Redresor Postat Februarie 22, 2009 Autor Share Postat Februarie 22, 2009 Cred ca saiba 20 e de plastic si nu are nici un rol in schimbarea vitezelor-doar izoleaza restul tamburului de punctul care indica Neutru la bord , iar surubul 21 la mine nu s-a slabit niciodata,la mine e de fapt un nit. Poate si la tine a fost tot nit si a pus cineva surub....nu imi dau seama cum s-ar putea slabi decat daca nu e intelepenit bine (se slabeste de la vibratii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Salutare. Cum mai merge reparatul? As vrea sa atrag atentia asupra unei probleme: piese de schimb noi, dar proaste... Interesant! Uzura pinionului din foto este probabil datorata pasului diferit intre pinion si lant, mai putin a calitatii pinionului. Trebe sa ai in vedere verificarea lantului, acesta de regula strica pinioanele. Ai mai multe metode la indemana: pui lantul pe o suprafata dreapta si vezi daca permite sa-l stragi si sa-l intinzi fara ca linia lui sa se indoaie, sau masori cu un subler ori ruleta lungimea lui la mai multe zale (10-40) cate poti apoi imparti cota masurata la nr de zale si aflii pasul. De regula pasul la lant este in mm sau 1/2 mm, nu-ti da cu virgula! Apoi cel mai sigur, poti pune lantul infasurat pe pinion si tragi de el in partea opusa capetelor, daca este bun partea infasurata nu trebe s-o poti desprinde de pinion. Dupa montare intinzi foarte bine lantul si invarti roata usor la mana, nu trebe sa percepi rontaieli sau zgomote, apoi slabesti lantul conform indicatiilor date de fabricant(in general 1,5 cm sus/jos). ================================ Pt ceilalti: daca vitezele se schimba relativ usor la rece cu motorul oprit, dar apar probleme in mers cand motorul este cald, trebe sa verificati starea ambreajului si reglajele lui (in special parghia din motor a ambreajului daca aceasta se poate regla), apoi calitatea uleiului. Un ulei cu vascozitate mare antreneaza discurile si dupa debreiere, ingreunand deobicei decluparea si cuplarea pinioanelor. Apoi e bine de stiut ca dilatarea aluminului este mai mare decat cea a otelului, atentie la reglajele cutiei, pozitia pinioanelor pe toate treptele de viteza si cel mai important jocurile lor in furci si a furcilor in ghidaje! Deasemeni in trafic este bine sa treceti pe "0" inaintea opririi, atunci cand nu aveti ambreaj uscat, in mers decuplarea este mult mai facila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany0301 Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 (editat) Cred ca saiba 20 e de plastic si nu are nici un rol in schimbarea vitezelor-doar izoleaza restul tamburului de punctul care indica Neutru la bord , iar surubul 21 la mine nu s-a slabit niciodata,la mine e de fapt un nit. Poate si la tine a fost tot nit si a pus cineva surub....nu imi dau seama cum s-ar putea slabi decat daca nu e intelepenit bine (se slabeste de la vibratii) Imi cer iertare nu am citit bine schema , este vorba de cealalt capat al selector ului Editat Februarie 23, 2009 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany0301 Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 (editat) Imi cer iertare nu am citit bine schema , este vorba de cealalt capat al selector ului Editat Februarie 23, 2009 de dany0301 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.