destroyer Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 cine vine la Buzau, trimiteti pe adresa ana.grigore@autorolla.ro nr. de persoane participante (cu nevasta, catel, purcel) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 da mi te rog cat mai multe detalii, poate sunt si altii interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 tocmai am dat mail. La tel nu raspunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 Am trimis pe mail formularul de inscriere si rezervare pt. 2 persoane. O sa-mi iau de rezerva cate 2 perechi de camere+kit de facut pene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
destroyer Postat Septembrie 6, 2005 Autor Share Postat Septembrie 6, 2005 da mi te rog cat mai multe detalii, poate sunt si altii interesati. 237905[/snapback] Ti-am atasat programul si regulamentul. Tel 0788 407051 REGULAMENTUL_ENDURO.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 Am fost si am participat, din pacate numai o singura tura sambata.Cu ocazia aceasta am inteles adevaratul sens al cuvantului "enduro".Ce faceam eu pana acum era o plimbare de pensionar.Am inteles multe lucruri:ca trebuie sa-mi iau o motocicleta mai usoara(au fost doar doua motociclede de 650 cmc, a mea si a unui prieten), sa am cauciucuri de cross in stare f. buna, altfel totul se transforma in chin pe anumite portziuni din traseu.Noroc cu unul din participanti ca a mers impreuna cu mine si ma ajuta sa ridic vaca cand nu mai puteam(multzumesc Daniel ).Traseul a avut 65km care trebuiau parcusi in circa 3 ore.Eu l-am facut in 6! Una peste alta, felicitari organizatorilor, a fost superb traseul ales, a avut de toate:portiuni cu nisip, macadam, suisuri si coborasuri de aveam impresia ca sunt in montagne-rousse.O sa vin de fiecare data acolo(poate cu o capra mai usoara). P.S. minunat vitzelul acela facut la protzap! P.S.2 asteptam poze de la spectatori Razvan-Trancanici, a mers super bine pe un crf 450.si-a facut turele complet si in timp util alt participant la clasa Hobby... au fost si doua fete dragutze care au participat .au mers bine si au terminat toate turele vaca mea dupa unica tura facuta si o poza cu herghelia de motoare cu care am venit asteptam si restul pozelor...Ionut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 Pozele vin pe seara sau maine. Am vreo 300 si trebuie sa selectez si sa fac resize ...nu am timp acum. Cum zicea si Cata: organizarea excelenta, vremea excelenta, traseul excelent (dupa spusele participantilor). Felicitari lui Misu Ioanitescu, Mihai Tufa, fratii lupu si toata gasca de la Buzau care si-au dat silinta sa iasa ceva special. Asteptam si rezultatele oficiale la final. Dupa prima zi aratau asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 OK, daca ne pune Ionut poze e super, poate o sa ma vad si eu in citeva (nr. 537 la clasa hobby, pe Yamaha YZ 400 F). Va rog, a filmat cineva la traseul de motocros sa ma vad si eu ? Ca prietena mea nu a putut ajunge din lipsa de permis! si in rest nu a luat-o nimeni, nu stiu, nu prea s-a mers acolo, s-a stat in tabara, sau comunicarea e de vina, nu stiu, si e pacat, era singurul loc in care se putea filma ca lumea. Intr-adevar a fost super, de la organizare, locatie, traseu (excelente conditii de cazare), vreme, atmosfera (rock-en-roll live! si proiectie cu ce s-a filmat in ziua respectiva pe traseu ,festivitatea de premiere cu premii frumoase -cupe, diplome, sprayuri, ulei, electrocasnice-fetele au primit cite un filtru de cafea! Daca nu veneam pierdeam ceva suuuuuper! Intr-adevar, cine supralicita si dadea "full gas", ori cadea, ori se ratacea si acolo raminea (am stat si eu o jumatate de ora in mlastina de dupa drumul de asfalt de la Sarata Monteoru (imediat dupa unicul CP), noroc cu doi baieti din Bistrita care m-au scos, motorul era infipt in sleau in scarite in namol lipicios, trei insi ne-am chinuit. Si eu la rindul meu l-am scos pe un baiat din Brasov (Vestemean) a doua zi de undeva dintr-o ripa cu noroi (din afara traseului!) Important e sa-ti conservi energia, sa studiezi traseul in prima tura si dupa aceea sa mergi mai tare (pe ultima parte se mergea in ritm cool, prima a fost plimbare, am stat 30 minute la unicul CP. In orice caz, iti trebuie antrenament, conditie fizica (din cauza biroului nu prea stau bine in momentul de fta la nici una, de aceea am mers la "hobby"), motor usor (Cata, stiu ce inseamna o "hartana" de 150 kile, crede-ma, 4 ani m-am chinuit cu TT-ul de 600, de aceea nici nu m-am bagat pina cum la vreo cursa de enduro, am mers numai la rally-raid tot teren si la Enduromania - poate mi-ati citi articolul din Motolife din martie de anul trecut), nu ai ce cauta cu "vaca", aia e de rally-raid si soft-amateur-exploring enduro-foarte buna pentru asa ceva, de altfel, e super fiabila si comoda- eu am venit din Germania pe ea acum 4 ani prin Alpi!). Oricum, felicitari ca ai terminat o tura, e o performanta! Uite, fetele de pilda cu doi timpi de 125 - f.usoare, chiar daca nu scot 25 cai! au mers incet si au terminat tura de duminica cu doar 15 minute intirziere! Deci greutatea si guma conteaza! Felicitari organizatorilor (in special lui Misu pentru alegerea traseului, a fost de vis si lui Mihai si celorlalti care l-au marcat) si tuturor participantilor ! Sa ne vedem sanatosi la urmatoarea cursa! (se prefigureaza Zarnesti, organizata de Marcel Butuza, pe 29-30 octombrie)-sa vedem daca ne-o cruta ploaia pina atunci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raven Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 Traseul a fost foarte misto si destul de dificil pt clasa hobby, insa m-am simtit extraordinar in cursa pana au inceput "evenimentele " mai putin placute , din cauza unei erori de organizare nu am putut pleca in acelasi interval cu clasa C , fiind programat la start cu clasa B (30 de minute avans) , fapt ce m-a fortat sa fac discovery cam 30 de minute prin padure , cautand marcajele furate de pe copaci de cine stie cine .... m-am invartit ca boul pana a ajuns o parte din plutonul de la clasa C . Am mai cautat si cu ei drumul cam 15 minute pana am avut semnal pe telefoane si am putut suna un organizator. Dupa ce a primit make o directie relativa , am reusit sa gasim si CP-ul urmator. Din pacate , pe aceasta portiune , am reusit sa cad si sa imi .ut degetul mic de la mana dreapta . Am terminat prima tura cu 16 minute penalizare , din peste 30 initiale , dar nu am mai putut sa merg mai departe din cauza degetului tupeist. Am regasit marcajele furate , facute ghem , cu crengi cu tot intr-o mare balta cu noroi , dar deja era prea tarziu. Una peste alta cursa a fost misto si o astept pe urmatoarea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 Traseul a fost foarte misto si destul de dificil pt clasa hobby, insa m-am simtit extraordinar in cursa pana au inceput "evenimentele " mai putin placute , din cauza unei erori de organizare nu am putut pleca in acelasi interval cu clasa C , fiind programat la start cu clasa B (30 de minute avans) , fapt ce m-a fortat sa fac discovery cam 30 de minute prin padure , cautand marcajele furate de pe copaci de cine stie cine .... m-am invartit ca boul pana a ajuns o parte din plutonul de la clasa C . Am mai cautat si cu ei drumul cam 15 minute pana am avut semnal pe telefoane si am putut suna un organizator. Dupa ce a primit make o directie relativa , am reusit sa gasim si CP-ul urmator. Din pacate , pe aceasta portiune , am reusit sa cad si sa imi .ut degetul mic de la mana dreapta . Am terminat prima tura cu 16 minute penalizare , din peste 30 initiale , dar nu am mai putut sa merg mai departe din cauza degetului tupeist.Am regasit marcajele furate , facute ghem , cu crengi cu tot intr-o mare balta cu noroi , dar deja era prea tarziu. Una peste alta cursa a fost misto si o astept pe urmatoarea . 241351[/snapback] Bravo, domnule, ce numar si motor aveai? Cred ca ne-am intilnit atunci cind eram toti pierduti in prima tura (cu Trancanici, Max, Cata, etc) in valea aceea cind trebuia sa o luam la dreapta imediat pe piriu. By the way , are cineva clasamentele finale, le putem viziona undeva? cu detaliile repective eventual... Bafta cu degetul, poate ne vedem la raid la Brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raven Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 (editat) yamaha wr450f 301 pe fond rosu .... Editat Septembrie 12, 2005 de Raven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 Bogdan, Am gasit o poza cu tine inainte de intrarea pe cirucitul de cross:D Noi am stat in prima zi 3 ore pe circuitul de cross (am fost la prima mansa, ne-am intors, si am plecat din nou la a doua). A doua zi nu ne-am mai dus pentru ca nu era f spectaculos si era f mult praf!!! Am preferat sa stau la start/sosire sa mai vorbesc cu oamenii si sa dau o mana de ajutor la nevoie. Enduristii adevarati care stiu ce e important intr-o cursa de-asta (regularitatea!!) au avut mai multa grija de ei si de motor si nu riscau prea mult pe circuitul de cross. Bafta! Sa ne vedem sanatosi la BV la rally si la zarnesti la enduro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 Bogdan, Am gasit o poza cu tine inainte de intrarea pe cirucitul de cross:D Noi am stat in prima zi 3 ore pe circuitul de cross (am fost la prima mansa, ne-am intors, si am plecat din nou la a doua). A doua zi nu ne-am mai dus pentru ca nu era f spectaculos si era f mult praf!!! Am preferat sa stau la start/sosire sa mai vorbesc cu oamenii si sa dau o mana de ajutor la nevoie. Enduristii adevarati care stiu ce e important intr-o cursa de-asta (regularitatea!!) au avut mai multa grija de ei si de motor si nu riscau prea mult pe circuitul de cross. Bafta! Sa ne vedem sanatosi la BV la rally si la zarnesti la enduro! 241502[/snapback] Mersi mult de poza. Asa e cu regularitatea, trebuia sa te incadrezi in timp, totusi singurele probe cronometrate erau cea de cros si cea de linie (coborirea aia tare pe o potecuta pina la traversarea riului-Cata poate sa-ti spuna), asa ca practic aici cistigai pozitii in clasament. OK, sa ne vedem la Brasov la raid, ca am primit regulamentul (e si aici pe forum in coltul enduristilor) si pare destul de tentant. Doar daca nu ne baga nea Victor Pop prea mult pe cimp (sper ca i-a trecut boala asta, am inghitit destul praf pe la cursele lui, iar cind ploua e noroi nasol). Oricum, acolo motoarele voastre sunt perfecte, si eu vin cu TT-ul daca ma dau. Trebuie insa derulator de road-book si tripmaster, altfel mergi dupa altii (care se pot rataci si ei). Mai vorbim, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 Oricum, acolo motoarele voastre sunt perfecte, si eu vin cu TT-ul daca ma dau. Trebuie insa derulator de road-book si tripmaster, altfel mergi dupa altii (care se pot rataci si ei).Mai vorbim, bafta 241563[/snapback] Eu am roadbook holder manual si o sa folosesc trip-urile standard de pe Adventure. Dezavantajul este ca nu pot sa derulez din mers (decat f rar iese manevra asta), nu se vede f bine trip-ul, nu am acces rapid la butonul de reset ... insa pentru hobby merge O sa iau si un GPS de la un prieten - e de mare ajutor daca gresesti drumul si vrei sa te intorci cat mai repede/ mai scurt la drumul care trebuie (memoreaza drumul pe care ai fost). Poate mergem impreuna; ne mai ajutam daca ne ratacim sau dam de noroaie mari. Poate il tradeaza Vlad pe Dan Popescu si merge si el cu noi? Vlade, 2 roti fac mai putin praf decat 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 mor de ciuda ca nu am putut veni, insa la zarnesti promit ca voi fi prezent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 asa ca va rugam remediati situatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raven Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 pai merg cu voi , dar va tineti dupa mine ? poate produc si eu un derulator pana atunci daca nu .... stau la urmarire si va fac pe finish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 pai merg cu voi , dar va tineti dupa mine ? poate produc si eu un derulator pana atunci daca nu .... stau la urmarire si va fac pe finish 241654[/snapback] Pt Ionut:Da, derulator d-ala nenoocit am si eu, tu derulezi insa cu dreapta, nu cu stinga?!!! E nasol, merge greu,i-am pierdut si capacul la cursa de la Mangalia de acum 2 ani cind mi-am si bulit genunchiul. Unul electric e beton, dar e f.scump (vreo 300 Euroi!) Raven: putem baga in gasca, nici o problema, dar trebuie sa participi si tu la orientare nu cum facea batrinul Max Balasescu (l-ati vazut acum la Buzau la clasa hobby cu Husabergu care i s-a stricat si cu frate-su pe KTM), care statea in spatele nostru relaxat si noi derulam de teava aia nenorocita, si dupa ce ca pierzi o groaza de timp mai e si riscant sa nu tii decit mina dreapta pe ghidon-stiu multi care au cazut rau, acum 3 ani Staiculescu si-a rupt mina rau, a vut nevoie de multe operatii. Asa ca haideti sa gasim o solutie, eu cred ca fara derulaor electric nu stiu daca merg. Incerc sa fac rost. Iar trip-master n-am , doar jurnalierul de pe kilometraj, care daca ai pierdut drumul, nu-l poti reseta. Merge si asa, cu derulator manual si tripmaster de pe kilometraj dar tot calculezi kilometri si zeci de metri de-ti vine rau si mergi foarte incet. For fun merge insa! Plus ca poate mai prinzi o masina si te duci dupa ea glont (cu conditia sa navigheze bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raven Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 ce bun e ala de 300 daca atat este ... dar este cu roti dintate si faci ceva pe el... trebuie sa aiba curele de transmisie. eu cu discovery-ul stau bine . ask dan . gasesc drumul din bulan , instinct etc si ma pierd pe asfalt ( vezi partea de la prejmer ) dupa masini nu te poti tine , pt ca domnii automobilisti o ard cu 140 pe camp si sunt sinucigasi pe munte lazar a facut un 360 pe camp si a aterizat tot pe roti... sper sa ma descurc de un derulator pana atunci . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 @ Bogdan - sincer nu stiu cum sunt roadbook-urile de competitie. Daca incep cu prima pozitie sus, a doua sub ea, a treia sub a doua si asa mai departe e foarte bine cum il am eu pus - derulez cu stanga. Daca incep cu prima pozitie jos, a doua deasupra ei si asa mai departe va trebui sa intorc roadbook holderul - piece of cake. @ Raven - ala de la Touratech e vreo 300 de euroi si e f bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 poze de la Bucau ... in ordinea in care le-am facut masinutza lui Costica Rusu cu un suport meserias pentru carat moto. Zsolt si Misu Ioanitescu la briefing. Multa informatie noua si folositoare (mai ales pentru cei de la hobby) o poza din parcul inchis - au luat startul 75 de motorete si 6 ATV-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raven Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 am vb cu cornel si zice ca nu face treaba ala. testat de ei . pierde rotile dintate la cazaturi si nu e bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 incep pozele de la start ... ... motoreta lui Zsolt - 525 factory replica '05 cu o toba akrapovici care suna intr-un mare fel, cu rezervor de 13 l si cu amortizor de ghidon. Despre alte modificari ... poate ne spune Zsolt razvan amir vlad cata fetele la start. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 am vb cu cornel si zice ca nu face treaba ala. testat de ei . pierde rotile dintate la cazaturi si nu e bine. 241726[/snapback] mai vorbeste si cu altii care se dau mai demult cu alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 Unii nenorociti au scos marcajele, au pus crengi peste poteca, pietre mari pe drum, doar sa faca rau (sau poate era distractiv pentru ei?). Oricum nu a fost greu de gasit drumul corect, mai mult de 5-10 minute n-am fost ratacit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.