Sari la conținut

Despre Cauciucuri Dual-sport...(intrebari)


Postări Recomandate

Am si eu cateva intrebari legate de acest cauciuc...si vreau sa vad si parerile voastre obiective...nu...ala nu e bun ca e ieftin sau altceva...

1.Cum sta cu aderenta pe diverse feluri de drum?

2.Cum isi face treaba ''desenul'' ala?

 

cam atat deocamdata...mai intreb pe parcurs daca mai am nelamuriri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

O parere personala :

 

/index.php?...t&p=1379343

 

Singurele cu care le-as schimba (de curiozitate, ca sa vad cum merg si altele) ar fi Metzeler Karoo. Pacat ca nu se fabrica decat pe 17 sau 19.

Mitas -ul se pierde doar in 2 locuri (din experientele mele):

- coborare cat de cat abrupta prin iarba alpina. Daca franezi mai hotarat nu se infig prea bine in iarba aceea iar motocicleta intra in derapaj lateral, iarba "maturand" de-a lungul profilului cramponului.

- pamant lutos/clisos. Daca (si numai daca) se merge printr-o zona care impune numai treapta 1 la relanti, se incarca printre crampoane, devin un balon de lut si nu mai fac mare lucru. Asa, dupa 10-15 m se curata cum ai dat un impuls la acceleratie.

 

In situatiile de mai sus nici un on/off nu cred ca se descurca mai bine.

Acolo ai nevoie de cauciucuri strict de enduro sau motocross. Adica cu crampoane de dimensiuni mici si rare (nu are prindere namolul intre crampoanele rare iar in iarba, fiiind mici ca dimensiuni Lxl se infig usor).

Am vazut zilele acestea un Michelin S12 si nu imi venea sa cred ce diferenta este. Dar cu un S12 nu merge o etapa 150 km asfalt - 150km munti, dupa care 150 asfalt inapoi acasa.

 

P.S. - Nu stiu ce motocicleta ai, asa ca revin si iti zic urmatorul lucru: E09 sunt enduro on/off.

Daca te bagi la coclau serios, orienteaza-te spre clasa C de cauciucuri de la Mitas. Cele pentru cross.

Si inca ceva - la enduro nu te arunca sa pui guma cea mai lata. In off-road, cu cat mai ingusta guma (in conf. cu specificatiile producatorului motocicletei), cu atat mai bine.

Probabil ca si greutatea motocicletei conteaza in ecuatie cand vorbim de uzura lor, dar nu te astepta la mai mult de 7-8000 de km cu ele.

La Chemtraders in Bucuresti sunt cele mai ieftine. Pentru ca ei sunt importatorii Mitas in RO.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...