blondu^^^ Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 sal am si io o intrebare ptr voi si anume :De curand am achzitionat un malaguti f 12 cu racire pe aer,motor minareli,ambreaj malossi,variator malosi ,role malosi de 7,5 gr,magnetou ducati,cdi ducati curea transmisie malossi,carburator minareli de 12,5 mm si merge impecabil dar problema e ca nu se ridica de 65 km la ora si asta pe distanta lunga,pana la 50 km se ridica in 100 mdar de acolo trag de el ca de un cal mort motorul se tureaza dar viteza canci,am uita sa spun ca sunt un pui de mecanic si am cautat limitatorul peste tot dar nu dau de el si anume ma-m uitat in carb,variator,toba,cdi, dar nimic am inteles de la alti ca a putea fi in magnetou ,se poate asa ceva? cine stie cate fire trebuie sa intre in cdi si care sunt acelea sa imi spuna si mie va rog mult asfalt uscat ptr toti bykeri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 sal am si io o intrebare ptr voi si anume :De curand am achzitionat un malaguti f 12 cu racire pe aer,motor minareli,ambreaj malossi,variator malosi ,role malosi de 7,5 gr,magnetou ducati,cdi ducati curea transmisie malossi,carburator minareli de 12,5 mm si merge impecabil dar problema e ca nu se ridica de 65 km la ora si asta pe distanta lunga,pana la 50 km se ridica in 100 mdar de acolo trag de el ca de un cal mort motorul se tureaza dar viteza canci,am uita sa spun ca sunt un pui de mecanic si am cautat limitatorul peste tot dar nu dau de el si anume ma-m uitat in carb,variator,toba,cdi, dar nimic am inteles de la alti ca a putea fi in magnetou ,se poate asa ceva? cine stie cate fire trebuie sa intre in cdi si care sunt acelea sa imi spuna si mie va rog mult asfalt uscat ptr toti bykeri Punei role de 4 gr sau 5gr si o sati zic io ca o sa rupa ii prea mica puterea motorului si rolele sunt grele si impinge prea repede fulia la maxim .. in magnetou nu are ce sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu^^^ Postat Noiembrie 8, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2008 asta sa fie auza oare ? o sa incerc ,ss de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Din contra...are role grele - trebuia sa ai viteza maxima mai mare decat stock. Ideea e urmatoarea: carburatorul e stock 12.5 mm si aprinderea+cdi sunt originilae(in ideea ca tu crezi ca sunt schimbate sau cine stie ce - adica poate fiind necunoscator ti-a zis vanzatorul asta). Intrebarea e urmatoarea: cum ai verificat in cdi daca e limitat? Acolo se poate sa fie. Daca nu in variator ai cautat tu saiba? Mecanic mecanic, dar daca nu ai idee unde se afla nu le gasesti in veci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 Din contra...are role grele - trebuia sa ai viteza maxima mai mare decat stock. Ideea e urmatoarea: carburatorul e stock 12.5 mm si aprinderea+cdi sunt originilae(in ideea ca tu crezi ca sunt schimbate sau cine stie ce - adica poate fiind necunoscator ti-a zis vanzatorul asta). Intrebarea e urmatoarea: cum ai verificat in cdi daca e limitat? Acolo se poate sa fie. Daca nu in variator ai cautat tu saiba? Mecanic mecanic, dar daca nu ai idee unde se afla nu le gasesti in veci. rolly daca ii stock bine in afar de variator si ambreaij trebuie role usoare nu asa grele pt ca nare motorul forta mare.. daca era cu set de 70 si carb mare era alta poveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 (editat) daca era set de 70 putea sa-si puna role si mai usoare. dar nu de asta era vorba. era vorba de limitare. astept reply-ul sa-i spun ce sa faca mai departe. Editat Noiembrie 9, 2008 de Rolly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 (editat) Si eu mi-am schimbat rolele. Am pus role stock, dar acum imi pare rau...trebuia sa le las tot pe alea vechi pentru ca erau putin tocite => erau mai usoare. Astea noi sunt putin mai grele si nu mai am cuplu deloc... Doar la plecare de pe loc si accelerare pana la 40-50 km/h. Viteza maxima este la fel, dar de exemplu la 100 km/h cand aveam rolele vechi aveam 10 000 rpm. Cu rolele noi, la 100 km/h am cam 9 000 rpm si nu mai are putere sa urce pana la 10 000. Cureaua n-am schimbat-o niciodata. Credeti ca o sa mearga mai bine dupa ce schimb cureaua? N-as vrea sa-i pun rolele vechi inainte sa schimb cureaua, ca poate ca n-o sa mai fie nevoie. Editat Noiembrie 9, 2008 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.