Covaci Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 ..la mine se schimba uleiul la aprox 6-8 exc-uri diferite,si de fiecare data trebuie sa picure ulei pe jos,indiferent de cate carpe pun sau cum..probabil ca nici nu prea mai am atata rabdare ca inainte,sau vorba ta poate sunt altii mai inteligenti ca mine si stiu cum sa dreneze uleiul fara sa spoiasca tot motorul si fara sa curga pe toate gaurile posibile..multumesc ca mi-ai atras atentia asupra gradului meu de inteligenta,presupun ca era nevoie.. trebuie sa recunosc ca mi a placut de tine de data asta... - stiu, sa auzi asta de la mine e cel mai placut cadou pe care-l poti primi de sarbatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 trebuie sa recunosc ca mi a placut de tine de data asta... - stiu, sa auzi asta de la mine e cel mai placut cadou pe care-l poti primi de sarbatori ne cunoastem de undeva?? fiindca nu cred ca am avut placerea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 .....multumesc ca mi-ai atras atentia asupra gradului meu de inteligenta,presupun ca era nevoie.. daca si tu presupui ca era nevoie, atunci ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 (editat) eu il limpezesc cu apa+detergent de vase nu cred ca e asa de bine apa se scurge cam greu din burete si dupa vro cateva ture o sa ti mearga bine motorul...sau trebuie sa l pui pe calorifer vro 2 zile sa se usuce:D e adevarat ca cu detergentul de vase se curatza foarte bine si elegant cea mai buna metoda e cu petrol nu pute si spala mult mai bine decat benzina...problema e ca nu mai gasesti petrol dupa care il suflii bine cu un compresor Dragilor, nu este nimic mai neplacut pentru mine in intretinerea motoretei decat curatatul filtrului de aer. fara sa te murdaresti nu poti Editat Decembrie 1, 2008 de solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 nu cred ca e asa de bine apa se scurge cam greu din burete si dupa vro cateva ture o sa ti mearga bine motorul...sau trebuie sa l pui pe calorifer vro 2 zile sa se usuce poi asta fac, calorifer sau daca nu afara pe sarma cateva zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Va zic yo ca trebuie spalata cu lichid special de spalare care se poate refolosi dupa filtrare(am incercat tot felul de lichide de la gaz lampant pana la motorina&benzina-care distrug cu timpul si filtrul,dar tot la lichidul special am ajuns)Iar TOTDEAUNA se spala cu detergent(fie ceva special fie ceva de casa) ca mai iese o gramada de mizerie,iar rezultatul spalarii nici nu se compara cand sufli numai cu aer dupa spalat cu dizolvant.Apoi se lasa la uscat dupa aia se unge(mai bine daca aveti mai multe filtre la indemana sa spalati mai multe deodata,iar dupa uscat si uns se baga in pungi ermetice sa nu ia praf din start).In cazul manusilor cel mai simplu e sa va luati manusi din plastic de unica folosinta(tot aia se gasesc si la benzinarii),ca cele chirurgicale sunt dizolvate.La Ktm-ri se face mai des aceaste procedura(ca airboxul ala e jalnic, intra mizeria peste tot)se recomanda folosirea "ciorapului" special pe filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Va zic yo ca trebuie spalata cu lichid special de spalare care se poate refolosi dupa filtrare(am incercat tot felul de lichide de la gaz lampant pana la motorina&benzina-care distrug cu timpul si filtrul,dar tot la lichidul special am ajuns)Iar TOTDEAUNA se spala cu detergent(fie ceva special fie ceva de casa) ca mai iese o gramada de mizerie,iar rezultatul spalarii nici nu se compara cand sufli numai cu aer dupa spalat cu dizolvant.Apoi se lasa la uscat dupa aia se unge(mai bine daca aveti mai multe filtre la indemana sa spalati mai multe deodata,iar dupa uscat si uns se baga in pungi ermetice sa nu ia praf din start).In cazul manusilor cel mai simplu e sa va luati manusi din plastic de unica folosinta(tot aia se gasesc si la benzinarii),ca cele chirurgicale sunt dizolvate.La Ktm-ri se face mai des aceaste procedura(ca airboxul ala e jalnic, intra mizeria peste tot)se recomanda folosirea "ciorapului" special pe filtru. nu are timp sa se strice de la benzina ca il parleste motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 nu are timp sa se strice de la benzina ca il parleste motoru 2t nu-l parleste.n-are cum,dar dupa mai multe spalari cu benzina am observat degradarea filtrului,nu s-a asezat asa de bine pe suport.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 2t nu-l parleste.n-are cum,dar dupa mai multe spalari cu benzina am observat degradarea filtrului,nu s-a asezat asa de bine pe suport.... dupa cat timp ca eu am spalat unu timp de un an cam la 2 sapt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 dupa cat timp ca eu am spalat unu timp de un an cam la 2 sapt Poate era dusa si n-ai observat (n-ai cum sa te bagi in pori ca sa te uiti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Si uite asa se nasc inventatorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 (editat) Si uite asa se nasc inventatorii. lipsesc manusile... si parte cu poze cand se unge cu "'grease"' marginile filtrului(unii folosesc altii nu) Editat Decembrie 4, 2008 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 muuuuult prea mult ulei.se da doar pe suprafata, iar ;a final cularea trebuie sa fie un albastru foarte pal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 consumul exagerat de ulei dauneaza grav motorului. din experienta mea am ajuns la concluzia ca un strat fin pulverizat uniform pe suprafata filtrului este cea mai buna solutie.stiu ca exista si solutii in care se scufunda filtrul si se impregneaza,dar inainte de montare se stoarce sanatos.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 consumul exagerat de ulei dauneaza grav motorului. din experienta mea am ajuns la concluzia ca un strat fin pulverizat uniform pe suprafata filtrului este cea mai buna solutie.stiu ca exista si solutii in care se scufunda filtrul si se impregneaza,dar inainte de montare se stoarce sanatos.. asa e cel mai bine impregnat bine cu ulei si stors iar f bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) muuuuult prea mult ulei.se da doar pe suprafata, iar ;a final cularea trebuie sa fie un albastru foarte pal. Da si am uitat filtrul trebe stors k lumea,si se lasa la uscat ca sa se evapore lichidul in care e dizolvat uleiul pt filtru(oricum culoarea depinde de la firma la firma,ex la Motorex aproape nu se vede culoarea),oricum excesul de ulei nu dauneaza motorului,numai ca se ineaca si scoate fum mult timp, pana se usuca(dar oricum fiecare Ktm scoate fum dupa 0 tranta k lumea....) cu sprayul se poate rezolva numai stratul superior si e mai curata treaba,in timp ce cu uleiul se imbiba ca lumea ca daca nu filtrele Dual stage de la motoarele moderne n-au rost. Editat Decembrie 5, 2008 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) azi am curatat si eu filtru de aer la KTM, prima data de cand e la mine. dat jos filtrul spalat cu detergent de vase, spalat cu solutie de curatare(Putoline) spalat din nou cu detergent de vase, stors bine buretele dupa care impregnat cu solutie de impregnat(putoline). l-am lasat la uscat o ora jumate dupa care l-am pus sus.dar ce nu mi-a placut a fost airboxul de la KTM, foarte jalnic dupa o singura iesire era adunata o gramada de mizerie si noroi in airbox si pe langa toate astea aveam apa destul in multa in airbox care normal a ajuns si in carburator pe la cuiul dozator deci a trebuit desfacut si carburatoru si curatat.. Nota 2 la KTM pentru airbox Editat Decembrie 5, 2008 de Alfred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 dupa o singura iesire era adunata o gramada de mizerie si noroi in airbox si pe langa toate astea aveam apa destul in multa in airbox airbox-ul are o gaura jos ! .. pe unde se scurge apa .. probabil este infundata !! .. :| .. sau cine stie .. apa niciodata nu sta acolo !! cel putin la motorul meu .. NU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 nu acolo era apa, apa era in camera inainte de carburator(chiar langa carburator) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 nu acolo era apa, apa era in camera inainte de carburator(chiar langa carburator) esti sigur ca era apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 nu acolo era apa, apa era in camera inainte de carburator(chiar langa carburator) ce spui tu se intampla in general cand treci prin apa foarte mare, personal nu am patit-o niciodata.eu folosesc de mult timp o membrana care acopera filtru complet si este recomandata de ktm ptr folosirea motorului in conditii extrem de umede..membrana asta nu se impregneaza cu nimic,are doua straturi in compozitia ei(pori mai mari/pori mai mici)se monteaza peste filtrul impregnat si am observat ca 90%din praf ramane in buretele asta,deranjul cu spalarea fiind semnificativ mai rara..(practic spal dupa fiecare iesire buretele asta in chiuveta cu detergent il suflu si il pun iar peste filtru..(incercati) PS mersul motorului si performantele nu se modifica cu nimic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guty Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 pt ungere ce fel de ulei folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 pt ungere ce fel de ulei folosesti? ulei pentru filtru doar nu pentru telescoape ce ulei gasesti putoline yacho ...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 pt ungere ce fel de ulei folosesti? ptr ca yacco e sponsorul cursei noastre folosesc yacco..stii cum e vorba aia:daca e gratis,atunci cu placere.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 (editat) ptr ca yacco e sponsorul cursei noastre folosesc yacco..stii cum e vorba aia:daca e gratis,atunci cu placere.. deja uleiurile moderne sunt ff bune,doar ca unele firme au mai multa experienta in offroad decat altii:Yacco,Putoline,Ipone,Bel Ray,Motorex etc. sunt marci consacrate in domeniu fiecare ale +uri si - uri,n-am observat niciodata ca folosirea unei marci anume (dintre acestia) ar duce la performante mai bune. Editat Decembrie 7, 2008 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.