cristi cbr Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 e vb de carterul motorului-partea stanga-dupa capac alternator. a fost crapat cam 4 cm inspre motor. l-am sudat pe exterior insa au ramas pori pe unde-mi scoate ulei.....nu mult dar cel mai nasol e ca imi scoate si se face pata de ulei sub motor in cateva zile. la 6 cm de sudura mai am o fisura cat un fir de par si 1 cm lungime si-mi scoate si pe acolo. si vreau sa-mi recomandati un adeziv/silico/lipici ceva bun ca sa dau pe interior peste fisurile alea. sa tina la temp inalte si sa nu sara la vibratii sau mai stiu eu ce ca cel mai mult ma tem sa nu se desprinda de acolo si sa se duca prin sistemul de ungere al motorului sa mi infunde ceva ca e tragic...va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 e vb de carterul motorului-partea stanga-dupa capac alternator. a fost crapat cam 4 cm inspre motor. l-am sudat pe exterior insa au ramas pori pe unde-mi scoate ulei.....nu mult dar cel mai nasol e ca imi scoate si se face pata de ulei sub motor in cateva zile. la 6 cm de sudura mai am o fisura cat un fir de par si 1 cm lungime si-mi scoate si pe acolo. si vreau sa-mi recomandati un adeziv/silico/lipici ceva bun ca sa dau pe interior peste fisurile alea. sa tina la temp inalte si sa nu sara la vibratii sau mai stiu eu ce ca cel mai mult ma tem sa nu se desprinda de acolo si sa se duca prin sistemul de ungere al motorului sa mi infunde ceva ca e tragic...va multumesc anticipat Incearca prin lovire usoara cu o daltita sau un punctator sa intrerupi porii si sa tasezi materialul, cateodata da rezultate. PS: sa nu bati ca ciobanul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 ....jos capacul , degresat foarte bine cu benzina /nitrodiluant...si cumperi un adeziv bicomponent de la Bison(in orice "fierul" "Chimicale"...etc...) Este gri la culoare si adera foarte bine la metale , sticla.... Chiar si in Tulcea trebuie sa fie .... http://www.temad.ro/produse.php?action=lis...mp;produs_id=17 http://www.temad.ro/produse.php?action=lis...mp;produs_id=16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Octombrie 5, 2008 Autor Share Postat Octombrie 5, 2008 aham....pai cred ca o sa incerc cu bison ca mi-a mai recomandat cineva acelasi lucru. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Octombrie 5, 2008 Autor Share Postat Octombrie 5, 2008 sudeaz-o in alta parte, preincalzire,amperaj mai mic si alt adaos... ce sa mai sudez ca am toate sansele sa se strambe carterul de la fierbintzala sudurii si sa nu mai inchida in veci cu capacul alternatorului. ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 e vb de carterul motorului-partea stanga-dupa capac alternator. a fost crapat cam 4 cm inspre motor. l-am sudat pe exterior insa au ramas pori pe unde-mi scoate ulei.....nu mult dar cel mai nasol e ca imi scoate si se face pata de ulei sub motor in cateva zile. la 6 cm de sudura mai am o fisura cat un fir de par si 1 cm lungime si-mi scoate si pe acolo. si vreau sa-mi recomandati un adeziv/silico/lipici ceva bun ca sa dau pe interior peste fisurile alea. sa tina la temp inalte si sa nu sara la vibratii sau mai stiu eu ce ca cel mai mult ma tem sa nu se desprinda de acolo si sa se duca prin sistemul de ungere al motorului sa mi infunde ceva ca e tragic...va multumesc anticipat sudura al. pm me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.