Sari la conținut

Help Aprilia Rs 125->sa Inrosit Toba


carlothedog66
 Share

Postări Recomandate

bai fratilor power-valve-ul e pe cilindru in nici un caz in toba e un motoras pe cilindru ori pe langa galeria de evacuare ori pe o parte laterala a cilindrului!oricum la cat de priceput esti de cauti power valve-ul in toba nu o poti face de unul singur!daca intradevar are power-valve atunci curata-l cu sa mai spus si apoi vezi daca nu tot pe la reglaje! daca zici ca se balbaie doar la o anumita turatie!altfel setul motor!si sa nu te mire daca te lasa la 6000 de km!asa sunt drujbele astea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

mersi,aveai drewptate

am curatat dracia aia dupa mult chin ca na vrut sa iasa

mai inainte am terminat,ia m facut proba si acum macar se tureaza da a 6-a parca o am degeaba ca nu trage

 

108 km\h parca s batuti in cuie nu vrea sa sara mai mult deatat si pace

se poate regla ceva p v ?

 

 

mno ca pana la urma am fost la service

curatat filtru de aer ,schimbat bujie,si scos o mana de table rupte din toba

cica nus ce catalizator sa desfacut

plecat de la service ,dupa 25 de km mergea relativ bine,ma dau jos toba mea tot rosie pe interior si incinsa ca o teracota

 

 

acum va intreb io pe voi ,daca scot toata sita aia din toba finala o fii bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi,aveai drewptate

am curatat dracia aia dupa mult chin ca na vrut sa iasa

mai inainte am terminat,ia m facut proba si acum macar se tureaza da a 6-a parca o am degeaba ca nu trage

 

108 km\h parca s batuti in cuie nu vrea sa sara mai mult deatat si pace

se poate regla ceva p v ?

 

 

mno ca pana la urma am fost la service

curatat filtru de aer ,schimbat bujie,si scos o mana de table rupte din toba

cica nus ce catalizator sa desfacut

plecat de la service ,dupa 25 de km mergea relativ bine,ma dau jos toba mea tot rosie pe interior si incinsa ca o teracota

 

 

acum va intreb io pe voi ,daca scot toata sita aia din toba finala o fii bine?

vezi cum e presiunea la evacuare cand turezi (numa sa incerci pe rece caaltfel iti ramane mana acolo) :laugh:

 

si nu cred ca e bine sa scoti sitele alea la motor de 2t, o sa revina cei care se pricep mai bine ca mine cu detalii, din cate stiu eu la 2t e importanta compresia la evacuare, daca ies prea liber gazele pierd.

 

poate gresesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toba se paote sa fie cumva infundata dar nu o modifica tu!!!la motorul in 2 t trebuie sa faca presiune in toba si ea e calculata sa iti dea randamen maxim.daor in cazul in cara sa infundat.daca dai calalizatorul jos sau si toba ori trage mai tare ori nu trage deloc.are rol important toba la motoru tau.o lasi cum a fost ea eventual curatata toata : o dai jos toata evacuarea torni putina benzina in ea si ii dai foc si o lasi sa arda apoi bati usor in ea cu un lemn ceva sa nu o indoi si scuturi calamina si o pui la loc.daca modifici ceva risti sa nu mearga si se uzeaza motorul mai rapid.la calalizator poti sa dai cateav gaurele in plus ca ala e de zgomot mai mult....acum vezi ce mai afli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...