Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 28, 2005 Share Postat Octombrie 28, 2005 Iaca am depistat o PROBLEMA, deci voshodu are problme cu pedala. Inseamna ca e o idee buna de tuning , acu la modu serios, am sunat un domn de la Botosani, Gaspar Vasile, dati un search pe forum, parca tot voi l-ati spus. Spunea ca aduce pe stoc la vreo 200 de mii. Intrebare, pedala originala e si ea conica, sau cum este prinsa sa nu pice? Daca nu, am impresia ca rusii astia sunt incuiati rau, am vazut ce greu se scoate carburatoru' . Io am un trabant, dar e ingenios facut. PS: chestia cu impinsu cred ca distruge compresia, nu-s sigur dar cred ca fortata mai mult decat e normal, iminsa incepe sa scape compresie. neah, nu se strica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodixxl511 Postat Octombrie 30, 2005 Autor Share Postat Octombrie 30, 2005 deci merge cu pedala de mobra ? hmm.. e si asta o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Octombrie 31, 2005 Share Postat Octombrie 31, 2005 ghinion curat am doua mobre dar la ambele pedala e sudata ca o luam jos in doi timpi si o puneam pe voshod , iar la problema cu luatul carburatorului jos este doar o problema de exercitiu , se pote lua foarte usor daca i-ti dai seama de jmecherie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodixxl511 Postat Noiembrie 1, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2005 si io am acuma doua...si la unu` e o pedala nush de la ce...da e vai mama ei...nu e sudata..da merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doar_eu Postat Noiembrie 1, 2005 Share Postat Noiembrie 1, 2005 ghinion curat am doua mobre dar la ambele pedala e sudata ca o luam jos in doi timpi si o puneam pe voshod , iar la problema cu luatul carburatorului jos este doar o problema de exercitiu , se pote lua foarte usor daca i-ti dai seama de jmecherie Si jmecheria care e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doar_eu Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 Toate, ca toate. Dar au revenit problemele cu pedala de pornire. De fapt nu au incetat complet niciodata. Cel de la care am cumparat motocicleta avea pedala rupta si o pornea impinsa. Am pus o alta pedala care nu se fixa perfect pe canturi, deoarece axul cu cant era de forma conica si pedala pe care am gasit-o era normala, cilindrica. Un timp a mers. Acum deja e aproximativ cilindrica forma axului cu canturi pe care se pune pedala, dar s-au mai ros canturile si deja nu mai prinde. Nu se poate baga stift pentru ca prin acelasi ax trece si axul de la schimbatorul de viteze. Cantul pe pedala e bun, pe ax e un pic ros, dar nu pot strange pedala deoarece surubul de strangere atinge canturile axului. Daca aveti ceva idei va sunt recunoscator . NB: si inca ceva, mi se defecteaza bujiile relativ repede, ceva nu e suficient reglat pentru ca bujiile au o culoare spre negru, nu brun si se ineaca repede daca nu am grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silent cretzu Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Sal! N-are cum sa afecteze,sunt la fel.Dak vrei viteza,ridik cuiu pana la ultima treapta si vezi kre-i diferentza! Cuiu din carburator. Si poti sa mai bagi ceva cilindric pe interioru telescoapelor de fata poti s-o ridici cu vr-o 8cm. Si poti sa dai afara filtru de pe interioru tobei de esapament(da vezi sa nu deranjezi vecinii) sa faca evacuare mai usor. Vezi sa ai filtru de sub sa curat! Asfalt uscat,by! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.