danny_motor86 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 tot nu merge shumydan ?.......inca nu canta voshodul?....stiu eu rezolvarea.....vindel si ia o jawa ....am eu una .......pt tine e ieftin ......saltare numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 19, 2010 Autor Share Postat Martie 19, 2010 (editat) Nu pierzi compresia printr-un por, doar uleiul.Verifică Âşi cum este strîns ambreiajul! Dacă patinează cînd încerci să dai la pedală, poți să încerci mult Âşi bine, n-o s-o ia nici împinsă! la voshoduri nu are treaba pedala cu ambreiajul; porneste indiferent;si cu el tras si lasat si fara placi... doar la treaba cu impinsul conteaza!!! Mesaj completat tot nu merge shumydan ?.......inca nu canta voshodul?....stiu eu rezolvarea.....vindel si ia o jawa ....am eu una .......pt tine e ieftin ......saltare numa bine si jawa e comunista Editat Martie 19, 2010 de iuli-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) @iuli-voshod......stie domnu @shumydan despre ce vorbesc,nu faceam reclama sa vand jawa care o am P.S. :multam de informatie nu stiam Editat Martie 19, 2010 de danny_motor86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 pui paie pe foc tizule, ce ti-am zis eu de jawa il fac eu sa cante, nu ma las, mai am bobina sa o schimb ca in rest le-am luat pe toate la rand, dar are scanteie de rupe daca tin bujia scoasa din chiulasa si bagata in fisa, dar acum naiba stie cum s-o comporta cand da de presiunea din cilindru. wek asta nu pot sa mai fac nimic la el, de luni incolo ma pun serios pe treaba ca a dat caldura si vreau sa scap de conserva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morbid_angel Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 salut la toti posesorii de voshod si nu numai( comuniste in special).sunt interesat de achizitionarea unei motociclete,din cate am vazut voshodul are un raport pret/calitate bun.acum ramane problema gasirii unuia in stare de functionare,deoarece nu ma pricep la ele ,de preferat in jud prahova sau in apropiere.stiu ca unele intrebari au fost puse de multe ori ,dar as avea si eu cateva....la ce pret se gaseste un voshod cu acte ok si functional? se intretine usor? ce consum ar avea unul in stare buna de functionare? pisele se gasesc usor? multumesc tuturor celor care imi pot da explicatiile necesare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 As avea eu una de vanzare.Sunt din Campina,iara motoru e la garaj in apropiere.Cauta-ma pe mess la S33king4 sau la tel 0761094270. E Urgenta treaba la mine asa ca astept... deja vine cineva sa o vada vineri Mesaj completat Am uitat eu sunt Andrei si pretul se discuta doar la fata fierului.Atasez o poza si un comment ...desi nu arata cine stie ce,motocicleta merge cu mult mai bine decat fosta mea jawa... Mesaj completat Si asta a fost a mea Jawa,ca sa va faceti o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 23, 2010 Autor Share Postat Martie 23, 2010 macar din Jawa nu tasnea uleiul pe la holendere si chiuloase... vreau sa aflu si eu pe mana cui ajunge;poate legam o prietenie sa facem o mare anul asta! numai bine si multa bafta la vanzare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 macar din Jawa nu tasnea uleiul pe la holendere si chiuloase... vreau sa aflu si eu pe mana cui ajunge;poate legam o prietenie sa facem o mare anul asta! numai bine si multa bafta la vanzare!!! Pe la chiulase nu are voie sa piarda ulei la motoare 2T la nici un tip de motor ca nu mai functioneaza bine. Nu cred ca-i asa de greu de dus la planat cilindrul si chiulasa garnitura noua montata cu pasta siliconica si precis nu mai pierde ulei. De multe ori nu motoarele sunmt de vina ci utilizatorii si mecanicii Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 24, 2010 Autor Share Postat Martie 24, 2010 Pe la chiulase nu are voie sa piarda ulei la motoare 2T la nici un tip de motor ca nu mai functioneaza bine. Nu cred ca-i asa de greu de dus la planat cilindrul si chiulasa garnitura noua montata cu pasta siliconica si precis nu mai pierde ulei. De multe ori nu motoarele sunmt de vina ci utilizatorii si mecaniciiNumai bine stiu mircea;)...eu faceam comparatia intre cele doua motorete...ca spunea @crazyraven ca merge voshodul mai bine decat jawa pe care a avut-o... si aici la chiuloasa nu e vorba de putin ulei...ci de faptul ca odata cu uleiul pierzi si compresia si nu ai rezolvat nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Trebuiec puse garniturile noi si nu am avut timp sa le pun.De asta a sarit ulei pe acolo.Nici nu ma pricep extraordinar la mecanica sa o pot face gantz cum vreau.Plus ca inot intr-o mare de datorii,de asta o dau nu de altceva.Asta e nu! Mesaj completat Si din jawa tasnea uleiu stati voi linistiti.Prietena mea mereu avea probleme in spate,scuipau tobele alea peste tot.Si pe la motor peste tot dadea,dar de aia aveam timp sa o sterg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebix Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 la curatenia de primavara am fotarat sa mai scap din fiare. am un cadru de voshod cu bascula spate ,amortizoare ,laditele laterale parca.toate elemetele de "tablarie" le donez .daca e interesat cineva voi pune poze samba.piesele se ridica din cluj-napoca,daca trebuie trimise pe posta/curier atunci va trebui platit transportul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 25, 2010 Autor Share Postat Martie 25, 2010 mai ai pe furca incuietoarea ptr ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 revin cu problema mea am descoperit ca bujia care o aveam era defecta, deh si mai era si noua, am schimbat-o si degeaba, am eliminat toate cauzele care ar putea sa afecteze pornirea, nu a mai ramas decat aprinderea, de aici este toata buba mai da din cand in cand cate un rateu anemic, am schimbat 2 bobine si acelasi simptom, daca schimb toata aprinderea cap coada, la fel deci m-a disperat ceva idei cineva, ceva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 25, 2010 Autor Share Postat Martie 25, 2010 Sa inteleg ca: benzineste;scanteieste...nu porneste! fa o lista cu tot ce ai facut la ea;sa vedem la un loc tot ce ai facut si ce o mai ramane...iti dai seama ca de facut se face... hai cu lista! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 pai in mare ar fi cam asa: -schimbat rulmenti ambielaj -schimbat semeringuri ambielaj -schimbat garnitura cartere -schimbat set-si cred ca totusi de aici pleaca problemele mele pentru ca am impresia ca cilindrul este ovalizat si scapa compresie la greu -carburator probat pe alt voshod si a pornit la prima pedala -scanteie am cum trebuie fiind aprinderea ei de 90 w si am legat direct din napolitana firele care duc la bobina ca sa elimin instalatia electrica -garnitura chiulasa din cutie de bere, ca oricum nu gasisem nimic acolo, decat niste urme de ulei. -bujia este uda dupa o repriza de pedalari si nu da decat cate un rateu anemic din cand in cand indiferent cum as regla avansul -am reusit il pornesc vreo 10 sec dar cu avansul mare, adica iesisem din reglaju suruburilor de pe stator, si de aici ma gandesc la compresia slaba maine incerc sa ii pun setul vechi cilindrul fiind cota 2 dar piston nu am decat unul de cota 1 cu segmenti de cota 2. oricum ar trebui sa aiba compresie destula si asa, daca este mai puternica decat cu setul asta se clarifica treaba, buba fiind lipsa compresiei si nu aprinderea cum crezusem pana acum. maine sper sa mai fac un pas in elucidarea misterului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 pai in mare ar fi cam asa:-schimbat rulmenti ambielaj -schimbat semeringuri ambielaj -schimbat garnitura cartere -schimbat set-si cred ca totusi de aici pleaca problemele mele pentru ca am impresia ca cilindrul este ovalizat si scapa compresie la greu -carburator probat pe alt voshod si a pornit la prima pedala -scanteie am cum trebuie fiind aprinderea ei de 90 w si am legat direct din napolitana firele care duc la bobina ca sa elimin instalatia electrica -garnitura chiulasa din cutie de bere, ca oricum nu gasisem nimic acolo, decat niste urme de ulei. -bujia este uda dupa o repriza de pedalari si nu da decat cate un rateu anemic din cand in cand indiferent cum as regla avansul -am reusit il pornesc vreo 10 sec dar cu avansul mare, adica iesisem din reglaju suruburilor de pe stator, si de aici ma gandesc la compresia slaba maine incerc sa ii pun setul vechi cilindrul fiind cota 2 dar piston nu am decat unul de cota 1 cu segmenti de cota 2. oricum ar trebui sa aiba compresie destula si asa, daca este mai puternica decat cu setul asta se clarifica treaba, buba fiind lipsa compresiei si nu aprinderea cum crezusem pana acum. maine sper sa mai fac un pas in elucidarea misterului Nu pierde vremea cu piston cota 1 si segmenti cota 2 probabil compresie vei avea dar nu vei avea motorul alimentat pistonul creeaza presiune in carter daca nu-i bun nu ai presiune in carter . Spor la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 (editat) mda, asta asa e, i-am pus piston de 1 si segmenti de 2, am compresie dar nu se mai alimenteaza, si nici vacuum la admisia de aer nu se mai simte cum se simtea cu setul celalalt, bujia e uscata am avut dreptate cu cilindrul, este usor ovalizat ca se cunoasc zone moarte pe el unde nu au atins segmentii, plus ca are o zgaritura urata de la un capat la altul pe toata lungimea cilindrului, trebuie alezat, oricum il am pe cel de cota 2 care este f bun, imi trebe doar un piston la cota 2 acum. astept de la dany cand o aduce. si am gasit si aprox 150 ml de benzina neagra in carter, aia de unde naiba mai este, avea un soi de mazga neagra in ea si nu se dizolva, cand am intors motorul intr-o parte s-a varsat din el. in uleiul din cutie nu am mai gasit benzina cum gasisem data trecuta cand era garnitura de la jumatate dusa si semeringul de la ambielaj de pe partea cu pinionu de tractiune primara. ciudata treaba Editat Martie 26, 2010 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogu tractoristu Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 mda, asta asa e, i-am pus piston de 1 si segmenti de 2, am compresie dar nu se mai alimenteaza, si nici vacuum la admisia de aer nu se mai simte cum se simtea cu setul celalalt, bujia e uscataam avut dreptate cu cilindrul, este usor ovalizat ca se cunoasc zone moarte pe el unde nu au atins segmentii, plus ca are o zgaritura urata de la un capat la altul pe toata lungimea cilindrului, trebuie alezat, oricum il am pe cel de cota 2 care este f bun, imi trebe doar un piston la cota 2 acum. astept de la dany cand o aduce. si am gasit si aprox 150 ml de benzina neagra in carter, aia de unde naiba mai este, avea un soi de mazga neagra in ea si nu se dizolva, cand am intors motorul intr-o parte s-a varsat din el. in uleiul din cutie nu am mai gasit benzina cum gasisem data trecuta cand era garnitura de la jumatate dusa si semeringul de la ambielaj de pe partea cu pinionu de tractiune primara. ciudata treaba Salut! Sa nu ai incredere intr-o napolitana care da scanteie fara sa o probezi pe un motor care merge! Eu am patit-o cu una noua da scanteie dar nu pornea cu ea decat rareori si atunci nu se accelera! Si mai verifica sa nu aiba rotorul bataie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 29, 2010 Autor Share Postat Martie 29, 2010 si am gasit si aprox 150 ml de benzina neagra in carter, aia de unde naiba mai este, avea un soi de mazga neagra in ea si nu se dizolva, cand am intors motorul intr-o parte s-a varsat din el. in uleiul din cutie nu am mai gasit benzina cum gasisem data trecuta cand era garnitura de la jumatate dusa si semeringul de la ambielaj de pe partea cu pinionu de tractiune primara.ciudata treaba benzina e din cilindru;se alimenta dar iti curgea in carter pe langa segmenti, pe portiunea unde nu calcau! probeaza aprinderea pe un voshod bun;sa stii ca si pe 65W e tot originala de voshod;au fost facute ambele modele. monteaza cu mare atentie simeringurile sa etanseze corect;garnituri la toate imbinarile si...spor la surubarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 nu cred ca mai surubaresc nimic la el, il scot la vanzare, dar sa ma mai gandesc m-am saturat sa bag bani in el si degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 dezmembrez voshod an 91 cu doua evacuari, absolut orice piesa preturi neg. si de criza tel 0721437628 0769 743111 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 31, 2010 Autor Share Postat Martie 31, 2010 (editat) e voshodul care era la vanzare? ma intereseaza incuietoarea cu cheie; sistemul de prindere a ghidonului pe jug; cilindrul in ce stare e? ar fii bine sa pui niste poze cu el,poate ma mai incanta ceva:P... numai bine!!! Editat Martie 31, 2010 de iuli-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Salutare, Intr-un final am luat o hotarare: avand in vedere faptul ca timpul este destul de crunt cu mine, nu mai am posibilitatea de a surubari la voshod asa ca il voi da...nu este functional... am pus cilindru, piston si segmenti noi, nu a pornit si nu am mai stat fde el, nu mai am alte napolitane cu care sa probez desi suspectez o problema electrica, cauciucurile nu mai pot fi folosite, camerele sunt bune, pedala de pornire a fost sudata, in rest este complet. Are nr noi, fara itp si asigurare, daca sunt doritori pt piese sau pt a-l restaura ma gasiti la 0751230895. Poze nu am posibilitatea momentan pt ca sunt la bucuresti si voshod-ul e la bz. pretul il facem de comun acord si va fi de bun simt. Salutari cu faru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 e voshodul care era la vanzare?ma intereseaza incuietoarea cu cheie; sistemul de prindere a ghidonului pe jug; cilindrul in ce stare e? ar fii bine sa pui niste poze cu el,poate ma mai incanta ceva:P... numai bine!!! da este vorba de cel care am vrut sa il vand cheie de la contact nu am, dar a zis cel de la care am luato ca o so caute, cand nu stiu , poze cu el am mai pus ,altele nu am iar pistonul din cate a spus proprietarul este nou si segmentii la fel, dar nu stiu in ce stare este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Aprilie 1, 2010 Autor Share Postat Aprilie 1, 2010 da este vorba de cel care am vrut sa il vandcheie de la contact nu am, dar a zis cel de la care am luato ca o so caute, cand nu stiu , poze cu el am mai pus ,altele nu am iar pistonul din cate a spus proprietarul este nou si segmentii la fel, dar nu stiu in ce stare este nu de la contact man; ma intereseaza incuietoarea ce blocheaza ghidonul; antifurtul... poate iti fac o vizita zilele astea! Mesaj completat man ma intereseaza neaparat daca dezmembrezi rulmentul cu role de la cutia de viteze! caut poza sa o postez! numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.