itacernea Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Salut, Am si eu o nelamurire, ce e cu "taberele" astea unii cu 2T altii prefera 4T. O sa imi exprim parerea mea si preferinta si va rog sa imi spuneti cu ce gresesc si care e parea voastra subiectiva vis-a-vis de aceste 2 tabere. De la inceput sa fie clar ca nu am foarte mare experienta cu enduro si inainte sa imi aleg o tabara as vrea sa aflu cat mai multe pareri de la experti(adica voi care le calariti de mai multa vreme). pro si contra 2T: plusuri + motor mic cu putere mare + turatie ridicata ceea ce inseamna ca intr-o treapta poti sa mergi atat repede cat si incet + greutate mai mica datorata cilindreii mai mici, fara baie de ulei, si in general motor mai simplu minusuri: - puterea vine la turatie mare ceea ce inseamna ca trebuie mereu sa gandesti cu un pas inainte si sa accelerezi inainte de panta Pro si contra 4T: Plusuri: + putere mai mare la turatie mica ceea ce inseamna ca poti merge incet la deal Minusuri: - plaja de turatii mai mica - ma simt ca trebuie mereu sa schimb treapta - trebuie motor mai mare ca sa ai aceeasi putere ca un 2T - pare mai scump la intretinere(ma gandesc aici doar la schimbul de ulei si tot e ceva) Cam asta e scurta mea opinie despre cele 2 tabere va rog sa corectati si sa completati. Ca o concluzie eu acum as inclina spre un CR 250. Multumesc. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Mai trebuie mentionat ca variantele 2t nu prea se pot inmatricula...asa ca gasesti numa crossuri... 2t sunt mai putin fiabile, mai usoare, mai puternice, mai putin cuplu. 4t au cuplu , mai grele, fiabile , mai scumpe la intretinere. Un lucru de luat in seama e ca la 2t la o anumita turatie(pe la mijloc) i se mareste puterea.Daca mergi enduro trebuie sai cunosti perioada respectiva si avut grija sa nu se mearga chiar la inceputul intervalului cand se deschid valvele.Te poate lua prin surprindere cand urci ceva si iti fuge mobra de sub fund.(deci ori se merge turat or subturat) EU as recomanda 2t pt cei cu oleak de experienta.Te descurci mai bine si in caz cai scapato undeva tie mai usor so manevrezi (avand greutate mica). Am ales si eu 2t 250cc si ma impac bine cu el.Merge bine la enduro ...iar "prbl" cu cuplu iam rezolvato ...montand o foaie de 53. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 exista topic in care s-a pornit deja discutia asta topic closed Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate