Jump to content

cbrxx

Membru
  • Content Count

    316
  • Joined

  • Last visited

About cbrxx

  • Rank
    just a biker

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Gyergyoszentmiklos
  • Carnet moto din
    1993
  • Motocicleta
    1190 Adv
  • Numar Moto
    xxx
  • Club
    Blues Riders

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda cbrvfrxrvcrf,gixxer,wr,yz.etc
  • Interests
    Hard enduro,fly fishing.

Recent Profile Visitors

454 profile views
  1. eu niciodata nu trebuie sa completez nimic intre schimburi chiar daca capra e trecut deja de 43mi,la mers mai sportiv.
  2. Eu am incercat vreo 6 tipuri de ulei de 10w-40-50-60...si nu am observat nici o diferenta.am un amic in australia care recomanda schimbul la 6 mii,si sa fie un ulei sintetic.si are la activ vreo 160mii pe un 950 din 2004. 950-si 990 merg ''hot''.recomand schimbarea busonului de radiator cu unul de 1.8 bari si folosire de Engine Ice.Reduc mult temperatura de fierbere fara a avea nevoie de bricolaje cu ventilatoare second....releul,generatorul si bateria sunt cam subdimensionate...
  3. Am ci C3 si S6 Evo,dar iti zic parca ai lua in mana 2 casti diferite....cat despre voblaj,iti zic ca niciodata n-am avut probleme fara topcase nici la 200+.Ai dreptate ca cu topcase se simte ceva dar depinde mult de forma cutiei,ala original care e asemanator cu un amplificator home system e naspa...dar cu pasager nici cu ala n-ai treaba...Iar la noi, si in afara de Germania nu se pune problema vitezelor peste 150 cu bagaje.Dar gs ul cu topcaseul montat e mai linistit...
  4. Iti zic ca e diferenta mare,anul trecut am detinut in paralel cele 2 modele.Ktm more fun cu suspensii mult mai bune...Dar nu in asta consta vraja Africanei......ci in tot "pachetul" de calitate fiabilitate polivalenta...As vrea un Adventure cu fiabilitatea si calitatea Africanei(fara sa intram in polemici ca una e mai buna decat alta)
  5. asa ceva e o prostie,distrugi 'geometria" si echilibrul..mai degraba uita-te la setarile fine si eventual un schimb de ulei in furca..pe urma se poate schimba arcul cu unul progresiv..
  6. Caut parbriz touring aparatori mana,crashbar,scut motor pt gs 800.
  7. Da stiu,chiar ai dreptate,stiu ca o sa stau cu ea mult si bine,nici n-am crezut ca e usoara treaba,ca sunt tot mai putini care cunosc si apreciaza calitatiile unei africane(nu-i un motor de fite si la moda)o sa se vanda mai bine fara accesorii si la pret mai modest...
  8. Mersi frate,si crede-ma rar se mai gaseste in aceasta stare(si eu am stat la cautat cam juma de an)din pacate sta pe tusa degeaba..Am un Adventure 950,si o folosesc mai degraba pe aia..iar legat de pret, stiu ca nu e ieftina dar si marfa e pe masura:-)
  9. Se vinde bijuteria din semnatura http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-xrv%20750%20africa%20twin-din-1993-581872.html
  10. si poate konvoi isi onoreaza comenzile facute mai demult....inca imi esti dator cu 2 suporti pt bidonas si 2 incuietori cu cheie pt un Africa Twin
  11. Corect,Facet 40177 Cube Solid State pump este solutia optima baga intre 1-2 si 2 psi,si are si valva de inchidere.(tot asta merge si pe Transalp)
  12. nu stie careva un suport pt Hepco Gobi second de vanzare?si topcase si laterale m-ar interesa
  13. emilian_rks, on 12 Mar 2014 - 21:56, said: De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec de la VStrom la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra. Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele. Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri. Multumesc anticipat emilian_rks, on 12 Mar 2014 - 21:56, said: De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec de la VStrom la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra. Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele. Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri. Multumesc anticipat! Anul trecut,am detinut paralel,un vstrom 650 Abs,din 2007,cu 23500km,si o africana rd07din 93,32700 km(unic proprietar german,arata ca si nou)si pot spune ca amandoua sunt motoare ff reusite.Suzuki axata mai degraba spre asfalt,nici pozitia ghidon-scarite-sa,nici suspensiile nu te ajuta daca vrei sa faci offroad.Pe sectiunea teren africana e net superior.Pe asfalt se comporta asemanator,dar la motoare se vede diferenta de varsta..chiar daca cmc-ul e mai mic,datorita evolutiei si injectiei motorul Suzuki e mult mai vioi,si mai economic,datorita cutiei corespunzator etajate poti merge lejer cu 60 in a 6-a.Se vede ca motorul a fost conceput pt sport touring(Sv),urca lejer in ture,si pare mult mai agresiv si puternic decat e.Saua mult mai comoda la Vstrom(la Africa Twin se poate rezolva cu un sa touring),la AF protectia de vant e imbatabila cu un parbriz Vario,in timp ce Vstrom e mai putin protejat la genunchi in jos.Vstrom are lumini mai bune,franele sunt cam la fel.. Sincer sa fiu,chiar daca n-ar strica cativa cai in plus,prima optiune ramane Africa Twinul,datorita fiabilitatii,calitatii,simplitatii,si nu in ultimul rand ca e prima dragoste.. ))...
  14. Ar fi ok,dar trebuie sa mai asteptam,ca e frig pe la noi,si n- ar strica sa ne placa si drumul,pana la locatia stabilita..+ mai trebuie sa inmatriculez capra...
×
×
  • Create New...