suzuki_pill Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 am achizitionat de curand un pc 40, (din germania mi la adus un prieten),eu am avut si modelul dinainte pc 37,am si un gsxr k7 tot 600-le,dar honda asta (pc 40)e mult mai puternica ,se simte diferenta chiar foarte mare,in treapta 1,se ridica pe o roata f usor chiar si involuntar fara sa bruschezi prea tare acceleratia,as vrea sa inreb pe cineva care mai detine acest tip de motor daca toate sunt asa?am observat ca a fost umblat la cdi si era pusa o eticheta cu o firma (nu mai retin cum scrie)care a reduso la 25kw,(pt incepatori) dar probabil defapt mai mult ca sigur dupa cum vad ca merge,a fost "deschisa "la loc ,oare se putea sa fi "pus" si ceva cai in plus?sau toate sunt asa ?si inca ceva am ambreiaj antihopping,e de serie?(fiindca suzuki inca din 2006 are de serie).intreb toate astea deoarece cel care mi la adus e complect pe dinafara si sa sun fostul propietar ...nu stiu germana ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurtm Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Am si eu un PC40 de curand luat, e putin accidentat dar nu grav(doar plasticuri din fata), deci nu-ti pot spune prea multe ca nu am mers cu ea decat un pic pe strada unde locuiesc. Totusi pot sa-ti zic ca m-i s-a parut ca in fiecare treapta de viteza tragea de parca eram tot in treapta intai. Fenomenal! Probabil stii ca are 120 cp si din pacate nu are antihopping de serie ci doar telescop de ghidon. Chestia cu redusu la 25kw(34cp) nu stiu ca sa-ti zic, dar probabil ca s-ar simti diferenta. Daca mai ai motoare de 600 de viteza atunci eu zic ca poti sa-ti dai seama. Oricum itzi doresc sa te bucuri de ea si ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 nu are slipper clutch (daca la asta te referi la antihopping) standard. multi sperau ca vor pune la modelul 2009 in loc de abs, dar n-a fost sa fie 25kw sigur nu mai are daca ti se pare mai puternica decat un k7, nu? avantajul princial este ca e mai usoara(si eu tot suzi am avut inainte), si centru de greutate mai jos. daca se ridica usor pe o roata in treapta, 1, vezi cati dinti ai la roata din spate. (pinion sau foaie, nu mai stiu, tot timpul incurc denumirile ) ceva imi spune ca ai kitul 520, mai ingust, mai usor, mai putin rezistent, cu (de obicei) 15 dinti fata, 45 dinti spate. stoc este kitul 525, cu 16 dinti in fata, 43 spate. efectul este o accelerare mai puternica si se ridica mai usor pe o roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Octombrie 15, 2008 Autor Share Postat Octombrie 15, 2008 intradevar trage f bine in toate treptele,nu sunt sigur de ambreiaj daca al meu e sau nu antihopping dar am observat ca pot reduce in a 6-a pana la 20 km la ora fara sa inceapa sa scuture si la 120 la ora daca dii dau antaia nu mi se blocheaza roata pe spate ,stiu ca la suzuki aveam antihopping si cam la fel se comporta,mersi oricum de raspunsuri asfalt uscat la toata lumea va doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.