta a avut si dnepr-ul pe care l-am avut eu... si EXACT de-asta mi-am si bagat "byp" in el de nipru... m-am saturat... cand mergea cand nu mergea(asta il apuca la minim 30-40 de km distanta de casa... )Da' vezi , tu sa nu te lasi , schimba tot , baga in ea cam cat ai da pe un NX650 SH , si pe urma sezi si mediteaza da, asa e da ce-ai face in locu meu? daca am zis ca treaba tine de ceva timp,inseamna ca nu merg la service, cumpar motoare noi sau chem ''meseriasi''din motive strict financiare,ca daca era alt motiv poate nu mai era cazu' mey, tu vrei neaparat sa il descurajezi pe om... nu ,ea m-a descurajat...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 salut,.................................................................. o mana de ajutor Daca ai inversat bujii, carburi, fise si bobina, n-ai ce sa-i mai faci pt moment! Unde da acele cateva rateuri, pe toba sau carburator? Cred ca mai degraba mai vrerifici o data distributia acolo-i problema. Daca tot nu reusesti, da-mi un tel... Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 asta ma gandesc si eu sa incerc la al meu, k multzi au avut probblema asta al meu merge f bine in ture mici si f bine in ture mari...la turztie mijlocie(sa zic) merge stangul si dreptul mai mult rateuri iar apoi cand ajunge sa se intinda putin o i-a si dreptul k lumea.... tre sa incerc chestia cu bobina neaparat...ce bobine ai pus? zelmot electronic e fabrcia, sau electric sau asa ceva, de la oldtimergarage.szn.pl dupa ce l-am bombardat pe polonez cu mailuri si linkuri catre aia care fac bobinele si care n-au fost capabili sa-mi raspunda. )) am pus si la solo 750 si la M72, merg ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihainipra Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 Daca ai inversat bujii, carburi, fise si bobina, n-ai ce sa-i mai faci pt moment! Unde da acele cateva rateuri, pe toba sau carburator? Cred ca mai degraba mai vrerifici o data distributia acolo-i problema. Daca tot nu reusesti, da-mi un tel... Succes! mersi de idee am verificat distributia- deschide supapa-admisie-inchide supapa-compresie-evacuare-deschide supapa etc...... rateurile sunt sporadice si sunt in evacuare(cred ca sunt din ''perechea''din cil drept) cand are loc si detenta din dreptu' ce-mi recomanzi,ca intradevar simptomele sunt de distributienepusa la punct,dar totusi de ce dreptu functioneaza bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihainipra Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 Daca ai inversat bujii, carburi, fise si bobina, n-ai ce sa-i mai faci pt moment! Unde da acele cateva rateuri, pe toba sau carburator? Cred ca mai degraba mai vrerifici o data distributia acolo-i problema. Daca tot nu reusesti, da-mi un tel... Succes! mersi de idee am verificat distributia- deschide supapa-admisie-inchide supapa-compresie-evacuare-deschide supapa etc...... rateurile sunt sporadice si sunt in evacuare(cred ca sunt din ''perechea''din cil drept) cand are loc si detenta din dreptu' ce-mi recomanzi,ca intradevar simptomele sunt de distributienepusa la punct,dar totusi de ce dreptu functioneaza bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 zelmot electronic e fabrcia, sau electric sau asa ceva, de la oldtimergarage.szn.pl dupa ce l-am bombardat pe polonez cu mailuri si linkuri catre aia care fac bobinele si care n-au fost capabili sa-mi raspunda. ))am pus si la solo 750 si la M72, merg ambele. ok...tre sa vad si eu ce pot face.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 nipru rulz (scuze de offtopic)..moto cu personalitate face numa` cum vrea el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihainipra Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 nipru rulz (scuze de offtopic)..moto cu personalitate face numa` cum vrea el... multumesc de intelegere,dar tind sa cred ca nu,pentru ca n=am vavut masinarii proaste ci doar prost crescute(folosite -intretinute) de ex al meu saracu-aprindere inversata-prost asezata si cele mai ieftine masini au cererile lor(inscrise pe undeva) am vazut masini ieftine (dacia 1100 si 1300,fiat 850 lada1200,trabant)care stabileau recorduri de varsta si distante,fara reparatii capitale,dar, repet,dar, cei ce le aveau (fara cunostinte prea vaste)respectau cu sfintenie manualul,brosura ,instructiunile,livrate odata cu masina! multumesc tuturor pentru ajutorul(atentie) dat am reusit sa rezolv (cred) multumesc 'cristi57' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lau dnepr Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 sal te ai uitat la tacheti ca eu asa am patit unul era bucati si merea partea dreapta cand vroia ,dar ce sa i faaci asta viata asta i niprul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Pai, spune-ne si noua!Sa mai bifam un fenomen paranormal pe lista de reparatii si lucrari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 (editat) lau dnepr, Niprul tau totdeauna NU a stat bine pe distributie . Pe de o parte ca a fost pe la mine avea culbutori de 2 tipuri, unii model vechi dar bun si altul model nou dubiosi. O parte erau modificati si in interior ace (precum au avut de la inceput BMW-urile inca de pe la R51 din '38) dar nu se stie cate ace sau cat de bune erau. A fost un Nipru abuzat, zona sudata din carter provine de la un proprietar care i-a faramat o biela de la blana. Altii ii dadeau in goarna peste 100 constant si in general a fost pe la incepatori. Asta nu inseamna ca MT10-36-le tau e prost, din contra. Editat Septembrie 10, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Pai, spune-ne si noua!Sa mai bifam un fenomen paranormal pe lista de reparatii si lucrari! bine zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lau dnepr Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 i am schimbat blocul acela ,si am lat un bloc cu tacheti dintr o singura bucata ,si tachetii erau noi dar unul a refuzat sa si faca serviciul si s a sfaramat incet incet pana la brasov (36 de 0re calculate am facut pe drum neavand habar de ce nu merge )niprul nu e motor prost doar piesele noi sunt de cacao de aceea vreau ural nou sportsman viseeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 ................... intradevar simptomele sunt de distributienepusa la punct,dar totusi de ce dreptu functioneaza bine? mi-am inchipuit! explicatia mai jos Pai, spune-ne si noua!Sa mai bifam un fenomen paranormal pe lista de reparatii si lucrari! Fenomenul apare atunci cand butucul camei este dezaxat, sau (mai putin probabil) atunci cand rulmentul axei cu came este gripat, bilele cu tot cu colivie se rotesc in camasa exterioara a rulmentului, caz cum am spus putin probabil dar nu imposibil, ar mai fi posibilitatea ca: colivia rulmentului pomenit mai sus sa fie distrusa si atunci toate bilele se aduna intr-o parte, insa acest lucru face ca distributia sa mearga aiurea alternativ(de la un cilindru la altul), aceasta varianta nefiind valabila in acest caz. Din cele trei variante expuse, prima cred ca este cea care provoaca incidentul pomenit. Deci: daca te uiti atent la surubul camei in functionare vei vedea ca acesta se roteste excentric. Acelasi lucru vei observa si la cama. Restul vei intelege singur... (reglezi platina pe un cilindru, iar pe celalalt ori distanta e prea mare ori nu-i deloc). Sunt curios, ce va spune mihainipra ca a gasit acolo?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihainipra Postat Septembrie 12, 2008 Autor Share Postat Septembrie 12, 2008 Restul vei intelege singur... (reglezi platina pe un cilindru, iar pe celalalt ori distanta e prea mare ori nu-i deloc). Sunt curios, ce va spune mihainipra ca a gasit acolo?.. Salut! Imi e rusine sa recunosc,dar nu pot spune decat ce am facut: cand am desfacut sa segmentez pistonu',am desfacut si capacul la distributie,sa curat filtrul de ulei.Dupa aceea,am montat tot.Nu mergea...... Dupa ce am vorbit cu x cu y ,am cerut ,am intrebat,a venit la recomandarile cuiva si rugamintile mele ,un mester amabil (Pdr),si mi-a explicat(logic si cu argumente)ca cel mai simplu ar fi sa gasesc si sa cumpar un nou motor.Avand ceva experienta cu ceva vechi(Fiat 850 din 1964-de la groapa la servici) am preferat mai intai sa-mi bat capu' sec in timp ce strang si ceva bani (traiasca nevasta). Am incercat toate variantele posibile mecanic vorbind......-nimic,am cumparat piese,...nimic... ...SI ajuns la disperare v-am cerut ajutoru... La sfatul cuiva ,am luat totul de la capat,asa cum scrie in orice carte... ...si ce credeti-scinteia de la stangu' nu era la momentu'potrivit! sa nu mai ma scuz ,de fapt ,nu mai intalnisem asa un tip de delcou! am incercat ceva combinatii si am constatat ca acest tip de distribuitopr a fost gandit pentru un motor cu 4 cilindri -si aveam ceva combinatii cand (din intamplare 3 din4 )scanteia dadea bine pt dreptu' - deci dreptu' mergea ceas si stingu aiurea! Cu ocazia asta am curatat motoru(carteru')de ceva resturi metalice ce-mi dadeau niste batai suspecte,si am izolat baia si ...minune - ...nu mai plange cu lacrimi de ulei! multe scuze si multumiri PS:din distributia descrisa anterior, motoru mergea ,dar doar turat ,ca tunci cind incurci fisele la Dacie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.