valicaddy Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 ,nu mai intalnisem asa un tip de delcou! am incercat ceva combinatii si am constatat ca acest tip de distribuitopr a fost gandit pentru un motor cu 4 cilindri -si aveam ceva combinatii cand (din intamplare 3 din4 )scanteia dadea bine pt dreptu' - deci dreptu' mergea ceas si stingu aiurea! se lasa ceata la mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihainipra Postat Septembrie 13, 2008 Autor Share Postat Septembrie 13, 2008 se lasa ceata la mine! cu prima ocazie o fac o poza cu delcoul,sa fiu mai explicit.Platina e fixa,delcoul,adica cele 2piese care asigura''centrifugarea'' sunt prinse de axa cu un surub,piesa care se fixeaza de ax se aseaza doar in doua pozitii posibile (la 180)cealalta piesa se aseaza in forma de cruce (a sf Andrei) pe prima prinsa in doua pozitii posibile( la ~45de grade) imi cer scuze de limbajul folosit dar nu stiu sa folosesc termeni mai speciali Laun motor clasic,nu poti decat scoate axul delcoului sa cresti avansul sau sa-l scazi pana-l ''pui la punct'' si pe urma sa-l invarti putin in jurul axei sa-l reglezi: toate chestiile astea legate de aprindere nu le poti face la nipru!si mai ales nu trebuie sa vezi daca se respecta ordinea de aprindere(daca asezi fisele corect) si nu mai verifici momentul aprinderii(scanteia)pe fiecare piston in parte, pentru ca nu exista alte combinatii(delcoul pe invirte si da scinteie pe rind la fiecare in parte -daca unu e pus la punct - toate sunt! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 Dezastru! ....acuma chiar ne-ai facut curiosi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 ca sa nu mai deschid alt topic am sa intreb aici... De ceva vreme nu imi mai porneste vaca, tot despre un nipru e vorba, aprindere -ok, reglaj supape-ok,baterie buna..instalatie ok...nu imi ajunge benzina pe cilindri, nici la unu nici la altu...si nu mai vrea s-o ia nicicum. Am desfacut carbelitoarele si le-am spalat/ curatat de 2 ori.Nimic. Am zis ca poate e de la garniturile carbului..pe care le-am schimbat chiar inainte sa inceapa sa imi faca problema asta..dar nu cred ca e de la ele...pt ca sunt identice cu cele vechi...nu au nimic mai diferit..si si is puse corect..fara sa iasa in afara..sau sa fie sugrumate.. Any ideas..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gremlins Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 ca sa nu mai deschid alt topic am sa intreb aici...De ceva vreme nu imi mai porneste vaca, tot despre un nipru e vorba, aprindere -ok, reglaj supape-ok,baterie buna..instalatie ok...nu imi ajunge benzina pe cilindri, nici la unu nici la altu...si nu mai vrea s-o ia nicicum. Am desfacut carbelitoarele si le-am spalat/ curatat de 2 ori.Nimic. Am zis ca poate e de la garniturile carbului..pe care le-am schimbat chiar inainte sa inceapa sa imi faca problema asta..dar nu cred ca e de la ele...pt ca sunt identice cu cele vechi...nu au nimic mai diferit..si si is puse corect..fara sa iasa in afara..sau sa fie sugrumate.. Any ideas..? poate e infundat filtrul din robinet . Curge benzina daca inunzi din buton? Pune benzina noua sa fi sigur. Scinteia este cind trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.