enth3os Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Salut tuturor! Sunt nou pe acest forum,deci am sa incep prin a m-a prezenta. Sunt Theo,am 16 ani si sunt din Cta. Acum 1 an,in timpul verii am avut ocazia sa am grija de mopedul unui prieten plecat din tara.Era un Piaggio Grillo si pe el am invatat sa merg,sa ma dau pe 2 roti. Anul asta am decis sa imi cumpar un Yamaha Aerox nou.Anyway toate problemele au inceput atunci cand mi-am cumparat toba noua,LeoVince ZX CHROME si am incercat sa o instalez. Toba a venit cu doua seturi de role,de 3,5 si 4,5g si arculete super-tari galbene. Acum incepe aventura.Ma duc entuziasmat dupa ce cumpar toba,la ei la service sa o instalez. Dute acolo,lasa-i pe baieti(care sunt cei mai tari mecanici pe care i-am cunoscut) sa-si faca nr de magie si vezi ca la final nu se intampla nimic. Au instalat rolele de 3,5 si arculetele + toba.Fa o tura,vezi ca nu trage si merge pana in 30km/h.Dute inapoi,desfa capacul de la variator,vezi ca arculetele sunt prea tari si nu lasa ambreajul sa se deschida,punele pe alea vechi,mai fa o tura.Aceeasi situatie,doar ca acum lua 45 km/h,fata de 80-85 cu ea stock,delimitata.Dute inapoi,schimba rolele cu cele originale,fa o proba,la fel.Rolele de 4,5 nu le-am incercat crezand ca fac la fel.Cu toba montata am facut vreo 50 km si nimic. Acum ce imi recomandati,sa arunc toba,sa imi dau cu tesla-n oua ca am dat o groaza de bani pe ea sau dupa sfatul vostru sa ma apuc in garaj sa-l desfac si sa-l rezolv? Ce ar putea avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...