Sari la conținut

doar_eu

EX+
  • Număr conținut

    60
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Arad & Vata de Jos
  • Numar Moto
    hd-05 adv
  • Club
    nightclub

Informații profil

  • Interests
    pescuit, surubarit, plimbarit (cu trabi sau motocicleta), orice sport care se poate practica fara sa stai pe scaun.

doar_eu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, Am vazut anuntul si pe bikeshop. Spune-mi te rog: actele sunt pe numele tau, reviza tehnica este facuta ? In afara de cauciucuri, ce mai trebuie schimbat repede?
  2. Salutare, Spune-mi te rog, in Timisoara, poti sa mai imi dai cateva detalii despre zona mentionata ? Nu asociez numele cu zona si as vrea sa vad modelele. Pe sit nu erau trecute preturi.
  3. Salut, am fost plecat si nu am avut net. Ti-am bagat adresa in mess si ti-am dat un mesaj pe privat.
  4. Se tureaza: sau din cauza garniturii de la carburator, sau din cauza cablului de acceleratie pe care l-am inodat cam...gros. Ca inainte mergea. Cum am zis in posturile de mai sus, mai trebuie surubarit un pic si ar fi bine sa te pricepi, sau sa ai pe cineva care se pricepe. Nu se pune problema sa mergi atata distanta cu carboratorul dereglat, fara pedala de pornire si fara lumini
  5. TObed, i-am dat un mesaj pe privat. Anuntul mai e valabil.
  6. Mersi Aleko, bineinteles, cum am spus, mai e de surubarit.
  7. Incearca cu 2 capace de cauciuc, din alea care seamana cu un mosor de ata, cu doua fete.
  8. Pai nu, asa o mai reface cineva, dar bucatele... Daca as fi mai aproape de voi, la o intalnire pe trotuar, poate o refaceati repede (mai putin pedala), dar asa.. Partea proasta e ca locuiesc in Arad acum, in chirie, si aici unde sa ma ocup de ea .... Acasa merg rar. De aia vreau sa-mi iau, cand strang bani, una cu toate actele si stare ok, poate un Urinal, vorba lui stresu. M-as baga si la o combinatie, ca nu vreau profit, vreau sa ma plimb. Mai am un Ij 56 cu atas, fara acte, e mai mult cadrul si cutia de viteze de el, in motor e ruginita biela pe rulment, instalatie electrica n-are. L-am luat din ploaie ca mi-a fost mila de el. Dar... nu mai am cand sa ma ocup.
  9. Atunci poate o fi de la nodul de la cablul de acceleratie Doritori ?
  10. Salutare, revin dupa o pauza, mai lunga . Doresc sa vand si exemplarul de mai jos. Probleme: Nu are pedala de pornire, nuturile sunt uzate, si cu fente nu merge. Probabil trebuie schimbat axul. Nu are lumini. E un scurt undeva, ca a avut si s-au "stins" recent. Nu are in prezent garnitura in partea de sus a carburatorului, unde intra cablul de acceleratie. La relanti se tureaza de draci are. Puncte tari: Porneste impins si duduie frumusel. Trage bine. Schimba bine vitezele. Ca piese, am un set de discuri de ambreiaj (noi) si o napolita. Am acete (fara verificare tehnica, cunos proprietarul). Mai e de surubarit la el. In rest, cum il vedeti. Locatia: Judetul Hunedoara, Vata de Jos, 50 km de Deva. Pretul: 450 RON negociabil, sau 400 RON nediscutabil.
  11. Iti pot spune ca exista, am vazut, dar in vestul tarii in ziarul PUBLITIM, foarte compex si bine organizat: in fiecare saptamana era si trabi de vanzare si periodic era si cate un exemplar asa cum doresti tu. Deoarece esti din alta zona intra pe www.trabi.ro, la forum (e in stanga paginii mai jos) si da un anunt. Sunt colegi din toata tara si sigur exista si in zona ta cineva care stie.
  12. doar_eu

    Voschod

    1. verifica culoarea la bujie, daca e bruna e ok, daca e afumata probabil ai nivelul prea mare si se ineaca. 2. inainte sa desfaci carburatorul verifica daca ai scanteie(daca stii cum sa verifici nu mai citi pct 2) adica desfa bujia din chiulasa si pune-o in fisa, apoi las-o sa atinga cu filetul undeva unde e metal. Scoate motocicleta din viteza si da cu mana pe pedala de pornire, scutura energic. Ai scanteie la bujie? Vezi ca daca nu dai energic, nu ai. Daca nu ai scanteie, sau nu ai tot timpul, schimba bujia si incearca din nou. Daca ai probleme inca, desfileteaza pipa de la bujie si apropie cablul bujiei (fara pipa) cu insertia metalica de un loc metalic (-), masa. Da la pedala ! Daca nici acum nu e scanteia cum trebuie, e posibil sa fie bobina sau napolitana, o sa-ti dai seama inlocuind una din ele cu o alta buna....probabil ca nu e cazul. 3. Daca ai scanteie, baga o surubelnita prin locul in care se infileteaza bujia, in capul pistonului. Misti, mai incet, de pedala de pornire si incerci sa pui si bujia in fisa, la masa. Cazuta pe cilindru. Ce trebuie sa verifici: cand pistonul ajunge sus, inainte cu putin de punctul maxim superior, trebuie sa dea bujia scanteie. O sa iti dai seama tinand mana pe surubelnita, care e in capul pistonului, cum urca si coboara pistonul. Sarcina asta e dificila pentru ca nu stiu daca al tau da scanteie rotind incet de pedala. 4. Daca sesizezi ca nu ai scanteia unde trebuiedesfaci cele 3 suruburi de la magnetou si rotesti statorul, ideal sa faci sa dea scanteia inainte de punctul maxim superior(PMS) al cilindrului.cu 2,5 3 mm. Ce scrie manualul la reglare: "Acest moment al scanteii se de determina cand cantul “E” al sccoabei statorului traductorului se aseaza vis-à-vis de cantul Ж al nisei rotorului) sa coincida cu momentul in care pistonul a ajuns cu 2,5-3mm de punctul mort superior. Pozitia pistonului se stabileste prin bujia scoasa. Jocul dintre miezul bobinei si magnetoul rotorului traductorului trebuie sa fie in limita de 0,3+0,2mm. Aceasta se stabileste in felul urmator: - se slabesc suruburile de fixare a statorului traductorului - miscand statorul traductorului in scoabele capacului statorului generatorului stabiliti jocul cerut, dupa care strangeti suruburile de fixare." Partea nasoala e ca din desen eu nu mi-am dat seama care sunt nisele, cred ca este vorba de taietura lunguiata de pe stator, prin care se vede un insemn in relief de pe rotor si trebuie rotit rotoru si statorul sa fie in acelasi plan, atunci cand pistonul e la 2,5- 3 mm de PMS. Adica pui pistonul in pozitia mentionata rotind "rotorul". Vezi unde e semnul fix de pe rotor si vii cu statorul pana in dreptul lui. 5. Daca e inecata lasa nivelul mai mic. Dar verifica macar la ochi, sa nu fie nivelul minim, ca nu o sa ai benzina in carb. Deschide clama de la plutitor - mediu. (Nu stiu un reglaj precis, e prost facut plutitorul) 6.Verifica filtrul de aer de sub sa. incearac sa pornesti fara filtru. Eventual curata-l si unge-l (asa scrie in manual) 7. Desfa carburatorul si verifica sa fie garnitura de etansare bine pusa si la locul ei, vezi ca pe langa gaurile prin care intra suruburile, in garnitura mai e o gaura. Vezi sa se potriveasca si asta din urma la locul ei. Am reusit sa nu pun garnitura bine si pateam ca si tine. Daca ai ajuns pana aici si nu a mers, desfa tot carburatorul spala-l bine si monteza-l cu grija la loc, eventual verifica tija pe care o actioneaza clapeta de aceleratie, si mai modifica-i pozitia (daca e prea lunga sau prea scurta fa-o medie) 8. In mers verifica reglajul la aer. 1. verifica culoarea la bujie, daca e bruna e ok, daca e afumata probabil ai nivelul prea mare si se ineaca. 2. inainte sa desfaci carburatorul verifica daca ai scanteie(daca stii cum sa verifici nu mai citi pct 2) adica desfa bujia din chiulasa si pune-o in fisa, apoi las-o sa atinga cu filetul undeva unde e metal. Scoate motocicleta din viteza si da cu mana pe pedala de pornire, scutura energic. Ai scanteie la bujie? Vezi ca daca nu dai energic, nu ai. Daca nu ai scanteie, sau nu ai tot timpul, schimba bujia si incearca din nou. Daca ai probleme inca, desfileteaza pipa de la bujie si apropie cablul bujiei (fara pipa) cu insertia metalica de un loc metalic (-), masa. Da la pedala ! Daca nici acum nu e scanteia cum trebuie, e posibil sa fie bobina sau napolitana, o sa-ti dai seama inlocuind una din ele cu o alta buna....probabil ca nu e cazul. 3. Daca ai scanteie, baga o surubelnita prin locul in care se infileteaza bujia, in capul pistonului. Misti, mai incet, de pedala de pornire si incerci sa pui si bujia in fisa, la masa. Cazuta pe cilindru. Ce trebuie sa verifici: cand pistonul ajunge sus, inainte cu putin de punctul maxim superior, trebuie sa dea bujia scanteie. O sa iti dai seama tinand mana pe surubelnita, care e in capul pistonului, cum urca si coboara pistonul. Sarcina asta e dificila pentru ca nu stiu daca al tau da scanteie rotind incet de pedala. 4. Daca se
  13. Incearca la nr 0744472055, dl. Gaspar, e din Botosani, dar trimite prin posta, pe autobuz, etc. Pana acum a fost serios. Merge des in ucraina si poti comanda, daca nu are pe stoc.
  14. Sunt plecat acum, sigur, cand ma intorc .
  15. Spune-mi te rog, s-a modificat ceva la trepidatii ? Sunt curios daca la modificarea performatelor trepideaza la fel, la aceasi viteza, sau la fel de aproape de viteza maxima. Sau deloc..
×
×
  • Creează nouă...