4bike Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Filtru de aer e in motor dar absoarbe aerul prin fereastra de la cutie pe sub capac.Acolo ma gandeam ca ar trebui sa existe o clapeta de reglat fluxul de aer.Si exista dar vad ca nu la toate.La mine nu exista nici o iesire din capac ptr. vreun buton,maneta. In poza asta se vede clapeta: In motorul asta sectionat nu se mai vede clapeta: Dar eu vorbeam de aceasta clapeta ca nu-i gaseam locul dar intre timp m-am prins unde vine.Obtureaza aerul intre cele 2 carburatoare ptr. o pornire mai usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 13, 2012 Autor Share Postat Aprilie 13, 2012 (editat) da.es socu.si pe carburatoare ai 2 tuburi,pe care le reglezi sa culce pa clapeta,ca sa inchida.ai carburile originale? Editat Aprilie 13, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Am cateva perechi de carburatoare originale.Nu am remarcat daca au acele tuburi pe ele dar o sa le iau la purificat in cu.rand. Paintu' meu,la poze alb/negru imi face marcajele numai in negru .Cred ca e defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 15, 2012 Autor Share Postat Aprilie 15, 2012 eu nu am avut tuburi,si le-am confectionat din tub,de pvc.dar poti face si la strung din alu.dar asta e o piese nesemnificativa.sa vedem motoru pe roti.asta e mai important Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 mai dureaza pana va sta pe roti.deocamdata e pe masa de operatie.ma rog,banca de operatie putin scandal cu sarma de rufe cum sa ne-o impartim,dar cel mai tare castiga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 16, 2012 Autor Share Postat Aprilie 16, 2012 vad ca ai prinderi pt atas.ai si grupul pt atas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Da,cred ca e de atas grupul dar inca nu cunosc rapoartele pinioanelor.Din cauza ca e sparta carcasa in zona telescopului,va trebui sa scot tot din grupul care apartine acestei motociclete si sa-l transfer in altul,care era pe un BK'u solo.Atunci o sa pot face si ceva comparatii intre pinioane.Pacat,tehnic e super Ok grupul,fara gram de joc,de la cruce pana la cuplajul de la roata,dar carcasa e sparta destul de urat si greu s-ar mai putea reface. Atas va primi un Duna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 17, 2012 Autor Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) nu se potrivesc carcasele intre ele.solo cu cel de atas.deci nu te apuca sa desfaci,ca iti faci de lucru aiurea.eu am un grup pt atas,carcasa buna,pinioane praf.dar trebuie sa il analizes mai bine.si eu am vrut sa fac un transplat de pinioane,si m-am dat batut. la grupul pt atas,pinionul de atac are 5 dintisori sensibili grup solo Editat Aprilie 17, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 No,asta-i buna!Totusi care sunt diferentele intre carcase si de ce nu ai putut schimba tu pinioanele?Pinioanele trebuie schimbate amandoua si cel mare si cel de atac. O sa incerc astazi sa fac o comparatie intre ele doar la exterior. Nu vad diferente mari intre ele!Asta de mai jos ar fi de solo 1958 si se vede in plus un prezon iesit prin carcasa si alte 4 gauri,care pot provenii de la vreun mester mioritic. Asta e cel spart de atas.Daca as fi avut si bucata lipsa,ar fi mers refacut.Asa cam stramba din nas nea sudorul,ca cica baga prea multi electrozi,de parca de la el i-ar baga Cauza sparturi ar fi,ca un (cuvant urat) a batut sa scoata teava aia afara,probabil ca sa-i schimbe bucsele,numai ca aia are un umar care o tine fixa in carcasa de aluminiu. Sincer ma cam indoiesc sa fi facut Ddr-isti 2 tipuri de carcase de grup,una ptr solo si un de atas.Ramane de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 18, 2012 Autor Share Postat Aprilie 18, 2012 astea sunt grupuri solo.toate.la grupul pt atas se vad suruburile din exterior.zilele astea am sa fac poze cu carcasele.am unul solo si unul pt atas desfacut. Sincer ma cam indoiesc sa fi facut Ddr-isti 2 tipuri de carcase de grup,una ptr solo si un de atas.Ramane de vazut. asta e motor nemtesc.nu e DNEPR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) Nu imi dau seama de care suruburi spui.Pune te rog o poza cu cel de atas al tau. Rapoatele ar fi; 6/28 solo original/cu pinion la cablu de kilometraj cu 14 dinti 8/37 tot solo 5/27 ptr. atas/la km. 16 dinti Am sapat pe la nemti putin si tot nu vad diferente. Am uitat sa zic,ca ieri m-am uitat si la BK-ul de la tara,care are si el prinderi de atas si grupul e la fel ca astea. Editat Aprilie 18, 2012 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 nu stiu care sunt diferentele, dar cineva spunea ca are o cutie de viteze de ifa bk pe care scrie SW adica seitenwagen acuma nu stiu daca sunt alte rapoarte in cutie sau in grup, doar am auzit , nu am vazut numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 21, 2012 Autor Share Postat Aprilie 21, 2012 (editat) Nu imi dau seama de care suruburi spui.Pune te rog o poza cu cel de atas al tau. Rapoatele ar fi; 6/28 solo original/cu pinion la cablu de kilometraj cu 14 dinti 8/37 tot solo 5/27 ptr. atas/la km. 16 dinti Am sapat pe la nemti putin si tot nu vad diferente. Am uitat sa zic,ca ieri m-am uitat si la BK-ul de la tara,care are si el prinderi de atas si grupul e la fel ca astea. la sf de sapt am sa ma duc pe la socrii,si am sa fac poze. cum am promis,am revenit cu poze.claritatea lasa de dorit.poze telefonice carcasa cu gauri,este de atas si pacat ca nu am facut din lateral o poza sa vezi ca unul e mai ingust decat celalat.in fine.carcase sunt daca ai nevoie ala ce ai tu,de e spart...e solo. Editat Aprilie 21, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Asa e,e de solo.L-am desfacut astazi ca eram curios si are 6/28.Asa ca,acum am 2 probleme,carcasa sparta de solo si pinioane de atas pauza Am vazut diferentele din pozele tale si in afara ca e modificat(posibil din fabrica)cu suruburi care ies dincolo in carcasa,nu vad de ce nu s-ar putea monta pinioane de solo in el si invers!Ziceai ca e mai ingusta carcasa?As fi curios daca poti compara in grosime si 2 pinioane mari,solo si atas. In cateva zile o sa desfac si celalalt grup,si daca e tot de solo,asa il pun sus si ii leg si atasul,ca alta varianta nu am,asa cum a facut si neamtul in poza de mai sus,sa vad io ce se intampla.Eventual daca esti interesat la vreun schimb:iti dau unul de solo pe unul de atas. @edivkv,am vazut si eu o discutie pe la nemti cu o cutie de vit. poansonata SW.O sa ma uit si pe ale mele sa vad daca gasesc ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 zice ca scrie undeva la vedere ,dar nu stiu unde pt ca nu am vazut a trimis ceva poze dar nu am stat sa le studiez f amanuntit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 27, 2012 Autor Share Postat Aprilie 27, 2012 Asa e,e de solo.L-am desfacut astazi ca eram curios si are 6/28.Asa ca,acum am 2 probleme,carcasa sparta de solo si pinioane de atas pauza Am vazut diferentele din pozele tale si in afara ca e modificat(posibil din fabrica)cu suruburi care ies dincolo in carcasa,nu vad de ce nu s-ar putea monta pinioane de solo in el si invers!Ziceai ca e mai ingusta carcasa?As fi curios daca poti compara in grosime si 2 pinioane mari,solo si atas. In cateva zile o sa desfac si celalalt grup,si daca e tot de solo,asa il pun sus si ii leg si atasul,ca alta varianta nu am,asa cum a facut si neamtul in poza de mai sus,sa vad io ce se intampla.Eventual daca esti interesat la vreun schimb:iti dau unul de solo pe unul de atas. @edivkv,am vazut si eu o discutie pe la nemti cu o cutie de vit. poansonata SW.O sa ma uit si pe ale mele sa vad daca gasesc ceva. vezi busonul de umplere ulei la cele 2 carcase.au unghiuri diferite.maine am drum pe la socrii,si am sa fac poze laterale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) mno,am cam terminat in mare de vopsit si acu' pot sa ma uleiez calumea marcaje cu SW nu am gasit pe c/v,in schimb am gasit 2 arcuri rupte .imi place ca au kernarit doar o piesa din 2 si ca sa o pun la punct tre sa iau dinte cu dinte,pune capacul da jos capacul Editat Aprilie 28, 2012 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Imi place la nebunie cum a iesit rezervorul ! De cateva zile tot experimentez si eu cu autocolantele pentru dungi ,sper sa descopar repede cum se procedeaza pentru ca dungile sa fie la fel pe ambele parti de pe rezervor . Sa fac un sablon din carton ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 (editat) Mersi.Juma' de zi mi-a luat ca sa pun linile pe el! Am folosit sablon doar la 'coltul' din spate ca sa-mi iasa curbura la fel ca pe partea cealalta.In rest,masor dupa reperele fixe,de pe burta rezervorului,suruburile care tin cauciucurile de genunchi,etc.,marchez cu creion dupa care ii dau forma cu o banda adeziva de 'sacrificiu' de 1,5mm,cu care ma joc pana linia va prinde forma pe care o vreau.Cand e ok,marchez din nou cu creionul toata linia,dezlipesc pe cea cu care m-am jucat si o pun pe cea definitiva.Definitiv vine vorba,ca o dezlipesc si pe aia jos inainte de a da lacul.Grafitul de la creion se ia usor jos cu un degresant. Am copiat sabloane pe hartie cerata de pe rezervoare pe care se mai vedea liniatura dar e greu de transferat si lucrat cu sablon pe suprafata curba.Mie unul nu imi place dar e o varianta si asta,incearca. La urmatorul rez.o sa incerc sa fac un sablon pe material magnetic pe ploter dar nici asta nu se curbeaza si tre sa fac 2 buc,stanga dreapta,ca nu prinde magnetul decat pe o parte! Rectific,am gasit punct de kerner si pe a 2-a piesa de la c/v,chiar ma miram sa nu existe!Bine ca l-am gasit dupa ce am desfacut capacul de 4ori si mai aveam doar un dinte de mutat semiluna! Editat Aprilie 30, 2012 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 30, 2012 Autor Share Postat Aprilie 30, 2012 (editat) m-am gandit.per ansamblu,daca tot nu cumpara nimeni BK-ul desfacut,am sa il fac.si fiind faptul ca grupul pt atas are toate piesele,am sa il montez pe ala. deci carca grupului solo,daca te ajuta......dar si asta e sudat unde e teava respectiva am facut cateva poze si cu pinionele mari unul are 27 respectiv 28 dintisori.pinionul de atac are 5.deci ala e pt atas 5/27.in poze nu prea se vad diferentele intre cele 2 grupuri,dar "live" daca le ti in mana iti dai seama rapid ca difera. Editat Aprilie 30, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Fiind destul de rare piesele de IFA/MZ BK 350 ti-as recomanda sa le tii inundate in ulei sau "imbracate" in cat mai multa vaselina. Daca ai de gand sa faci IFA iti doresc spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 1, 2012 Autor Share Postat Mai 1, 2012 nu am incotro.trebuie sa il fac.dar innainte mai am de finalizar dneprul,dupa care un IJ56 cu atas si la urma IFA.pana atunci mai scotocesc dupa piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 mersi de oferta Robert dar nu ma ajuta prea mult o carcasa de solo. aseara am pus motorul si c/v pe cadru si astazi o sa desfac si celalalt grup solo si aleg ce e bun din 2 grupuri solo si asa ramane,grup solo cu atas . am gasit si eu un pinion de atac cu 5 dinti dar nu m-ar fi ajutat nici daca le gaseam pe amandoua,daca zici ca nu intra in carcasa... spor la treaba,daca te apuci de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 1, 2012 Autor Share Postat Mai 1, 2012 o sa mersi mai incolo.mai pune si cate o poza cu ifa.ca ne plac pozele,ca la copii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) Mda,poze,usor de zis dar greu de realizat cu sculele din dotare .De cateva zile,'obiectul' a intrat in ansamblare si lumina din interior nu imi permite sa fac poze 'citete' cu tel.-ul,iar ap. foto are draci in el,ca m-a mancat pe mine undeva sa fac poze in timp ce se suda... cercurile:mai bine de atat nu se poate...de poze zic Am desfacut si al 2-lea grup care e si el de solo,pinioane ok si dupa ce l-am revizuit,l-am trantit sus.Telescopul spate/stanga avea o fisura la strangerea axului si din cauza aliajului foarte prost(probabil zinc mult),s-a lasat sudat foarte greu. La furca fata am scapat doar cu schimbarea a doua bucse.Din pacate,la reansamblarea furcii,din cauza acelor bucse de sus din jug,am reusit sa o scrijelesc urat.Am retusat-o in final...o juma de zi pierduta. Setul e pregatit ca maine sa dau cu el sus.Chiulasele sablate si carburatoarele am revizuit o pereche din tot ce aveam mai bun cu suber dereptunghiular.Mai am un set cu suber rotund dar le-as pune doar in caz extrem.. Editat Mai 6, 2012 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.