Supapa_Jr Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Am si eu cateva intrebari legate de acest cauciuc...si vreau sa vad si parerile voastre obiective...nu...ala nu e bun ca e ieftin sau altceva... 1.Cum sta cu aderenta pe diverse feluri de drum? 2.Cum isi face treaba ''desenul'' ala? cam atat deocamdata...mai intreb pe parcurs daca mai am nelamuriri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 (editat) O parere personala : /index.php?...t&p=1379343 Singurele cu care le-as schimba (de curiozitate, ca sa vad cum merg si altele) ar fi Metzeler Karoo. Pacat ca nu se fabrica decat pe 17 sau 19. Mitas -ul se pierde doar in 2 locuri (din experientele mele): - coborare cat de cat abrupta prin iarba alpina. Daca franezi mai hotarat nu se infig prea bine in iarba aceea iar motocicleta intra in derapaj lateral, iarba "maturand" de-a lungul profilului cramponului. - pamant lutos/clisos. Daca (si numai daca) se merge printr-o zona care impune numai treapta 1 la relanti, se incarca printre crampoane, devin un balon de lut si nu mai fac mare lucru. Asa, dupa 10-15 m se curata cum ai dat un impuls la acceleratie. In situatiile de mai sus nici un on/off nu cred ca se descurca mai bine. Acolo ai nevoie de cauciucuri strict de enduro sau motocross. Adica cu crampoane de dimensiuni mici si rare (nu are prindere namolul intre crampoanele rare iar in iarba, fiiind mici ca dimensiuni Lxl se infig usor). Am vazut zilele acestea un Michelin S12 si nu imi venea sa cred ce diferenta este. Dar cu un S12 nu merge o etapa 150 km asfalt - 150km munti, dupa care 150 asfalt inapoi acasa. P.S. - Nu stiu ce motocicleta ai, asa ca revin si iti zic urmatorul lucru: E09 sunt enduro on/off. Daca te bagi la coclau serios, orienteaza-te spre clasa C de cauciucuri de la Mitas. Cele pentru cross. Si inca ceva - la enduro nu te arunca sa pui guma cea mai lata. In off-road, cu cat mai ingusta guma (in conf. cu specificatiile producatorului motocicletei), cu atat mai bine. Probabil ca si greutatea motocicletei conteaza in ecuatie cand vorbim de uzura lor, dar nu te astepta la mai mult de 7-8000 de km cu ele. La Chemtraders in Bucuresti sunt cele mai ieftine. Pentru ca ei sunt importatorii Mitas in RO. Editat Octombrie 1, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Octombrie 1, 2008 Autor Share Postat Octombrie 1, 2008 motocicleta are 125kg...e o cagiva usurica.multumesc pentru informatii...eu o sa merg mai mult pe sosea...dar mai am nevoie si pe campuri uneori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 incearca E-07 sau E-09. nu te asptepta sa faci enduro cu ele, dar sunt mai bune in off-road decat E-08. pe asfalt merg toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Auuu.... Mii de scuze! Nu am fost atent ! Mi s-a parut ca scria Mitas E09 sus. Stupid me ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.