Jump to content

Lolo_ID

Super Membru
  • Posts

    3,104
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Yahoo
    laurentiu18082001
  • Skype
    0763 700 222

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buzau
  • Motocicleta
    ИЖ 49 K, ИЖ 56 K, Hoinar, ИЖ J3, ИЖ P4
  • Club
    OLD'S COOL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    IJ 49K,Mobra 50s,IJ 56,IJ 56K,IJ P5,MZ ES 250/0 Einport,NSU 251osl,DKW SB200,Jawa TS638,DNEPR MT9,Ural M72,Simson AWO 425S,Suzuki VS 1400,IJ 56,BMW F650,MZ RT125/3,IJ 56K,Yamaha YP250,IJ P5K,IJ J3,IJ P4,Mobra Hoinar,Honda CA125,Honda CBR F4i,Kawasaki ZX9R

Recent Profile Visitors

4,641 profile views

Lolo_ID's Achievements

  1. ...si nu numai... Lungimea filetului, grosimea saibei/garniturii de etansare sunt la fel de importante !
  2. Să ai spor la aripa şi suspensia roții ataşului !!!
  3. Lolo_ID

    Ij (izh)

    Ai idee la ce te "înhami" ?
  4. Trimite piesa stricata la SC. Tehnostar SRL Buzau. Sigur ti-o reconstruieste. Mie mi-au facut tuburi emulsoare, jicloare, cuie poantou, cuie dozaj s.a.
  5. Mulţumesc pentru participare ! Să ne vedem sănătoşi şi la anu' !
  6. Salut ! Întâi trebuie să văd dacă este drept, nelovit. Deocamdată nu am dezmembrat motocicleta.
  7. Cadrul la IJ 49 dansează din toate încheieturile din cauza drumurilor praf, a exploatării neadecvate şi a intreţinerii precare; IJ-ul 49 are şi basculă iar amortizoarele sunt cu întreţinere frecventă ( se schimbă destul de des supapele de cauciuc, cuzineţii de antimoniu/zamac şi uleiul ); La frâne îţi dau dreptate însă iar aduc evoluţia in discuţie; IJ 49 n-are burdufe de lanţ dar BMW F 800 GS are ? Diferenţa între lanţurile primare e că motorul de IJ 49 "intră mai repede în ture"; "Ax în ax" are şi IJ 56 ( dispus altfel ). DKW-ul mergea prin toate hârtoapele/noroaiele ( în timpul războiului ) cu acelaşi tip de ax în roata spate şi n-a mai sughiţat; La cilindru ai dreptate ( evoluţie ? ); Călcâiul lui Ahile erau sudurile dintre tablele ambutisate ale şasiului central, la fel ca şi la DKW. Diferenţa de preţ dintre IJ 49 şi IJ 56 o face design-ul şi anul fabricaţiei.
  8. ...te mănâncă în c-r ? O să munceşti mai mult decât la MZ. Dacă vrei să faci motorul de Jupiter "țeapăn" ( ca să nu fi nevoit să-l repari o dată la 2 ani ) sună-mă. Mai fiabil, de departe, este IJ-ul 56. În ambele poze e IJ 49. 30% din IJ 49 este DKW. Pentru a evita astfel de situaţii cumperi bujie cu cifra termică indicată în manualul original al motocicletei sau catalogul pieselor de schimb + surogatul de plumb ce se amestecă cu benzina. Sve.....vorbim de evoluţie ? Şaua, de pe spate, a IJ-ului 56 ( fabricat până in 1960 ) nu are burete în ea ci 10 arcuri de rapel+chingă elastică+înveliş elastic+husă. ...cât despre ba sculă ba nu sculă...dacă ai avea Manualul Utilizatorului, la fiecare din modelele de IJ despre care tot discutăm, ai şti la cât timp să foloseşti tecalemitul. IJ-ul 49 are mai multe bucşi de bronz, aluminiu, alamă, antimoniu/zamac decât celelalte modele.
  9. Carburatorul are uzuri mari/jiclorul de aer reglat incorect/aer fals in carterul sec al motorului/bujie cu cifra termica aiurea/lipsa surogat de plumb in benzina/cablul de accelaratie.
  10. Liviu M lasa-mi adresa in privat ca sa-ti trimit o sa pentru Tula. Platesti doar transportul.
×
×
  • Create New...