enth3os Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Salut tuturor! Sunt nou pe acest forum,deci am sa incep prin a m-a prezenta. Sunt Theo,am 16 ani si sunt din Cta. Acum 1 an,in timpul verii am avut ocazia sa am grija de mopedul unui prieten plecat din tara.Era un Piaggio Grillo si pe el am invatat sa merg,sa ma dau pe 2 roti. Anul asta am decis sa imi cumpar un Yamaha Aerox nou.Anyway toate problemele au inceput atunci cand mi-am cumparat toba noua,LeoVince ZX CHROME si am incercat sa o instalez. Toba a venit cu doua seturi de role,de 3,5 si 4,5g si arculete super-tari galbene. Acum incepe aventura.Ma duc entuziasmat dupa ce cumpar toba,la ei la service sa o instalez. Dute acolo,lasa-i pe baieti(care sunt cei mai tari mecanici pe care i-am cunoscut) sa-si faca nr de magie si vezi ca la final nu se intampla nimic. Au instalat rolele de 3,5 si arculetele + toba.Fa o tura,vezi ca nu trage si merge pana in 30km/h.Dute inapoi,desfa capacul de la variator,vezi ca arculetele sunt prea tari si nu lasa ambreajul sa se deschida,punele pe alea vechi,mai fa o tura.Aceeasi situatie,doar ca acum lua 45 km/h,fata de 80-85 cu ea stock,delimitata.Dute inapoi,schimba rolele cu cele originale,fa o proba,la fel.Rolele de 4,5 nu le-am incercat crezand ca fac la fel.Cu toba montata am facut vreo 50 km si nimic. Acum ce imi recomandati,sa arunc toba,sa imi dau cu tesla-n oua ca am dat o groaza de bani pe ea sau dupa sfatul vostru sa ma apuc in garaj sa-l desfac si sa-l rezolv? Ce ar putea avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 (editat) Salut tuturor! Sunt nou pe acest forum,deci am sa incep prin a m-a prezenta. Sunt Theo,am 16 ani si sunt din Cta. Acum 1 an,in timpul verii am avut ocazia sa am grija de mopedul unui prieten plecat din tara.Era un Piaggio Grillo si pe el am invatat sa merg,sa ma dau pe 2 roti. Anul asta am decis sa imi cumpar un Yamaha Aerox nou.Anyway toate problemele au inceput atunci cand mi-am cumparat toba noua,LeoVince ZX CHROME si am incercat sa o instalez. Toba a venit cu doua seturi de role,de 3,5 si 4,5g si arculete super-tari galbene. Acum incepe aventura.Ma duc entuziasmat dupa ce cumpar toba,la ei la service sa o instalez. Dute acolo,lasa-i pe baieti(care sunt cei mai tari mecanici pe care i-am cunoscut) sa-si faca nr de magie si vezi ca la final nu se intampla nimic. Au instalat rolele de 3,5 si arculetele + toba.Fa o tura,vezi ca nu trage si merge pana in 30km/h.Dute inapoi,desfa capacul de la variator,vezi ca arculetele sunt prea tari si nu lasa ambreajul sa se deschida,punele pe alea vechi,mai fa o tura.Aceeasi situatie,doar ca acum lua 45 km/h,fata de 80-85 cu ea stock,delimitata.Dute inapoi,schimba rolele cu cele originale,fa o proba,la fel.Rolele de 4,5 nu le-am incercat crezand ca fac la fel.Cu toba montata am facut vreo 50 km si nimic. Acum ce imi recomandati,sa arunc toba,sa imi dau cu tesla-n oua ca am dat o groaza de bani pe ea sau dupa sfatul vostru sa ma apuc in garaj sa-l desfac si sa-l rezolv? Ce ar putea avea? rolly a avut aceasi problema aprox a rezolvat cu un carburator mai mare , de 17.5 L.E. : am uitat ... toba e limitata !!! are un ... con sau inel la intrare , in galerie , se vede ... e lipit intr-un aft de sudura delimiteaz-o Editat Octombrie 1, 2008 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 unu a zis odata pe apriliaforum.com despre tobele LeoVince "feriti-va de ele,au limitatoare peste tot".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enth3os Postat Octombrie 1, 2008 Autor Share Postat Octombrie 1, 2008 La inceput chiar are un con,daca ma duc la mecanic il scoate?E prins intr-un punct de sudura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 La inceput chiar are un con,daca ma duc la mecanic il scoate?E prins intr-un punct de sudura. asta e ... Il scoti singur ... dai cu surubenlnita si cu ciocanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enth3os Postat Octombrie 2, 2008 Autor Share Postat Octombrie 2, 2008 Ms mult de tot! Maine ma duc sa-l scot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Ms mult de tot! Maine ma duc sa-l scot. Delimiteaz-o , monteaz-o si zi cum merge Iti spun eu ca o sa fi super multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sony<3 Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Intrebare : Cat ai dat pe toba ? Ps : De unde bafta si speri sa-ti rezolvi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 eu zic ca orikum ar trebui umblat pe la carburator, daca nu skimbat atunci cel putin resetat. ridica acul pina la a 3 pozitie si imbogatseste amestekul cu 180grade ( sau mai mult daca e cazul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Avem la firma un Aerox 2007 echipat cu LeoVince ZX. Curierul merge zilnic eu el. Pe langa pusul rolelor venite cu evacuarea, mecanicii l-au si delimitat. Acum merge 80-90 lejer. Deci problema e ca ori mecanicii la care l-ai dus nu si-au facut treaba pana la capat ori nu ai luat evacuarea care trebuie. P.S. Pentru cel ce zicea de LeoVince - ia de vezi un Aerox cu LeoVince - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.