BkE Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 As vrea sa aud parerile celor care chiar stiu despre ce este vorba ... Pana acum am fost posesorul unui Suzuki DR 125 Dual Sport din '98 , in 4 timpi iar acum as vrea sa imi achizitionez o motocicleta , m-am gandit tot la 125 si mai ales la KTM LC 2 de prin 2001 - 2002 care este 2 timpi ... As fi curios sa vad care sunt diferente , plusurile , minusurile , cum o sa simt ktm-ul sub mine etc... Astept parerile voastre. Multumesc anticipat , Sergiu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 e mai nervos ktm-u si o sa te chinuie la inceput pana te inveti cu ambreiajul pentru ca lucrezi fff des cu el nu-i ca 4t-ul tractor style.greutate e cam la fel si dr-ul de 125 e usurel si te poti baga peste tot cu el dar si cu ktm-ul.acum e alegerea ta dar eu zic mai bine inainte sa faci pasul mergi cu unul si vezi cum te intelegi cu el altfel nu stie nimeni exact ce sa te sfatuiasca!incearca mai intai un 2 t si apoi te hotarasti mai usor!bafta la alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BkE Postat Noiembrie 10, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2008 e mai nervos ktm-u si o sa te chinuie la inceput pana te inveti cu ambreiajul pentru ca lucrezi fff des cu el nu-i ca 4t-ul tractor style.greutate e cam la fel si dr-ul de 125 e usurel si te poti baga peste tot cu el dar si cu ktm-ul.acum e alegerea ta dar eu zic mai bine inainte sa faci pasul mergi cu unul si vezi cum te intelegi cu el altfel nu stie nimeni exact ce sa te sfatuiasca!incearca mai intai un 2 t si apoi te hotarasti mai usor!bafta la alegere Cam greu sa gasesc asa ceva in zona si sa si pot sa merg cu el , pe 2 timpi am mai mers insa foarte putin dar era mai usoara decat dr-ul , ktm-ul din cate am citit pe internet e cu vreo 15-20 kg mai greu decat dr-ul dar acolo nu o sa fie problema pentru ca dr-ul mi se pare chiar usor acum deci si cu lc-ul o sa ma acomodez . Mai astept pareri si o sa ma gandesc foarte mult inainte sa fac alegerea ... Merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adam.adrian Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 diferenta e mare.la ktm simti putin nerv,la dr deloc.si la suspensii e diferenta mare.e deja altceva.eu sunt sigur ca o sa-ti placa diferenta!!!poti sa alegi si o motocicleta enduro in 4 timpi de 250-400 cm.eu personal,nu suport motocicletele in 2 timpi.nu ma pot obisnui cu ele.nu imi plac.si,oricum,un 2 timpi il termini mult mult mai repede!!!!ia-ti un xr de 250,sunt foarte fiabile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BkE Postat Noiembrie 10, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2008 diferenta e mare.la ktm simti putin nerv,la dr deloc.si la suspensii e diferenta mare.e deja altceva.eu sunt sigur ca o sa-ti placa diferenta!!!poti sa alegi si o motocicleta enduro in 4 timpi de 250-400 cm.eu personal,nu suport motocicletele in 2 timpi.nu ma pot obisnui cu ele.nu imi plac.si,oricum,un 2 timpi il termini mult mult mai repede!!!!ia-ti un xr de 250,sunt foarte fiabile! Problema este ca eu o sa merg si prin oras cu el , cei drept foarte puitn , dar o sa merg si am doar A1 de aceea sunt limitat la 125 . Si care zici ca e diferenta la suspensii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 fiabilitatea e mult mai mare la 4 t.la 2 t schimbi setul cum schimbi la 4 t uleiul.si prin oras nu ai ce cauta cu 2t pentru ca nu ai voie si il si prajesti rapid.daca tot ai A1 imi dau seama k inca nu ai 18 ani eu zic sa il ti pe asta pana faci 18 si iti iei A apoi poti sa iei un 250 in 4t sau chear 400.dar incearca inainte sa iti ieie ceva fiabilitatea e mult mai mare la 4 t.la 2 t schimbi setul cum schimbi la 4 t uleiul.si prin oras nu ai ce cauta cu 2t pentru ca nu ai voie si il si prajesti rapid.daca tot ai A1 imi dau seama k inca nu ai 18 ani eu zic sa il ti pe asta pana faci 18 si iti iei A apoi poti sa iei un 250 in 4t sau chear 400.dar incearca inainte sa iti iei ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adam.adrian Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 asa e!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BkE Postat Noiembrie 11, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2008 hmmm...ma cam puneti pe ganduri ... si la consum cam care ar fi diferenta intre modele astea 2 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 consumul e mai mare la 2t.acum depinde de model dar oricum e mai betiv cel in 2t.la 2t pe coasta mers in ture(pentru ca altfel nu duce)consumul tinde catre nesfarsit.intai incearca un 2t inainte sa iti iei unul!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 fiabilitatea e mult mai mare la 4 t.la 2 t schimbi setul cum schimbi la 4 t uleiul.si prin oras nu ai ce cauta cu 2t pentru ca nu ai voie si il si prajesti rapid.daca tot ai A1 imi dau seama k inca nu ai 18 ani eu zic sa il ti pe asta pana faci 18 si iti iei A apoi poti sa iei un 250 in 4t sau chear 400.dar incearca inainte sa iti ieie ceva de ce nu ai ce cauta cu 2t prin oras?yamaha dt125 r.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 in primul rand motorul in 2 t nu e pentru oras.mai bine cu dr-ul lui.in al-2-lea rand daca nu are inca carnet(si nici varsta) ar fi mai indicat sa isi tina motoru asta pana ia carnetul si apoi isi paote lua motor mai mare are destul timp sa evolueze.eu nu am nimic impotriva dar daca isi ia motor mare are nevoie de categoria A acum are a1 din ce am inteles eu.asa la 18 ani ia cat A si apoi motor mai mare si nu mai are stres.si oricum dr-ul te duce peste tot.....stiu ce poate ca am avut dr 125;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 in primul rand motorul in 2 t nu e pentru oras.mai bine cu dr-ul lui.in al-2-lea rand daca nu are inca carnet(si nici varsta) ar fi mai indicat sa isi tina motoru asta pana ia carnetul si apoi isi paote lua motor mai mare are destul timp sa evolueze.eu nu am nimic impotriva dar daca isi ia motor mare are nevoie de categoria A acum are a1 din ce am inteles eu.asa la 18 ani ia cat A si apoi motor mai mare si nu mai are stres.si oricum dr-ul te duce peste tot.....stiu ce poate ca am avut dr 125;) Nu te duce chiar peste tot, nu are putere asa de mare. Si eu ma gandeam la un ktm lc2. Am gasit pe mobile dar cu o potentiala problema: are doar 15 cp. Sau cel putin asa scria acolo. De ce doar 15, sa fie limitat pentru a putea fi condus cu A1? Husqvarna wr 125, mai nervoase, facute tot sub aripa Ktm'ului... ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.