Sari la conținut

koyotina

INACTIV
  • Număr conținut

    141
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    YAMAHA AEROX R
  • Club
    MoldScooterClub

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha Aerox R 2003-prezent

koyotina's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. nu iti face griji, o sa reziste. atita timp cat rolele sunt asezate unifor(simetric) nu e nici o problema o sa mearga mult si bine. sa ai grija din cand in cand sa inlocuiesti rolele tocite (mai patrate). nu am inteles ce ai vrut sa zici cu "efortul dublu pe rola"
  2. koyotina

    Yamaha Aerox

    Yamaha Aerox 2003 Cilindru Malossi MHR Replica 68cc Evacuare Yasuni Carrera 16 Variator Polini Super Speed EVO Curea Polini Kevlar Carburator PHBG 21 Black si alte multe si marunte Acceleratie 0-80 7,2 secunde Viteza maxima.... aproximativ 120km/h Consum 3-4 litri la 100km
  3. Sa ii schimbi carburatorul pe unul mai mare, de exemplu PHBG 17,5 sau PHBN 17,5 sau PHVA 17,5. preferabil sa pui acelasi model pe care il ai doar sa aiba difuzorul mai mare. Nu exagera cu marimea, regula cu mai mare mai bun nu e valabila aici. Depinde de setul motor ce marime trebuie sa ai, dar oricum nu ash recomanda mai mare de 19mm. Succes in tuning!
  4. nu e kiar corect. daca pui jiclor mai mare fara alte modificari nu castigi absolut nimic. o sa consume mai mult si o sa mearga mai prost, mai ales vara! p.s. Pot sa iti fac tuning complex la scuter daca te intereseaza la un prets foarte mic!
  5. lagul nu e de la variator ci de la ambreaj. skimba arculetele mici cu altele mai dure si o sa ai un start mai puternic.
  6. Kitul Overrange este nu doar un kit variator ci o transmisie completa care include si Torque drive si curea Overrange si arcul mare spate rosu. datorita diametrului mai mare se utilizeaza si o curea mai lunga care asigura o mai mare variatie a raportului de transmisie. Variatorul MHR este si el de doua tipuri ( nu crede tampeniile spuse mai sus): unul este cel ce intra in OVERRANGE kit si altul e "doar" MHR, care poate fi folosit si fara torque drive. Multivar 2000 este variatorul cel mai simplu si putin sofisticat din gama Malossi. Spre deosebire de OVERRANGE , multivar 2000 nu necesita nici un fel de modificari ale transmisiei stock, doar il inlocuesti cu cel original si e gata de utilizare. Pentru a instala variatorul MHR trebuie eliminat starterul din transmisie deoarece are un diametru mai mare si respectiv o latime mai mare (fizic nu incape). Pentru Overrange trebuie modificat si carterul pentru a evita atingerea curelei de carcasa si implicit uzura anormala. Rezumat: Pentru Aerox Multivar 2000 - 51 7075 Multivar MHR - 5113161 Multivar MHR for Overrange - 5112800 Overrange KIT - 6112811
  7. nu confund nimic, tot ce am zis se referea la un carburator simplu de scooter. acestea sunt si ele diferite si trebuie sa shtii cu ce ai de a face p.s. fiecare cu reglajul lui, ai dreptate. al meu consuma 3,6 litri la drum lung la viteza 100- 110km/h cu cilindru racing. in orash nu am avut ocazia sa masor exact, dar oricum sub 4 litri
  8. koyotina

    Motoare..

    da-mi te rog un exemplu de cilindru din otel cu adaos de aluminiu. este mult mai simplu: cilindrul sau este integral din fonta sau dintr-un aliaj al aluminiului cu interior de nicasil. ceea ce a urmat e adevarat, dar nu inteleg pentru ce ai scris. ca sa demonstrezi ceva? p.s. te rog fara comentarii de genul : "Asa ca...mai ia cartea si invatza!!!" ms
  9. nu stiu ce ai inteles tu, dar eu am intrebat in cat timp prinde 80km/h?
  10. koyotina

    Sal

    Aprilia Leonardo 125 Aprilia SH125 Yamaha Majesty 125
  11. koyotina

    Motoare..

    cilindrul este sau din fonta sau din aluminiu niciodata din otel. daca tot veni vorba despre nikasil atunci merita de mentionat ca nu e tot cilindrul din nikasil ci doar interiorul camasei cilindrului de aluminiu. nikasilul nu e aluminiu si siliciu ci nickel carbide si siliciu. ceea ce zici tu e ALUSIL. pistonul este din aluminiu. NICIODATA NIKASIL. ambielajul are o gramada de elemente componente unde se gasesc nu numai oteluri cu continut de magneziu si crom dar si bronz, argint si multe altele. TOBA_ CUPRU???? arata-mi si mie una te rog!!!! OTEL CU CANTITATE MAI MARE DE FONTA???? rosii cu cantitate mai mare de castraveti? FIERUL E UN MINERAL???? Doamne.... ma ia capul!!! Fierul e un element chimic! Mineralul e mineral iar MINEREUL DE FIER e cu totul altceva. Ultima fraza e tare!! 3 propozitii adevarate oarecum separat dar care nu au nici o legatura logica. da, nicasilul e bun dar nu deoarece disipa bine caldura ci pentru ca are o duriatate foarte buna. cel ce disipa bine caldura e aluminiul de aceea e utilizat. intradevar uzura cilindrului e mai scazuta dar nu pentru ca se raceste bine ci pentru ca are rezistenta sporita.
  12. nu motorul trebuie reglat dupa carburator ci invers. poti pune carburator de 17.5 pe stock, doar ca trebuie sa shtii ce faci
  13. 1. Motorul poate sa nu dea rateuri dar in acelasi timp jiclorul sa fie "gresit". acesta nu e unicul indicator al corectitudinii amestecului. 2. incepind cu prima virgula e BULLSHIT!!! In primul rand exista 2 reglaje a amestecului: unul la mersul in gol si altul la mersul in sarcina. La mersul in gol sunt doua tipuri de reglaje: a aerului ( NU CLAPETA!!!) si a benzinei. IN al doilea rand reglajul la care te referi, adica cu surubul, nu are absolut nici o tangentsa cu jiclorul principal. 3. NU SE REGLEAZA dupa valorile spuse de tine mai sus. 4. Aici per total ai dreptate. nu te pot contrazice.
×
×
  • Creează nouă...