Emppu Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Nu are careva nevoie de un STOP la RF? Am eu unul de vanzare de pe Bandit 600 si e identic, tre sa se potriveasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lowteck Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 Pe mine ma bate gandu hai sa vorbim pe personala mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_allias Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 salutare fratzilor! desi am motor de ceva timp, nu prea apuc sa ma dau cu el (deh... munca)... asa ca as vrea sa-l "donez" spre utilizare frecventa prietenei. a, am uitat sa precizez ca e vb de un rf 600 din 96, 98 de cai. eh, problema mea e urmatoarea: mi se pare ca iepshoara asta e cam naravasha pentru un incepator (abia si-a luat A-ul, desi a mai mers cu mine la endureala, dar n-a iesit inca in trafic cu moto), desi fata are cam 200.000 km cu B-ul si e foarte sigura pe ea in trafic (as zice, lasand modestia la o parte, ca e un sofer excelent), dar nah, iapa nu-i conserva... dati si voi o parere... are vreun sens sa o limitez (100 de calutzi sunt multicei...)? se poate? daca da, cum, cine face si cat m-ar costa? dati si voi cu opinia in mine! asfalt uscat la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegogu Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 Daca zici ca are 200.000km cu conserva nu ar trebui sa-ti faci griji(fara suparare a facut taxi?),dar daca tot vrei sa stai linistit,ai putea foarte bine sa ii limitezi turatia,pentru ca rf-ul este foarte linistit pana in 6000rot/min,ai cuplu maxim la 11000. in schimb nu de asta imi fac griji,ci de faptul ca rf-ul este un motor mai greu adica iti trebuie ceva vana sa-l stapanesti,nicidecum nu se compara cu enduro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_allias Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 salut si mersi de raspuns! fara suparare a facut taxi? asta e buna rau! nu, n-a facut taxi, dar circula mult in interes de serviciu, merge cam o data pe luna budapesta / viena... deci e sofer de cursa lunga si cu multa experienta de bucuresti... cat despre greutate, nu stiu ce sa zic, e greutza intr-adevar, dar alternative mai usoare si care sa-i si placa... cam putine ma gandeam la un moment dat sa-i caut un rf de 400, desi diferenta la greutate nu e mare, dar caii sunt pe la jumate... revenind la limitare, stiti careva cine se pricepe la asa ceva? mersi si bulan exagerat la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegogu Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Eu zic ca te incurci cu cel de 400,ca bicicleta e la fel dar este facut pentru asia si nu gasesti consumabile in europa noastra,cel mai simplu este sa-i limitezi cursa la acceleratie(zic eu)adica niciodata sa nu depaseasca 7000rot/min... daca vrei poate ne intalnim,bem o bere si il limitam cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator vali22 Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 Sal baieti .... am luat si eu un RF 600 1993 48.000 km .... asa ca sunt in club acum mai am o aprilia rs 125 2006 si o aprilia AF1 125 1988 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
okhio Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 are careva o carte tehnica pt. rf de 600 sau un manual pt utilizatori (format pdf sau altele care sa poata fi trimis pe net) ? tocami mi-am luat un rf si as vrea sa studiez 1pik despre el... eu stau in cluj - zalau...cand cum poate este careva din aceasta zona care are una originala si mi-o da sa ii fac un xerox sau poate stiti vreun site unde pot gasi mai multe date...(in afara de putere , viteza, consum , dimensiuni etc.) tocmai am schimbat filtru de aer ...cel vechi nu arata rau deloc....dar ma rog...eu am vrut sa il schimb....Daca il vrea careva pe cel vechi....il fac cadou cu cea mai maer placere...repet...nu arata rau deloc si ma poate fi folosit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
okhio Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 am gasit service manual pt rf-u de 600 asta-i linku: http://users.pandora.be/botjes_place/bike/...ce%20Manual.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 Sa urez un Bun Venit celor care au intrat pe topic. De cand nu am mai scris pe aici am mai facut ceva km cu Bestiutza. Am fost si eu ca tot romanul la Ruse in Bulgaria si azi am ajuns pe la Cheia. Motorasul merge impecabil si toata iarna a pornit la primul buton. Atasez si niste poze si va urez km placuti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_eu Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 Am un RF900r,din '94.Am luat motocicleta asta din intamplare si nu ma asteptam sa fie atat de bine gandita,ca dupa13 ani,inca sa porneasca la sfert,inca sa traga liniar si sa stea minunat pe viraje de mare viteza.Tot respectul pt aia cu ochii mici,ca sunt the shit. Ah,am uitat? ...Motocicleta e de vanzare,la pretul de 2900e...sper sa zboare,luandu-i locul un superenduro Am si poze,pe care le-am facut azi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 Eu nu cumpar MotoLife dar luna asta a aparut un articol despre RF si am cumparat revista . 100% adevarat articolul . O parte din el aici, restul in revista : Bike Selector Suzuki RF Indiscutabil, modelele Suzuki RF au multe calitati care sa sustina asteptarile initiale pentru cifrele de vanzari. Liniile atragatoare ale motocicletei intorc multe capete pe strada. Cu carenele laterale cu grile in stil Ferrari, cu blocul optic spate care include stopuri foarte vizibile si cu carenatura inferioara in stil GP, RF-urile exceleaza la capitolul aspect. Cel care are rabdarea si curiozitatea de a investiga istoria gamei RF (400/600/900 cmc), punand in balanta avantajele oferite de aceste motociclete, minusurile care tin mai mult de asteptarile privind confortul unui tourer cu pronuntat caracter sportiv si cifrele de vanzari destul de slabe, ajunge aproape inevitabil sa se intrebe "Oare a fost nevoie de mult efort ca sa se vanda atat de slab motociclete atat de bune?". Suzuki RF sunt motociclete cu un design deosebit, iar din punct de vedere tehnologic sunt mult mai avansate decat oferta concurenta. Totusi, cand Suzuki a lansat aceasta gama a esuat in efortul de a o sustine cu un plan de marketing. Din punct de vedere al performantelor, modelele gamei RF sunt indiscutabil mai capabile chiar decat gama Katana a aceluiasi producator nipon, fara a se incadra totusi in clasa "supersportivelor" pur-sange, ca modelele gamei GSX-R. Astfel, personalul de marketing de la Suzuki a fost pus in dificultate cu intrebarea: "in care nisa de piata anume se potriveste noua gama?". Nestiind exact care ar trebui sa fie strategia optima de promovare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Eu nu cumpar MotoLife dar luna asta a aparut un articol despre RF si am cumparat revista . 100% adevarat articolul . chiar nu mai cumparasem motolife de ceva timp.. se pare ca a sosit vremea multzam de informatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleck Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Salut! Sunt proaspat detinator de suzuki, dar un GSX R, desi dupa cate am citit aici a fi vrut sa-mi iau un RF 900 din Italia, dar acela l-am vazut doar in poza pe cand GSX-ul live. Si e si mai nou cu mult. Faina comunitate. Asfalt uscat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegogu Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 vreau si eu tot articolul din revista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 Salut! Sunt proaspat detinator de suzuki, dar un GSX R, desi dupa cate am citit aici a fi vrut sa-mi iau un RF 900 din Italia, dar acela l-am vazut doar in poza pe cand GSX-ul live. Si e si mai nou cu mult. Faina comunitate. Asfalt uscat tuturor. avem .. bun venit mare pacat ca nu ai luat 900-le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleck Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 Da...stiu. Ma mai incearca unele pareri de rau, dar nu cred ca am gresit prea tare in privinta deiziei de a lua GSX-u'. Cum am zis, RF-u' il vazusem doar in poza. Desi pozitia nu e asa de comoda...in schimb e mai usoara decat RF-u'...deci mai usor de manevrat prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulia_aluna Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 fete primiti in grupul asta exclusivist de rf-isti? nu de alta, dar m-am "imprietenit" si eu cu o jucarica din asta (RF400) asadar, ea e suzeta (scuzati calitatea pozei, e facuta cu telefonul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 fete primiti in grupul asta exclusivist de rf-isti? nu de alta, dar m-am "imprietenit" si eu cu o jucarica din asta (RF400) asadar, ea e suzeta (scuzati calitatea pozei, e facuta cu telefonul) Frumos, sa o stapanesti sanatoasa... vad ca nu te-ai reprofilat pe alt model... imi aminteste de fosta mea... Ai grija ca desi e mica e naravasa, fuge cand tragi de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 Bine ai venit Iulia printre noi .Arata super RF -ul tau si adevarul e ca trebuie si noi sa fim mandri de ele pentru ca sunt mult mai speciale si mai rare decat alte motociclete. Poti incerca chiar sa faci o prezentare a motocicletei din punctul tau de vedere, poate si cu niste pareri pt incepatorii care se gandesc la RF400. Noi acum te-am primit totul este ca nici tu sa nu ne ignori pe noi grupul de aici si sa auzim cat mai multe despre tine si RF-ul tau cel mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulia_aluna Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 @Laur - nu m-am reprofilat, m-am indragostit iremediabil de suza de cand am vazut-o prima oara "live" la tine ; mi-a parut tare rau ca n-am putut sa o iau pe a ta, dar... asta e, sper ca se bucura si are grija de ea oricine ar fi luat-o. @Inger`Albastru - deocamdata sunt putine de spus, mai am vreo saptamana pana la plastic, drept pentru care nu prea fac mare lucru decat sa ma uit cu jind la ea ca prime impresii - e destul de grea (cel putin pentru mine), dar e chestie de obisnuinta... in tura scurta pe care am facut-o n-am avut curaj sa-i dau mai mult de a doua, pare destul de naravasa... din nou, chestie de obisnuinta. acum vreau sa ma apuc sa-i schimb consumabilele (mi-a zis mie cineva odata "ai grija de ea si o sa aiba si ea grija de tine" ) si sa o mai "cosmetizez" pe ici - pe colo... ah, si am si eu o intrebare: mie mi se pare foarte silentioasa - daca esti pe strada si ai cate-o conserva diesel de-a stanga si de-a dreapta, abia ii mai auzi zumzaitul. ce as putea sa-i fac? sa-i schimb toba cu totul (asta implica mers din nou la RAR cu ea?) sau sa-i scot filtrele? nu vreau nici sa scol mortii (adica sa-mi trezesc vecinii ), dar vreau sa stiu ca ma aude bizonul printre urletele lui Gutza cand ma apropiu de el... cam atat pentru moment, sper sa apuc sa-i mai fac ceva pozne si sa pot veni cat mai curand cu povestiri de pe strazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 acum vreau sa ma apuc sa-i schimb consumabilele (mi-a zis mie cineva odata "ai grija de ea si o sa aiba si ea grija de tine" ) si sa o mai "cosmetizez" pe ici - pe colo... ah, si am si eu o intrebare: mie mi se pare foarte silentioasa - daca esti pe strada si ai cate-o conserva diesel de-a stanga si de-a dreapta, abia ii mai auzi zumzaitul. ce as putea sa-i fac? sa-i schimb toba cu totul (asta implica mers din nou la RAR cu ea?) sau sa-i scot filtrele? nu vreau nici sa scol mortii (adica sa-mi trezesc vecinii ), dar vreau sa stiu ca ma aude bizonul printre urletele lui Gutza cand ma apropiu de el... De unde ai luat-o ? Ploiesti cumva dupa poza ? Ce sa mai cosmetizezi, ca pare ok in poza ? Neaparat: ulei+filtru de ulei (daca nu au fost deja schimbate), insa nu poti fii 100% sigura, curatare filtru de aer (suflat cu aer) si bujii noi. Si vezi lantul sa fie reglat, adica macar spalat si intins ok daca e largutz. Referitor la toba, nu face zgomot ca nu ai tras tare de ea, nu ai turat-o... eeee... oricum e mai silent. Ai 2 variante: 1-sa-i scoti sitele din toba, insa asta merge numai cu taiat toba, scos site si sudat la loc, ca e turnata direct; 2-schimbat toba finala cu una race. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulia_aluna Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 De unde ai luat-o ? Ploiesti cumva dupa poza ? Ce sa mai cosmetizezi, ca pare ok in poza ? Neaparat: ulei+filtru de ulei (daca nu au fost deja schimbate), insa nu poti fii 100% sigura, curatare filtru de aer (suflat cu aer) si bujii noi. Si vezi lantul sa fie reglat, adica macar spalat si intins ok daca e largutz. Referitor la toba, nu face zgomot ca nu ai tras tare de ea, nu ai turat-o... eeee... oricum e mai silent. Ai 2 variante: 1-sa-i scoti sitele din toba, insa asta merge numai cu taiat toba, scos site si sudat la loc, ca e turnata direct; 2-schimbat toba finala cu una race. Dap, de la Ploiesti am luat-o. Vreau sa-i iau un cover de sa pentru ca mi se pare cam alunecoasa a ei si as vrea sa-i dau un polish (nu de alta, dar in marea mea inteligenta am scapat-o... stand pe loc si i-am zdrelit putin carena; plus ca mai are mici zgarieturi pe ici-pe colo...). Asta la capitolul cosmetica. Filtrul de aer l-a curatat nenea de fata cu mine, deci ar trebui sa fie ok. Ulei+filtru el sustine ca e schimbat, dar il voi schimba oricum (aici fac apel la cunostintele altora - de care si de unde?). La fel si bujiile (same question here - de care & de unde?) Lantul pare ok - cel putin asa zice amicul care mi-a adus-o pana acasa; in schimb ambreiajul e ff moale (adica prinde foarte ... "sus" - am i making any sense? ). La capitolul tobe - cred ca-ti dai seama ca n-am tras de ea... dar nici nu vreau sa trebuiasca sa o duc in 11000 rpm ca sa "urle"... ideea cu scosul sitelor pana acum mi se pare cea mai ok, trebuie numai sa mai aflu cine se pricepe la afacerea asta cu taiat toba si sudat la loc... So... orice informatie e binevenita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 E un baiat care face tobe din inox f meseriase(100 eur aprox) si asa o poti pastra si pe cea originala. Daca te intereseaza nr de telefon pe PM cu relatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulia_aluna Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 E un baiat care face tobe din inox f meseriase(100 eur aprox) si asa o poti pastra si pe cea originala. Daca te intereseaza nr de telefon pe PM cu relatii Mersi fain de info Astept in continuare idei/sugestii/reclamatii legate de ulei/filtru ulei (ce soi si de unde). Eventual dati cu o opinie legata de un service ok din Buc. Bafta exagerata la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.