FlorineluSPR Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 bai fratilor power-valve-ul e pe cilindru in nici un caz in toba e un motoras pe cilindru ori pe langa galeria de evacuare ori pe o parte laterala a cilindrului!oricum la cat de priceput esti de cauti power valve-ul in toba nu o poti face de unul singur!daca intradevar are power-valve atunci curata-l cu sa mai spus si apoi vezi daca nu tot pe la reglaje! daca zici ca se balbaie doar la o anumita turatie!altfel setul motor!si sa nu te mire daca te lasa la 6000 de km!asa sunt drujbele astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) cu power-valva se duce pe la 60 cai .. Editat Octombrie 7, 2008 de Cataaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 cataaa la faza asta ai cam dato in bara nu ajunge la 60 cai nici cu nos pe ea!!cu tot cu power valve ajunge pe la 36 adica cam 22 kw cum sa spus!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 (editat) era o gluma deci acum imi dati dreptate ca e valva murdara ? Editat Octombrie 10, 2008 de Cataaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlothedog66 Postat Octombrie 10, 2008 Autor Share Postat Octombrie 10, 2008 mersi ma Cataaa,aveai dreptate are pv sii deasupra la evacuare io cu ce s de vina ca ,,mecanicu" mi a zis ca nu are????? am desfacut eu pana la punctu in care sa l scot da nu iasa numa 1 cm ,2 stie careva cum sa l scot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 io tiam zis k pe langa evacuare trebuie sa fie?? nu in toba:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlothedog66 Postat Octombrie 31, 2008 Autor Share Postat Octombrie 31, 2008 mersi,aveai drewptate am curatat dracia aia dupa mult chin ca na vrut sa iasa mai inainte am terminat,ia m facut proba si acum macar se tureaza da a 6-a parca o am degeaba ca nu trage 108 km\h parca s batuti in cuie nu vrea sa sara mai mult deatat si pace se poate regla ceva p v ? mno ca pana la urma am fost la service curatat filtru de aer ,schimbat bujie,si scos o mana de table rupte din toba cica nus ce catalizator sa desfacut plecat de la service ,dupa 25 de km mergea relativ bine,ma dau jos toba mea tot rosie pe interior si incinsa ca o teracota acum va intreb io pe voi ,daca scot toata sita aia din toba finala o fii bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 s-ar putea sa fie catalizatorul. ce ulei folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 mersi,aveai drewptateam curatat dracia aia dupa mult chin ca na vrut sa iasa mai inainte am terminat,ia m facut proba si acum macar se tureaza da a 6-a parca o am degeaba ca nu trage 108 km\h parca s batuti in cuie nu vrea sa sara mai mult deatat si pace se poate regla ceva p v ? mno ca pana la urma am fost la service curatat filtru de aer ,schimbat bujie,si scos o mana de table rupte din toba cica nus ce catalizator sa desfacut plecat de la service ,dupa 25 de km mergea relativ bine,ma dau jos toba mea tot rosie pe interior si incinsa ca o teracota acum va intreb io pe voi ,daca scot toata sita aia din toba finala o fii bine? vezi cum e presiunea la evacuare cand turezi (numa sa incerci pe rece caaltfel iti ramane mana acolo) si nu cred ca e bine sa scoti sitele alea la motor de 2t, o sa revina cei care se pricep mai bine ca mine cu detalii, din cate stiu eu la 2t e importanta compresia la evacuare, daca ies prea liber gazele pierd. poate gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlothedog66 Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 cat m a tinut buzunaru am mers cu castrol dela ,,onli for race,, am luat de vro 3 ori acum e valvoline curat ca am golit odata rezervoru de ulei,am crezut ca deaia nu merge ca sa amestecat mineral cu sintetic da nici vorba nu i din cauza aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 toba se paote sa fie cumva infundata dar nu o modifica tu!!!la motorul in 2 t trebuie sa faca presiune in toba si ea e calculata sa iti dea randamen maxim.daor in cazul in cara sa infundat.daca dai calalizatorul jos sau si toba ori trage mai tare ori nu trage deloc.are rol important toba la motoru tau.o lasi cum a fost ea eventual curatata toata : o dai jos toata evacuarea torni putina benzina in ea si ii dai foc si o lasi sa arda apoi bati usor in ea cu un lemn ceva sa nu o indoi si scuturi calamina si o pui la loc.daca modifici ceva risti sa nu mearga si se uzeaza motorul mai rapid.la calalizator poti sa dai cateav gaurele in plus ca ala e de zgomot mai mult....acum vezi ce mai afli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlothedog66 Postat Noiembrie 12, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2008 o toba gianelli pt 2 timpi are careva? sau alta marca pt mobra de 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 asa e la astea noi ...du-l la un mecanic,ca pe forum nu il vei repara;)incearca un descantec ceva la o vrajitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.